Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

New Super Mario Bros. Wii Tråden!


Siterer Kero79:
Citerer nintendodude:Eneste jeg irriterer meg over er lagringssystemet. Det skulle gått ann å lagre etter hver bane, og ikke etter hver boss.

Du får lagret om du tar en boss på ny igjen, enkleste erjo bare å dra på førsteverden og ta det første slottet på ny og vips så får du savet. Greit når du endelig har klart en ny mynt eller ny bane

Har spillt det halveis til 4 verden og har alle myntene alle kanonene og snarveien på verden to.

Spillte det sammen med søstern men det var ikke så lett da hun suger noe jævli og er mere i veien en hjelp he he Men spillte det en kveld med to kompiser som også har skaffet spillet og da gikk det jævli bra, mye enklere å ta alle myntene når en sammarbeider, om du er i fare sonen og holder på å dø er det bare å trykke a så er du trygg igjen.


Ok, takk. Skal gjøre det. Men jeg trodde du måtte begynne fra start/midtpunktet i verdenen igjen om du gikk ut av.

Har forresten kommet like langt som deg, men ikke spilt det siden tirsdag.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Ok, takk. Skal gjøre det. Men jeg trodde du måtte begynne fra start/midtpunktet i verdenen igjen om du gikk ut av.


Det var du nødt til i DS versjonen, mens i orginalen kunne du ikke lagre i det hele tatt.

Siterer JoEy_Odd:
Har hørt at det er sykt irriterende å ha 4 stk. på banen samtidig....


Det har jeg også hørt, det var GR som snakka om det i anmeldelsen sin. Det burde vell være vanskelig når man er fire stykk, men hvis man er fire gode, så er det sikkert lettere enn fire dårlige. Men jeg skal uansett nyte meg med spillet en player og evt. to player.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Har hørt at det er sykt irriterende å ha 4 stk. på banen samtidig....
Syns du det??


Har ikke spillt det med flere en to andre så fire stk veit jeg ikke. Irriterende neida men en løper noe i veien for hverandre men om mann snakker sammen så går det utrolig greit og det er faktisk enklere å få alle myntene når en er flere

Funket bra som multiplayer men skulle gjerne sett at en også kunne valgt en flerplayer versjon som 3 på nes der vi spiller hver vår gang.

Lagt til 2009-12-04 18:53:
Siterer nintendodude:
Ok, takk. Skal gjøre det. Men jeg trodde du måtte begynne fra start/midtpunktet i verdenen igjen om du gikk ut av.

Har forresten kommet like langt som deg, men ikke spilt det siden tirsdag.


Neida du trenger ikke å starte på nytt, du hopper mellom hverdene akkurat som du selv ønsker

Ja ha ikke spillt denne uka da jeg har vært på båten jeg jobber på. Men skal ta igjen endel i helgen nå. Fikk høre med en kompis at 6 verden var irriterende så vi får se
  • 0
Varer spillet lenge??
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Fikk testet det nå ja, og metoden din funka fint. Takk. I tillegg til at det er mulig til å hente 1 ups og andre oppgraderinger i de andre verdenene i samme slengen.

Kvir meg litt til verden 6...

Lagt til 2009-12-04 22:05:
Siterer JoEy_Odd:
Varer spillet lenge??


Spørs hovr god du er. Jeg vil nok bruke ca. 10 timer, men jeg kan lett spille gjennom banene flere ganger. I tillegg øker 2 player og coin battle levetiden.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg syns hvertfall, at det er det lengste 2D mario spillet.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har bare spilt Super Mario World og Mario 3 så kan ikke vite så bra hvor lange disse 2D spillene vanligvis er
Living so the last night feels like a past life
  • 0
New Super Mario Bros WII er passe langt. Alene tar det en god stund å gjennomføre, men hvis du faktisk klarer å samarbeide på 2-playeren kan det ta det rundt en kveld å fullføre spillet(da mener jeg gjøre ferdig level 8, ikke samle alle items og sånt). Men uansett, samarbeidet er dritbra, musikken eier, grafikken er koselig(:3), power-upsene eier og spillet er rett og slett genialt^^ Eneste dumme er at det ikke er noen online-del-__-
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Muligens en SPOILER



Etter å ha spilt gjennom det, åpner man opp World 9.
Men får å åpne banene på denne verdenen, har du måttet skaffe alle star coins.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Etter å ha spilt gjennom det, åpner man opp World 9.
Men får å åpne banene på denne verdenen, har du måttet skaffe alle star coins.


Ikke at det er en gigant spoiler . Dette er slikt som gir meg enda en grunn til å kjøpe det, det blir mer spenning. På DS var det slik at etter du hadde tatt to tårn, og et slått kom det en bro over lavaen med nye baner og et nytt tårn og et nytt slått. (Tårn = Slått i midten av banen)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Da var jeg ferdig med alle myntene, fikk hjelp med en kompis og takk for det. De myntene på siste verden er jeg ikke sikker på om jeg klarer aleine. Har igjen noen snarveier og kanoner å åpne, men ellers så erjeg vel ferdi
  • 0
I dag var mamma på julegavehandel, så om 12 dager får jeg se hva hun kjøpte. Jeg håper New Super Mario Bros. Wii var i den ene posen.

Siterer Kero79:
Da var jeg ferdig med alle myntene, fikk hjelp med en kompis og takk for det. De myntene på siste verden er jeg ikke sikker på om jeg klarer aleine. Har igjen noen snarveier og kanoner å åpne, men ellers så erjeg vel ferdi


Godt jobba! Har du åpnet alle rørene og?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Har du åpnet alle rørene og?


Nei lufta gikk litt ut av meg etter alle myntene dessuten holder jeg på med Zelda nå. Må innrømme at fra fra verden 7 så var vi to sammen, 7 og 8 verden kunne jeg sikert klart alle myntene aleine men enkelte av banene i stjerneverden tror jeg ikke jeg hadde hatt sjangs på Den som klarer de er bedre en meg i Mario
  • 0
Jeg har nå unlocka world 5 ved hjelp av kanonen, men er bare halvveis på world 3. Syntes spillet er rått! Fikk det i går av familien..

Multiplayer-modusen er kanskje litt vrien, men så lenge den du spiller med er god funker det fett. Hadde litt problemer med søstra mi når hun måtte bruke walljumps. Men vi endte opp med at jeg gikk opp, og hun trykket på A. Da ble alt så mye, mye enklere. På steder hvor man datt ned heletiden bruker hun å sitte på passarygg og skyte, mens jeg beveger meg. Så multiplayer er egentlig ganske gøy

Noen som er enige, eller uenige?


Siterer nintendodude:
Det skulle gått ann å lagre etter hver bane, og ikke etter hver boss.


Som Kero sier så kan man bare ta en boss på nytt for å lagre. Men hvis man bare må slå av er det bare å bruke Quick Save. Du lagrer der du er på brettet og spillet blir slått av. Neste gang du slår på starter du der igjen. Men dør du starter du ikke der, men der du lagret etter en boss. Litt inviklet, men man kan altså bare dukke opp der en gang. Men QS funker greit til å lagre hvis man skal legge seg f.eks..

Også tipper jeg det blir mulig å lagre som man vil etter man har reddet peach. Noen som vet?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Fikk det i år til jul!
"Doh!"
  • 0
Runnet spillet i går og fant ut at det går an å lagre etter man er ferdig.

Syntes det var litt kult med gigaslottet på slutten. Bowser var lett han, men når den trollmannen gjorde magi triksene sine ble han litt mer vrien. Men fun var det. Syntes stjerneverdenen er en genial ide. Har bare samlet alle myntene fra world 1 så langt. Noen som har klart alle?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Runnet spillet i går og fant ut at det går an å lagre etter man er ferdig.

Syntes det var litt kult med gigaslottet på slutten. Bowser var lett han, men når den trollmannen gjorde magi triksene sine ble han litt mer vrien. Men fun var det. Syntes stjerneverdenen er en genial ide. Har bare samlet alle myntene fra world 1 så langt. Noen som har klart alle?


Jepp Ferdig med alle myntene, men må innrøme at vi var to sammen fra verden 7. Skal også ha klart myntene aleine i 7 og 8 verden om jeg hadde prøvd.Men noen av myntene på den hemmelige verden tror jeg ikke at jeg klarer aleine, enkelte av banene der var drygt vanskelige, særlig den med isblokker med sorte blomster i som blir tint til live av blomstene i rørene Gud bedre vi brukte bra mange forsøk for å klare den he he
  • 0
Hadde vært kult om det var en ny bane hvis man samlet alle myntene på world 9 også, ekskludert bane 9 :p
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Nå vil jeg ha et klart svar: Er det så vanskelig alle vil ha det til? Føkler at jeg kunne tenke meg litt prøv- og feil spill igjen. Trossalt så er 2D platformer kanskje favoritt sjangeren min.
  • 0
Hva mener du zonny? Vanskelig? Spillet er kanskje litt vanskeligere enn de andre, men i mitt syn er det ennå enkelt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hva mener du zonny? Vanskelig? Spillet er kanskje litt vanskeligere enn de andre, men i mitt syn er det ennå enkelt.


Nei, jeg har bare hørt at det skal være vanskelig.
  • 0
Hvor langt er det folk her har kommet?? Har klart tom. verden 9-1 og har snart låst opp 9-2
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg har selv klart alle banene fra W1 - W8. Men magler 5/8 baner på world 9. Har unlocka nr 1, 2 og 4
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!