Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GR's Årets spill 2009 (SPOILER*)


Alle som har skaffet seg det nye GR-bladet kan kommentere om GR's "årets spill"-liste, her.


Når det blir lagd lister som: "top 10/20, årets spill" osv...... så ender det opp med at mange blir uenig. Dette er bare naturlig siden alle har forskjellige meninger.

Så nå skal jeg si min mening.


For det første, så er jeg ganske enig med nr. 1 plassen.
Den går til Batman: Arkham Asylum.

Siden jeg var 4 år har jeg hatt en stor interesse for batman. Og nå er jeg jo 17 år, så jeg kan bare ikke løpe rundt med en selvlagd kappe lenger xD

Og da passer deg seg bra, at det kommer et skikkelig spill av min barndom's helt...For å si det mildt: "jeg ble solgt de første 5 minuttene."

Stemningen var (er) ubeskrivelig, og jeg må innrømme at jeg fikk gåsehud. Dialogen var vel-skrevet, designet var tro mot Batman universet og atmosfæren er det beste jeg har sett/hørt og kjent...i et spill.

Alt i alt, et velfortjent "Årets spil"l etter min mening.


Jeg orker ikke å kommentere alt, men 1 ting skal nevnes.
Jeg fatter ikke hvorfor Street Fighter IV skal komme på 4.plass.
Jo det er et bra spill, med god grafikk. Men bortsett fra det, er det INGENTING som er nytt. jaja, min mening.



Kommenter i vei.

jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvor får jeg tak i november utgaven? Da tenker jeg mest i område i Oslo.
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Hvor får jeg tak i november utgaven? Da tenker jeg mest i område i Oslo.


Gamestop, Game, Spaceworld osv....

Finnes den ikke i noen spillbutikker i Oslo ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Trukke det. Lette i de 3 siste månede i Stovner Senter og de sier at de venter på pakken. Skal sjekke igjen, skal til Nobels Fredpris senter imorra

Med klassen min
  • 0
Batman fortjener absolutt plassen. Har aldri vært spesielt hekta på Batman, men dette spillet er konge. Men en liten ting. Du bør vel kalle tråden beste spill 2009.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer heljar:
Batman fortjener absolutt plassen. Har aldri vært spesielt hekta på Batman, men dette spillet er konge. Men en liten ting. Du bør vel kalle tråden beste spill 2009.


Oj så ikke den.

Takk for at du sa ifra...
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Helt enig! Batman var genialt, og ett av de beste spillene i år. Det var ikke egentlig så veldig unikt, men det føltes veldig nytt og anderledes. Det eneste negative med spillet er at man ender opp med å bruke bat-vision eller hva det het. Man går jo glipp av den flotte grafikken endel steder!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Helt enig! Batman var genialt, og ett av de beste spillene i år. Det var ikke egentlig så veldig unikt, men det føltes veldig nytt og anderledes. Det eneste negative med spillet er at man ender opp med å bruke bat-vision eller hva det het. Man går jo glipp av den flotte grafikken endel steder!



Ja, men "detective vision-mode'n" var jo bra lagd uansett da xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Dette Batman spillet er bra og fortjener plassen , men det er litt overraskende. Hadde forventet at spill som bl.a. MW2, Uncharted 2 eller Dragon Age hadde fått første plassen
  • 0
Syns det var skikkelig bra at det var mange flere priser enn år før det
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Moirbs:
Dette Batman spillet er bra og fortjener plassen , men det er litt overraskende. Hadde forventet at spill som bl.a. MW2, Uncharted 2 eller Dragon Age hadde fått første plassen



Jeg syns MW2, var et ganske "hypet" spill, selvom det er ganske bra. og muligens det beste online spillet på konsoll. Men det var ikke så veldig mye nytt syns jeg, og campaign varte bare i litt over 4 timer for meg, og det er ikke mye.
Men helt klart top 5
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bra at Little King's Story var på listen forresten, et spill alle Wii-eiere burde sjekke ut!
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!