Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect 2 ~ Offisiell tråd ~


Skreifiskaren: Haha.. Utsøkt.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
SPOILER START

Hvordan forhindrer man at Garrus dør?

SPOILER SLUTT
  • 0
Siterer tomelom:
SPOILER START

Hvordan forhindrer man at Garrus dør?

SPOILER SLUTT


Spoiler!

Du må ta de rette valgene. Og ikke være så noob og gå rett i Omega 4 Relay med en gang du får sjansen. Oppgrader det meste som er viktig.

Spoiler end
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer tomelom POILER START



Hvordan forhindrer man at Garrus dør?



SPOILER SLUTT



Spoiler!



Du må ta de rette valgene. Og ikke være så noob og gå rett i Omega 4 Relay med en gang du får sjansen. Oppgrader det meste som er viktig.



Spoiler end



Det meste som er viktig= Skjold, forsterket skrog, og extra firepower på flyet ditt
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
ARGH! Sitter fast på den siste bossen på Insanity! Det er helt sjukt, og Harbinger er irriterende som F!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
ARGH! Sitter fast på den siste bossen på Insanity! Det er helt sjukt, og Harbinger er irriterende som F!


Insanity orker jeg ikke ennå, sparer det til en gang jeg kjeder meg.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Sånn! Da var det rundet på Insanity! =D Men jeg er fortsatt ikke helt ferdig da, men har fortsatt igjen noen få achievements. Føler at jeg ikke blir lei dette selv om jeg nå er i gang med tredje gjennomspilling. Har snart 50 timer in-game, som er like mye som jeg har i Oblivion!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nå har jeg rundet det etter 50 timer. Ser over mass effect wiki. og det ser ut som om jeg gjorde alt (bortsett fra noen gjemselplaneter) før jeg begynte på omega 4-relay tinge. Litt overkill.

btw, ingen døde. Er bare å ha lojalitet på alle, og oppgradere normandy? og mulignens omni-tool til han doktoren?

PS: Achievements driter jeg langt ostepopp i.
Fabelaktig!
  • 0
50 timer etter EN GANG!?

Jeg har nå rundet det en gang på Veteran og en på Insanity, i tillegg til at jeg savet føe jeg brukte Omega 4 rely slik at jeg bare kunne ta de resterende achievementene derifra, og jeg har ca 44 timer nå. På den første playthroughen gjorde jeg ganske mange side-quests mens på Insanity bare rushet jeg mot slutten.

Hvilken vanskelighetsgrad hadde du på?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Normal. Tror jeg har gjort alt LITT for grundig. Har ikke dødd mange gangene heller.
Fabelaktig!
  • 0
Litt? LITT!?

Du må virkelig ha gjort det altfor nøye. Men du skal ha cred for den der altså
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Spoiler!

Har runna det en gang(normal), holder på med andre gjennomgang(normal igjen) fordi EN døde på slutten xD Han jævla Legion ass! Fuck him! Ble ikke kjent med han engang xD

Spoiler slutt
  • 0
Siterer DoGRoG:
Spoiler!

Har runna det en gang(normal), holder på med andre gjennomgang(normal igjen) fordi EN døde på slutten xD Han jævla Legion ass! Fuck him! Ble ikke kjent med han engang xD

Spoiler slutt


Spoiler!

Det var jo derfor han døde Du kjente han ikke godt nok(han var ikke lojal) og derfor døde han.

Spoiler end
  • 0
Spoiler!

Jojo, var lojal, hadde gjort det questet hans osv, men jeg kjente han ikke liksom Og så var han jo den aller siste allierte du får, og personligheten hans var ganske kjedelig

Spoiler slutt
  • 0
Legion er awesome!
  • 0
U think!
  • 0
NB! MAY CONTAIN SPOILERS!

Jeg har nå rundet spillet to ganger, og begge gangene har enten Tali eller Legion dødd. Begge gangene har de vært lojale, men på den første playthroughen var ikke Jack lojal. Er det en sammenheng der? Må alle være lojale for at den i røret skal overleve?

NB! THE SUSPECTED SPOILER IS OVER
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
NB! MAY CONTAIN SPOILERS!

Jeg har nå rundet spillet to ganger, og begge gangene har enten Tali eller Legion dødd. Begge gangene har de vært lojale, men på den første playthroughen var ikke Jack lojal. Er det en sammenheng der? Må alle være lojale for at den i røret skal overleve?

NB! THE SUSPECTED SPOILER IS OVER


Nope jeg hadde ikke jack loja pga. du-vet-sikkert-hendelsen...
Jeg tok Tali til vents, Garrus til 1st squad leader, samara for shield/swarm, garrus 2nd squad leader, grunt vog legion til sluttbossen. Første playtrough.

Lagt til 2010-02-23 01:08:
Siterer Zyrocz:
Legion er awesome!

ENIG
Carpe Noctem
  • 0
Potensielle spoilere!

Jeg hadde alle lojal utenom Jack. Alle skjold, armor og våpen oppgraderinger på skipet. Og ganske godt med skjold oppgraderinger til folket. Legion i vents, Miranda som 1st squad leader, Thane som 2nd squad leader, Samara som shield, Tali til å føre survivors tilbake til skipet. Mordin og Miranda til slutt bossen. Ingen døde.

Potensielle spoilere slutt!
  • 0
Tror nok ikke det har så mye med hvor lojale folk er men heller med valga man tar på slutten.
  • 0
Potensielle spoilere!

Tror ikke helt det. Man må være godt utstyrt og ha alle lojale. Siden jeg ikke har tenkt å faile så så jeg da alle døde på Youtube i går. Det skulle ikke gått an å faile så mye.

Potensielle spoilere over!
  • 0
Trenger man å skrive spoile alert osv.?? alle som er her BURDE ha gjennomført spillet, hvis ikke burde de ikke være her. Hvis de er redde for spoilere selvsagt
Carpe Noctem
  • 0
Jeg som moderator er ikke ferdig med spillet, men er pålagt å lese kommentarer for å sjekke at de ikke bryter med spoiler-reglene, eller andre regler for den saks skyld. Derfor er det fint for min del at jeg slipper å lese umarkerte spoilere hele tiden. Nå har jeg uansett lest gjennom såpass mye at jeg har fått spoilet det meste om slutten.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg som moderator er ikke ferdig med spillet, men er pålagt å lese kommentarer for å sjekke at de ikke bryter med spoiler-reglene, eller andre regler for den saks skyld. Derfor er det fint for min del at jeg slipper å lese umarkerte spoilere hele tiden. Nå har jeg uansett lest gjennom såpass mye at jeg har fått spoilet det meste om slutten.


oh..., srry
Carpe Noctem
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg som moderator er ikke ferdig med spillet, men er pålagt å lese kommentarer for å sjekke at de ikke bryter med spoiler-reglene, eller andre regler for den saks skyld. Derfor er det fint for min del at jeg slipper å lese umarkerte spoilere hele tiden. Nå har jeg uansett lest gjennom såpass mye at jeg har fått spoilet det meste om slutten.

Er det ikke bedre at en annen moderator som ikke har planer om å spille det tar ansvar for mineryddingen i denne tråden, da? I alle fall til du har blitt ferdig med det?
End of line, be excellent to each other.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!