Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


I følge Wikipedia ble ihvertfall LeMat Revolver brukt under borgerkrigen ( http://en.wikipedia.org/wiki/LeMat_Revolver ), og ettersom denne er mer avansert enn de ordinære seksløperne, går jeg ut ifra at "vanlige" revolvere også var mye i bruk på den tiden.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_weapons_in_the_American_Civi
l_War


Si hva du vil. Grunnlaget når det kommer til våpen virker litt for ... lite spennende for min del. Jeg skulle gjerne ha sett et godt spill satt til den perioden, men jeg tror det blir litt vanskelig etter Red Dead Redemption.

Jeg ser at jeg bommet med et par og tyve/tredve år når jeg antok hvilke våpen som var i bruk i borgerkrigen (de hadde flerskuddsvåpen, og etskuddsvåpen), men jeg tror fremdeles at de er litt for lite spennende for en utvikler, dessverre.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvordan starter man historien på nytt?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvordan starter man historien på nytt?


Mener på man må starte det siste spillte gamet, for så å gå på pause, og gå nederst i pausemenyen, der hvor du finner Save, Load, osv. Tror det skal være et alternativ for ny gjennomgang der. Synd man bare har tre saveslots, tho.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tok en liten tur innom red dead i dag bare for å kjenne litt på følelsen. Veldig lenge siden sist. Savner å ha noen oppdrag i gjøre bortsett ifra bounties. Håper veldig på en oppfølger
  • 0
Har venta på Game of the year edition av RDR. Fekk den i posten for nokre dager sia og klør bra i fingrane etter å teste spillet pittelitt...
  • 0
Synd å se at forumet til RDR er døende. Husker da det kom og forumet var spekkfullt av cowboyer som diskuterte alt mulig i verdenen.
Det er virkelig noe spessielt å kjøpe et spill på lansering eller i ihvertfall ikke lenge etter det kom da. Spillet er nok like bra nå, men er langt ifra like stor stemning rundt spillet.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Fikk veldig lyst til å spille RDR igjen etter å ha lest i denne tråden. Det er helt sinnsykt fantastisk, nærmest perfekt!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Å gud, to år siden jeg fikk dette for første gang, et av de beste spilla jeg har eid fortsatt.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Almost:
Fikk veldig lyst til å spille RDR igjen etter å ha lest i denne tråden. Det er helt sinnsykt fantastisk, nærmest perfekt!


Spilte i rundt 1 time eller 2 online med en kompis tidligere idag
Masse moro å hente!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Spiller Red Dead Redemption for andre gang nå. Det er like magisk som forrige gang, et av de desidert beste spillene jeg har spilt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
I dag skulle jeg fortsette å spille på RDR, men før jeg begynte å spille så flyttet jeg alle save filene mine fra memory unit til hard drive på xbox'en min. Dette fordi den begynte å gå tom for plass. Når jeg startet spillet fant jeg ikke alle save filene mine. Noe som var rart. Så jeg sjekka stats på spillet, og da sto det at jeg bare hadde spilt i 4 timer! Så jeg har mista hvertfall 10 timer av spillet, om ikke mer. Hva skal jeg gjøre? Skyrim var forresten på memory unit, og ble også flyttet, men der er alle filene på plass. Jeg sjekka også memory unit etterpå, og det er ikke noen RDR filer som ligger igjen der.

Lagt til 2012-10-17 15:55:
Prøvde akkurat å flytte den tilbake. Men save filene er fortsatt borte
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Siterer ReDRuM:
Hva skal jeg gjøre?


Dersom filene dine er borte eller korrupte, så sier det seg vel selv hva du må gjøre. Spill gutt, spill.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer ReDRuM:Hva skal jeg gjøre?

Dersom filene dine er borte eller korrupte, så sier det seg vel selv hva du må gjøre. Spill gutt, spill.

^absolutt verdt det. Hadde filene mine "forsvunnet" helt tilfeldig hadde jeg trolig både blitt glad og skuffet på en gang, for da hadde je mistet alt jeg hadde gjort i spillet, men samtidig fått en god grunn til å spille gjennom det på nytt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Joda, skjønner jo hva dere mener. Men hadde vært fint hvis andre runde med spillet hadde vært etter at jeg var ferdig med det, og ikke halvveis. Akkurat nå blir det jo bare backtracking.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Kjenner jeg fikk meget lyst til å spille dette fantastiske spillet på nytt nå!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Victorfinne:
Kjenner jeg fikk meget lyst til å spille dette fantastiske spillet på nytt nå!


Det er på min to-play liste. Skal fullføre MGS-serien og Kingdom Hearts 2 først da.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det er på min to-play liste.


Høres bra ut. Virkelig noe av det beste fra sist generasjon
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer gnyg:
Det er på min to-play liste.


Anbefales virkelig. Startet en litt seig, men etter det er det et knallbra spill.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Anbefales virkelig. Startet en litt seig, men etter det er det et knallbra spill.


Helt klart. For en opplevelse. Jeg vil faktisk påstå at man går glipp av et av de topp 5 beste spill fra sist generasjon om man ikke spiller det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg vil også nevne at jeg har spilt det før.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg vil også nevne at jeg har spilt det før.


Åja! Da så. Trodde ikke du hadde det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Får håpe dette året går fort Gleder meg forferdelig mye til det RDR2!!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Får håpe dette året går fort Gleder meg forferdelig mye til det RDR2!!


Enig, vurderte å lage en tråd. Men er like greit å bruke denne!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!