Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Er jeg alene om og føle at spillet stoppet opp rett etter man klarte story'n?

akkurat som gta4 så er det ikkke manget timer underholding igjen etter storyn er over IMO... sitter og tenker på å starte på nytt igjen, som slem..

online var meget skuffende, trodde hele verdene skulle være som den var singel men bare 8-16 ekte mennesker i den.. men det er jo bare dyr, å banditter i hideoutsene sine..

Ingen butikker, ingen strangers, ingen random attacks, nothing..
  • 0
Er det RDR som selger som varmt hvetebrød, eller er det mangel på spillet pga. transportstreiken?? Er jo faen ikke mulig å få tak i spillet! Har vært i to spaceworlds, tre gamestop, en lefdal og to platekompanier, men spillet har jeg ikke sett snurten av Høres nesten ut som at jeg stalker spillet ettersom jeg har sett etter det i 8 butikker Jeg er faktisk ikke SÅ gal etter å få det, selvom et GTA i spaghetti westen virker dritkult
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Er jeg alene om og føle at spillet stoppet opp rett etter man klarte story'n?

akkurat som gta4 så er det ikkke manget timer underholding igjen etter storyn er over IMO... sitter og tenker på å starte på nytt igjen, som slem..

online var meget skuffende, trodde hele verdene skulle være som den var singel men bare 8-16 ekte mennesker i den.. men det er jo bare dyr, å banditter i hideoutsene sine..

Ingen butikker, ingen strangers, ingen random attacks, nothing..


Litt enig, men jeg syns nå at det er gøy å bli wanted å drive å surre sammen med kamerater el. Hideoutsa er morsome og man får mye exp for å gjøre de
Carpe Noctem
  • 0
Shit. Vanskelig å finne alle de legendary dyra. Har hittil funnet villsvinet og ulven.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Taxta: Åssen vet man at det er et "legendary" dyr egentlig?
  • 0
Fikk sånn special edition av spillet og der følger det med DLC som gir deg en overpowra hest + gylne pistoler. Har gama i noen få timer og installerte DLCn for å sjekke det ut. Får det ikke vekk, tho. Hesten kan jeg bare velge bort, men pistolen får jeg ikke bort. Det er bare teit, og gjør spillet lettere enn det skal være. Noen som vet hvordan jeg kan deaktivere pistolen, eller alt DLCet i sin helhet? Har spillet på PS3, dersom det betyr noe.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Siterer DoGRoG:
Taxta: Åssen vet man at det er et "legendary" dyr egentlig?


Det kommer sånn rød hodeskall over dyret. Jeg har funnet den geoparden eller leoparden i nord

Lagt til 2010-05-25 20:49:
Siterer Cladeus:
Fikk sånn special edition av spillet og der følger det med DLC som gir deg en overpowra hest + gylne pistoler. Har gama i noen få timer og installerte DLCn for å sjekke det ut. Får det ikke vekk, tho. Hesten kan jeg bare velge bort, men pistolen får jeg ikke bort. Det er bare teit, og gjør spillet lettere enn det skal være. Noen som vet hvordan jeg kan deaktivere pistolen, eller alt DLCet i sin helhet? Har spillet på PS3, dersom det betyr noe.


Lett med gullvåpna?! De suger jo
Carpe Noctem
  • 0
Fikk prøvd spillet i ca 30 min i dag. Lastet ned LE innholdet, installerte det til harddisken, gjorde det første oppdraget og så på cut-scenene. Jeg må virkelig si at jeg er positivt overrasket over det veldig lille jeg fikk se av spillet, (Som hovedsakelig var å ri opp en bakke, sitte på toget og SPOILER!! bli skutt SPOILER!! ) Gleder meg veldig til å få spilt det ordentlig fra og med torsdag
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Cladeus:
Fikk sånn special edition av spillet og der følger det med DLC som gir deg en overpowra hest + gylne pistoler. Har gama i noen få timer og installerte DLCn for å sjekke det ut. Får det ikke vekk, tho. Hesten kan jeg bare velge bort, men pistolen får jeg ikke bort. Det er bare teit, og gjør spillet lettere enn det skal være. Noen som vet hvordan jeg kan deaktivere pistolen, eller alt DLCet i sin helhet? Har spillet på PS3, dersom det betyr noe.



Hæ? De gullvåpene er jo de dårligste i spillet. Du kjøper eller finner bedre våpen senere. Som ikke er av gull.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Arawos:
Lett med gullvåpna?! De suger jo

Ødelegger stemninga for meg, either way. Skal være cowboy, ikke en jævla gangsterrapper fra detroid. Og bare følelsen av å ha den overpowra hesten og golden guns gir meg en svak følelse av at jeg cheater. Doesnt like.

Siterer Taxta:
Hæ? De gullvåpene er jo de dårligste i spillet. Du kjøper eller finner bedre våpen senere. Som ikke er av gull.

Er ikke alle våpnene av gull?
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Den gullrifla man har vill jeg ikke akkurat si suger. Det er den kraftigste av de jeg har, og jeg har kanskje rundt 7 rifler eller noe. I tillegg har den ganske mange skudd i magasinet. Skjønner godt at man får en litt juksete følelse av å bruke de tingene, men det ødela ikke noe for meg akkurat...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Cladeus:
Er ikke alle våpnene av gull?


Ikke hos meg ihvertfall. Der er bare den første revolveren og rifla i gull.

Siterer Petrol:
Den gullrifla man har vill jeg ikke akkurat si suger. Det er den kraftigste av de jeg har, og jeg har kanskje rundt 7 rifler eller noe. I tillegg har den ganske mange skudd i magasinet. Skjønner godt at man får en litt juksete følelse av å bruke de tingene, men det ødela ikke noe for meg akkurat...


Hm. Gullrifla hos meg er den dårligste jeg har.


Den hesten man får er også den raskeste. Men den er jo så stygg. Bruker heller gullhesten jeg har
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Husker jeg fanget en gylden hest i nærheten av MacFarlane's Ranch (Bonnie var faktisk med akkurat da). Brukte den helt til jeg kom til Mexico, før den til slutt døde på tragisk vis: jeg plystret på den, men den løp for fort mot meg og falt ned en liten skrent. Hadde sikkert tilbrakt minst 8 timer med det dyret, og jeg ble oppriktig trist da det døde.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Husker jeg fanget en gylden hest i nærheten av MacFarlane's Ranch (Bonnie var faktisk med akkurat da). Brukte den helt til jeg kom til Mexico, før den til slutt døde på tragisk vis: jeg plystret på den, men den løp for fort mot meg og falt ned en liten skrent. Hadde sikkert tilbrakt minst 8 timer med det dyret, og jeg ble oppriktig trist da det døde.


Hehe. Min og døde. Så den forsvant helt. Derfor måtte jeg kjøpe meg en for 1500 dollar
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Fant ut noe ufattelig morsomt: Bruke cheats! Siden man ikke kan save etter de har blitt aktivert (bare å loade en savefil, så kan du save igjen), regnes det ikke som juksing. Hva med å hoppe utfor høye fjell uten å dø? Det går an med koder!

Euphoriaen er helt syk, bare prøv det jeg sa om koder, så kan man se selv!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer Petrol:
Husker jeg fanget en gylden hest i nærheten av MacFarlane's Ranch (Bonnie var faktisk med akkurat da). Brukte den helt til jeg kom til Mexico, før den til slutt døde på tragisk vis: jeg plystret på den, men den løp for fort mot meg og falt ned en liten skrent. Hadde sikkert tilbrakt minst 8 timer med det dyret, og jeg ble oppriktig trist da det døde.


Jeg føler med deg. Får den samme følelsen selv hver gang en medsoldat dør i
Halo 3 campaignen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer kris2ffer:
Fant ut noe ufattelig morsomt: Bruke cheats! Siden man ikke kan save etter de har blitt aktivert (bare å loade en savefil, så kan du save igjen), regnes det ikke som juksing. Hva med å hoppe utfor høye fjell uten å dø? Det går an med koder!

Euphoriaen er helt syk, bare prøv det jeg sa om koder, så kan man se selv!


www.steinskog.me
  • 0
Clawed: Det er også veldig trist ja, spesielt hvis man har holdt sammen gjennom et helt oppdrag...

kris2ffer: Hva er Euphoriaen? En type hest?

Har forresten lagt merke til at det går an å bruke okser og bison som ridedyr i free roam, men jeg tror man må låse dem opp først. Gleder meg å eie alle med dem!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Clawed: Det er også veldig trist ja, spesielt hvis man har holdt sammen gjennom et helt oppdrag...

kris2ffer: Hva er Euphoriaen? En type hest?

Har forresten lagt merke til at det går an å bruke okser og bison som ridedyr i free roam, men jeg tror man må låse dem opp først. Gleder meg å eie alle med dem!


Euphoria er en ragdoll effekt som gjør bevegelsene og leddene i "mennesket" in-game realistiske
Carpe Noctem
  • 0
Har noen her klart alle challengensene?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Shit. Vanskelig å finne alle de legendary dyra. Har hittil funnet villsvinet og ulven.


Er det på free roam eller single player?

Siterer AcH Clawed:
Citerer Petrol:
Husker jeg fanget en gylden hest i nærheten av MacFarlane's Ranch (Bonnie var faktisk med akkurat da). Brukte den helt til jeg kom til Mexico, før den til slutt døde på tragisk vis: jeg plystret på den, men den løp for fort mot meg og falt ned en liten skrent. Hadde sikkert tilbrakt minst 8 timer med det dyret, og jeg ble oppriktig trist da det døde.



Jeg føler med deg. Får den samme følelsen selv hver gang en medsoldat dør i
Halo 3 campaignen


Samme her xD
  • 0
Siterer ROJ123:
Er det på free roam eller single player?


På singleplayer. Det er Hunter Challenge.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Play
  • Play
Litt teit at John ikke kan svømme....
  • 0
Siterer Play:
Litt teit at John ikke kan svømme....
Enda verre at sønnen ikke kan
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Play:Litt teit at John ikke kan svømme.... Enda verre at sønnen ikke kan



.......bra jobba.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!