Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


og jeg har 10065, na na na na na na..

Lagt til 2010-06-12 01:19:
Hvor ******** lang tid skal det ta å gå av en ******* hest?!?!?

Lagt til 2010-06-12 01:20:
SINT!
  • 0
Argh... Xboxen frøys når jeg hadde vunnet 3 matcher på rad og skulle til å vinne den fjerde i Gang Shootout...

Lagt til 2010-06-12 01:22:
Siterer Gravkorset:
og jeg har 10065, na na na na na na..


Prater om RDR. Totalt har jeg 30790...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
skjønte det nå. Slapp av.
  • 0
Bare lurer på noe angående zebra-dyret. Rir det like kjapt som de raskeste hestene, eller er det bare at det ser veldig kult ut som er greia med det?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Bare lurer på noe angående zebra-dyret. Rir det like kjapt som de raskeste hestene, eller er det bare at det ser veldig kult ut som er greia med det?


Jeg tror det er det raskeste av de alle. Har ikke prøvd alle oksene og slikt, men raskt var eselet. Også løper det like fort i terrenget som det gjør på veiene.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Noen som vet når co-op oppdragene kommer ut og hva de går ut på? Jeg syes det hadde vært tøft om man fikk spille som Johns gamle gjeng
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Ah. Dette spillet er fantastisk.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Fikk 100% i dag, etter å ha gjort ferdig de siste bounty locations i Mexico I tillegg fiksa patchen Mo van Barr-Glitchen så nå har jeg Deadly Assassin's Outfit WOOHOO!
  • 0
I dag fant jeg to mexicanere som slåss midt ute i ødemarken, prøvde å splitte dem med et varselsskudd, men det hjalp ikke. Utkommet av denne situasjonen trenger jeg vel ikke si...
Jeg må også innrømme at haglen som holder 6 skudd er ganske så nyttig, hehehe
  • 0
Skal snart begynne med RDR igjen. Noen som har rukket å komme i lvl 50 eller mer?
Carpe Noctem
  • 0
I dag har jeg løpt rundt som den største (se: kroppsfett) mexicaneren i hele spillet, mens jeg har blitt slått og stukket ned av Clawed og Arawos...

RDR for seier!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
I dag har jeg løpt rundt som den største (se: kroppsfett) mexicaneren i hele spillet, mens jeg har blitt slått og stukket ned av Clawed og Arawos...

RDR for seier!


Det var sykt morsomt i dag Bagbagbagbagbag
Carpe Noctem
  • 0
Den store mexicaneren eier. Kansje litt bad at han er lettere og treffe da
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Siterer Arawos:
Det var sykt morsomt i dag Bagbagbagbagbag


Tror jeg aldri har hatt det så gøy med å mobbe kvinner og feite folk
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Amusei:
Den store mexicaneren eier. Kansje litt bad at han er lettere og treffe da


Han har samme hitbox som alle andre. Du kan skyte han i den svære magen og han tar ikke skade. All behold the power of the metal belly!

Lagt til 2010-06-13 20:47:
Siterer AcH Clawed:
Citerer Arawos et var sykt morsomt i dag Bagbagbagbagbag

Tror jeg aldri har hatt det så gøy med å mobbe kvinner og feite folk


De fikk gjennomgå
Carpe Noctem
  • 0
Faila egentlig litt i dag, etter å ha boostet "Go-Team" achievementen med Arawos og Petrol, så fikk jeg den på ærlig vis

Mangler forresten bare å nå høyeste ranken i multiplayer så har jeg 1000/1000 G da!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tror jeg er avhengig av å banke random folk i byene.

Er litt rart at vi kan dø av å bli banka, men ikke npcene?
  • 0
Kan man dø av å bli banka? Må man bli slått i bakken tre ganger på rad eller noe sånt da? Aldri opplevd...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Kan man dø av å bli banka? Må man bli slått i bakken tre ganger på rad eller noe sånt da? Aldri opplevd...


Ikke jeg heller
Carpe Noctem
  • 0
Hvordan får jeg egentlig tak i Deadly Assassin Outfit?
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Hvordan får jeg egentlig tak i Deadly Assassin Outfit?
Sjekk outfits på menyen, der vil det stå questene du må igjennom for å få klærne
  • 0
Du må ha Limited Edition for å kunne låse opp Deadly Assassin da!
(Hvis du ikke har det altså)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er noe som er dumt for de som ikke har limited edition... De kan ikke få 100% complete, fordi de må ha Deadly Assassins outfitet for å kunne få det.
Carpe Noctem
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg sliter med det skattekartet i Los Lobos. Jeg har funnet ut hvor det er, men står fast der. Noen som kan hjelpe?

Send det på PM eller noe.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!