Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Zombier blir bare for teit, hva blir det neste? Robot unicorn's som mounts? xD
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Robot unicorn's som mounts?


Det hadde vært noe... *ringer Rock* *
Decyfered!
  • 0
Har lyst til å spille videre, men de oppdragene jeg er på nå er så kjedelige.
Spoiler: det er så kjedelig å fly rundt i skauen med sønnen min og jakte på Elks , kan jeg ikke bare ta han med til Mexico da
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har du ikke runda det?
Riddle me this
  • 0
tusen takk for all hjelp koser meg i mexico nå
  • 0
Siterer Ine Lofthüs :
Har du ikke runda det?


Nope, jeg digger å jakte og bare chille rundt så har ikke runda det enda nei.
Men det er så morsomt spill, synd at de få oppdragene gjorde meg skikkelig lei, jeg vil ha mere mexico-action!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Om jeg kjøper den zombie pakken så bør jeg ha muligheten til å slå den av og på. Vil ikke ha zombier i spillet konstant
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Haha, det hadde vært utrolig kjipt!
Tenk å se alle personene i zombie-utgave. Hva med han Spoiler: Gamle gravekisen, som jeg glemte navnet på nå. Dere vet han Gollum personen, han hadde sett utrolig tøff ut som Zombie!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg har tenkt til å kjøpe den med zombies og den med Liar's Dice og Poker

Btw, AcH Clawed. Jeg kan sikkert bli med hvis jeg ikke har noe annet å gjøre...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
lurer i å droppe hele zombieskitet men gleder meg hardt til å knuse venner i Liar's Dice!
  • 0
Skal nok skaffe meg zombies Det også Free Roam pakken. Antar at den inneholder flere gang hideouts, våpen og stranger missions, så passer jo perfekt
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Må nokk skaffe meg alt sammen. Jeg har penger, og jeg er en achievement hore. Dårlig blanding når det kommer så mange DLCer jeg tror jeg ikke ville kjøpt ellers...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kjøpe. Alt.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Kjøpe. Alt.


Lagt til 2010-07-14 09:02:
Siterer AcH Clawed:
Må nokk skaffe meg alt sammen. Jeg har penger, og jeg er en achievement hore. Dårlig blanding når det kommer så mange DLCer jeg tror jeg ikke ville kjøpt ellers...


Lagt til 2010-07-14 09:02:
Enig
Carpe Noctem
  • 0
For min del så blir det mest trolig ikke kjøpt noe nytt spill i det hele tatt før langt ut på høsten, så litt RDR småplukk fra tid til annen kan jeg nesten svi av litt penger på
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
For min del så blir det mest trolig ikke kjøpt noe nytt spill i det hele tatt før langt ut på høsten, så litt RDR småplukk fra tid til annen kan jeg nesten svi av litt penger på


langt ... utpå ... høsten??
Da går du jo glipp av masse!
  • 0
Siterer EXcrack:
Citerer Kronoz:For min del så blir det mest trolig ikke kjøpt noe nytt spill i det hele tatt før langt ut på høsten, så litt RDR småplukk fra tid til annen kan jeg nesten svi av litt penger på

langt ... utpå ... høsten??
Da går du jo glipp av masse!


Ikke egentlig...
Carpe Noctem
  • 0
Det meste spennende kommer i slutten av september og utover.
Det er vell godt utpå høsten?
Shallahey
  • 0
Siterer Ajesto:
Det meste spennende kommer i slutten av september og utover.
Det er vell godt utpå høsten?


Jepp
Carpe Noctem
  • 0
Bortsett fra mafia 2 da, så har man Fifa 11, NHL 11, GT5, MOH, COD osv!
Shallahey
  • 0
Hva er deres best score online på Gang Shootout? Min er bare 25 kills og 3 death...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer EXcrack:
langt ... utpå ... høsten??
Da går du jo glipp av masse!

Ikke egentlig, som sagt Det er jo på høsten at alle spillene kommer.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Periso:
Hva er deres best score online på Gang Shootout? Min er bare 25 kills og 3 death...


Noe lignende på meg også. Husker min første match, FFA på Armadillo. Jeg fikk 16 killlstreak + masse kills og vant så det sang
Carpe Noctem
  • 0
Fikke en eller annen syk score i Team Shootout i Tumbleweed en gang. Det var mer 30 kills og færre en 5 død i hvertfall...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har det kommet noen release date på Zombie DLC'en?
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!