Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Monster Hunter Tri / Ultimate ~ Offisiell tråd ~


Siterer Lykkedragen:
Så du har ikke fått beskjeder som skulle ha vært sagt litt før?


Vet ikke. Er bare snakk om et sekund i tilfelle.

Siterer Royality-indeed:
Jeg har ikke opplevd det.
Forresten, er lyden fra meg skurrete? eller har den ekko når jeg snakker?


Lyden var ikke skurrete når jeg spilte med deg, men det avhenger om det lagger mye eller ikke (noe det sjeldent gjør). Det er forresten bare du som kan høre om det er ekko når du snakker, siden lyden kommer tilbake til deg.

Siterer Lykkedragen:
Er det vanskelig å finne GR-folk? Er det en server som er bedre enn andre til å møte GR-folk?


Du kan joine klanen vår: http://thesuperstonedsmultrings.freeforums.org/portal.php
Der er det bare GR-folk. Vi er for det meste på denne serveren: Open, Valor 4, Gate 5, og så oppretter vi en by der. Eller du kan bare sende friend request og "warpe" bort til oss når vi er online. Navn og ID står på klan-forumet.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Opprette en by? Kan man lage egne byer?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nei, egentlig ikke. Det er bare en ferdig laget by hvor opptil 4 stykker kan joine og ta oppdrag sammen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Ja, eller..
Bror min. Selve arenaen var jo kul, at man kunne sloss på ett sånt omeråde, men likte ikke at man ikke kunne være den personen man har lagd selv.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer nintendodude:
Nei, egentlig ikke. Det er bare en ferdig laget by hvor opptil 4 stykker kan joine og ta oppdrag sammen.


Åja, da så.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spillte i går. Ble så oppslukt av quests og innhøsting at jeg glemte meg helt bort. Vips så var klokka 12 og da var det litt sent å gå online.

Skummelt at du blir sugd inn i det uten å merke at du blir hekta.

Hvilket våpen synes dere er best? Jeg prøvde Great sword og det irriterte meg kraftig. Noe så treigt.

Lagt til 2010-04-30 07:52:
Siterer nintendodude:
Du kan joine klanen vår: http://thesuperstonedsmultrings.freeforums.org/portal.php
Der er det bare GR-folk. Vi er for det meste på denne serveren: Open, Valor 4, Gate 5, og så oppretter vi en by der. Eller du kan bare sende friend request og "warpe" bort til oss når vi er online. Navn og ID står på klan-forumet.


Får se om jeg gjør det. By the way: Merkelig navn..og av en eller annen grunn gir det meg en litt vibbe om noe HEEELT annet enn det står.
Er dere mange medlemmer da?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Vi var 13 medlemmer sist jeg sjekket.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Hvilket våpen synes dere er best? Jeg prøvde Great sword og det irriterte meg kraftig. Noe så treigt.


Liker best Sword and Shield. For da har man raske angrep og muligheten til å beskytte seg samtmidig.

Tok forrresten Royal Ludroth i dag og er nå på vei for å ta Barroth.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Samme her ;)
Jeg må begynne å komme lengre...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Har ikke tatt en Royal Ludroth enda. Unlocka nettopp oppdraget. Må få gjort det idag eller imorgen.

Siterer Lykkedragen:
Hvilket våpen synes dere er best? Jeg prøvde Great sword og det irriterte meg kraftig. Noe så treigt.


Great Sword er bare frustrerendes og dårlig, synst jeg. Bruker Swrod and Shield, av samme grunn som KS. Har også ei Switchaxe og en Bowgun, men det er bare på gøy.

Og forresten, hva er galt med et par smultringer som har hatt noen ekstra jointer? Synst det er et flott klan-navn jeg.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg synes også at klannavnet var litt pussig, hvor har dere fått det fra?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Se for deg at du sitter og hører på "Weed" av Bob Marley, mens du holder på en smultring. Samtidig så går det en Supermann film på TVen. Hmm... Neida, det falt meg bare inn når jeg og Flakey skulle lage klanen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Da har jeg endelig klart å ta en Barroth alene! (Village) Da er det Gobul som står for tur.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fantastisk spill, men jeg får ikke full skjerm på spillet. Mangler ca. 4cm på hver side og ca.2 cm oppe og nede. Er det noen somm har dette problemet også, vil gjerne ha spillet til å fylle hele skjermen :/ Får ikke inn spillopplevelsen uten at det blir fullskjerm :/ Har prøvd det meste, men det kan vær en ting jeg ikke har prøvd enda, håper på hint fra folket som spiller dette utrolige spillet også
  • 0
Hvor mange tommer har TVen? Tror det skal være en knapp på kontrolleren som endrer bildestørrelsen... Prøv å finn den.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Se for deg at du sitter og hører på "Weed" av Bob Marley, mens du holder på en smultring. Samtidig så går det en Supermann film på TVen. Hmm... Neida, det falt meg bare inn når jeg og Flakey skulle lage klanen.


Haha, okey.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Har tatt en RL og har skaffet meg en god del bedre utstyr siden sist. Nå skal jeg ta Qurqopeqo(?) en del ganger for å få enda bedre hammer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Citerer nintendodude:
Se for deg at du sitter og hører på "Weed" av Bob Marley, mens du holder på en smultring. Samtidig så går det en Supermann film på TVen. Hmm... Neida, det falt meg bare inn når jeg og Flakey skulle lage klanen.


Haha, okey.


Oki...*Tekst fjernet*
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Takk for at du deler dine sinnsyke tanker med oss.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Men det er smultringens feil...hadde det vært donuts hadde det vært noe annet.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Men da hadde det ikke blitt en trippel S... Smultringer er kulere da. Hvor langt er du kommet forresten?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Men da hadde det ikke blitt en trippel S... Smultringer er kulere da. Hvor langt er du kommet forresten?


Ikke så langt. Har bare spillt i ca 2-3 timer. Jeg fikk det på torsdag og jeg reiste bort på fredag så det ligger å venter på meg når jeg kommer hjem. Jeg har tatt ett par quests, tror det siste var farmingsquesten, der du skal drepe 5 litt større jaggi.

Fant ut at jeg skulle teste great sword akkurat på den questen (dumme meg) men det gikk bra, så vidt. Skal være forsiktig med å endre våpen før quests.

Gleder meg til jeg kommer hjem, men det blir ikke før onsdagen.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jeg klarer ikke RL, hva må jeg gjøre?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg klarer ikke RL, hva må jeg gjøre?


Bli sterkere?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
oooh folkens, jeg har ikke vært innom GR på leenge nå, har vært så oopslukt av MH, er seriøst helt hekta! Lykkedragen du kan sjekke inn på klanen så kan du vite mer om selve MH og der kan du også se vår navn og ID så du kan legge oss til, pluss at du kan få masse info og snakke masse rart om MH. sjekk her er linken: http://thesuperstonedsmultrings.freeforums.org/index.php

Har tatt Gobul og Rathian skal vel snart møte Barioth (ikke Barroth)...skumle saker.... er det jeg som har kommet lengst her? uansett trenger dere hjelp er det bare å si i fra
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!