Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilken spillverden ville du bodd i?


Hvis du kunne velge hvilken spill verden du kunne ha bodd i, hvilken ville du ha valgt?
(Halo,World Of Warcraft,Dragon Age osv..)

Personlig ville jeg ha valgt Halo verden, fordi det hadde vært sykt stilig og kjempet side ved side med Master Chief
Go ahead, make my day
  • 0
Må si Mass Effect. ville bodd på the citadel, og jobbet i Citadel Security.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
I ville bodd i The Capital Watseland i Fallout 3. Jeg ville vervet meg I The Brotherhood of Steel, og ryddet the wasteland for super mutanter, raiders og alt mulig annet avskum.
I was frozen, today!
  • 0
jeg ville hvert Spartan i 2550- Årene og kjempet mot The Covenants.
Der jeg kan hoppe bak fienden, stille som natten og pang i hodet.

HOW AWSOME!!!!
  • 0
Denne her er den beste da! En spillverden der du sitter å spiller!
  • 0
GTA San Andreas.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
vanskelig å velge, hyrule kanskje?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Delfino Isle i Super Mario Sunshine!
Sol og godvær dagen lang? Ja takk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Calraida. Søt liten verden.
  • 0
Nippon i Okami.
Love will tear us apart.
  • 0
Definitvt Mass Effect-universet.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Nippon


Japan med andre ord xD
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Lett! Fallout 3-universet! Hvem ville vel ikke vandret rundt i radioaktive landskap, øde så langt øyet kan se, med zombie-lignende monstre som nærmeste nabo? Paradis :3

Nei, i virkeligheten ville jeg nok bodd i Super Mario Sunshine-universet, som DSN sa. Jeg er smått avhengig av masse sol, så det hadde virkelig vært et paradis^^
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Jeg ville bodd i Rapture og testet våpen for Sinclair Solutions, hadde vært episk.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Eternal Sonata. Virker ikke så skummel
Riddle me this
  • 0
Vanskelig spørsmål! Ville helst bodd i et fredelig spill univers, men kommer ikke på noen. Kanskje i Bowerstone fra Fable spillene?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Vel, jeg tror jeg hadde likt Hyrule. Ikke SÅ farlig, hvis man ser bortifra at en stormansgal gris prøver å ta over verden i blant. Dessuten finnes det mye artige folk der, blant annet en gal postmann, en sur møller og en liten irriterende fe. Hvor i Hyrule jeg ville bodd er et annet spørsmål... Kanskje Ordon Village fra Twilight Princess, den er fin og koselig. Om jeg ikke hadde valgt Hyrule hadde jeg nok valgt Ferelden, fra Dragon Age. Jeg hadde likt å bodd sammens The Dalish, de virker som et fritt og ærefullt folk.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Left 4 dead ..
I post, like a boss !
  • 0
Kanskje Pokémon-verdenen? En verden befolket av alle slags rare dyr med superkrefter som du kunne fange og trene. Bortsett fra onde gjenger som Team Rocket osv. ser det ut som en fin verden å leve i(og disse onde gjengene kan også lett bli slått av en 10-åring, så de blir vel ingen ordentlig trussel). Jeg vet hvertfall at hvis jeg bodde der, ville jeg blitt Pokémontrener med det samme.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Crazy Sock Knocker:
Nippon


Japan med andre ord xD


Joda, men det er fortsatt en eventyrverden...
Love will tear us apart.
  • 0
Final Fantasy universet
  • 0
  • Los
  • Los
Mass Effect! Lett!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Nirn fra elder scrols spillene definetift
  • 0
Mass Effect, helt klart Kanskje Assassin's Creed 2 også
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Orgrimmar, vet det høres dumt ut, jeg spiller ikke World Of Warcraft eller noe,
jeg har spilt det før. men det hadde vært råkult og bo der fordi orgrimmar er en bra designet by og man respawner etter at man dør.
Så man kan gjøre hva faen man vil og kaste spells og alt det der.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!