Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii


  • KiDD
  • KiDD
Kina? Heheh, Kult!

Noen spill å holde øynene åpne for? Tror det finnes en god del lister på de siste sidene i denne tråden... Madworld kommer ihvertfall 20. mars! Det er ikke så lenge til.

Siterer Gamer123:
Pokémon stadium var jo kjempebra Den første ordentlige spillopplevelsen min .


Var en av mine første også. Det var noe med å se Pokemonene sine i 3D. De man hadde brukt flere hundre timer på å trene...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Kjøpte meg Game Cube spake i går, funker helt fint. Spiller med den på Brawl og Mario Kart, gøy med 2-player. Desutten kan jeg nå endelig spille alle Wii Shop spillene. Skal der ha: Ocarina of Time, Super Mario ++

Men noen som har noen peiling på hvor jeg kan skaffe meg Game Cube Memory Card? Er litt kjekt å kunne spille GC spill, og lagre.. Vil der ha Starfox: Advantures, Starfox: Assoult, Tales og Symphonia og Zelda spillene og kanskje Melee.

Har sjekket på Gamestop flere ganger, ingen som selger brukte og ingen som produserer nye. Så jeg får vell bare sjekke flere.
Vet dere om noen brukt butikker, eller butikker som kjøper gammelt spill utstyr og slikt? Og selger det igjen da, gir hva som helst for et GC kort.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Takk, KiDD..

Men mamma nekter helt sikkert å kjøpe via nettet. Noen som vet om noen butikker?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
hmm... Jeg vet ikke om noen butikker som selger Gamecbe Memory Card... Desverre
Love is our resistance!
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Hmm... Da vet jeg ikke... Har ikke sett et Gamecube Memory Card i en butikk på år og dager.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Takk, KiDD..

Men mamma nekter helt sikkert å kjøpe via nettet. Noen som vet om noen butikker?


I mange elektronikk butikker selg dei gamle varer billig (f.eks Memory card til GameCube). Sjå oppi sånne esker med tilbud på *alle varer oppi esken kun 99kr,-* opplegg. Viss du leitar litt finn du sikkert eit;)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Finner ikke memory-card jeg heller Men tenkte å kjøpe på gamezone (siden KiDD henviste til).
En Fuego!
  • 0
gjett om jeg ble glad når jeg leste følgende på IGN:

The National Institute on Media and the Family (NIMF) issued a press release this morning complaining that Nintendo has "shed its 'family friendly' reputation with MadWorld's release."

eg må bare LE! for eg har aldri sett på den som en familie konsoll men uansett!! Jippii!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Siterer legion_kart:
The National Institute on Media and the Family (NIMF) issued a press release this morning complaining that Nintendo has "shed its 'family friendly' reputation with MadWorld's release."


Heheh! Utrolig! Wii er jo en helt vanlig spillkonsoll... Har ennå til gode å se familien samles rundt den. Det er jo opp til hver enkelt å bestemme om de vil kjøpe spillet, og om det er noen som bruker den som familiekonsoll så så er det bare for dem å la være å kjøpe det. Vanskeligere er det ikke...

Men ble litt glad når jeg leste det.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Hehe, enig der!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg slo meg selv med Wii remoten i dag
Nå har jeg forstua fingeren.. Og kanskje hodet
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
Hehe!! Noen skulle filmet det og lagt det ut på youtube!

Har noen kjøpt noen av de nye gode Wii spillene da? Feks Deadly creatures eller Mad World?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hehe!! Noen skulle filmet det og lagt det ut på youtube!

Har noen kjøpt noen av de nye gode Wii spillene da? Feks Deadly creatures eller Mad World?


eg har kjøpt madworld!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Er det bra da??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det bra da??


Litt sent svar kanskje men JA.

on another subject. Assasins creed 2 kommer på WII
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Assassin's Creed 2 til Wii?! Oyeah! Hadde alt for lyst på eneren, men ville ikke kjøpe en ny konsoll bare fordi et fåtall med spill frister... Skal kjøpe det hvis det får gode kritikker og ikke blir ødelagt av kontrollene. Ubisoft burde ha godt grep om utvikling til Wii etter alle "Imagine"- og "My Horsez/Catz/Dogz"- spillene. Krysser da fingrene for WMP støtte også...

Excite Bots fikk forresten 8.4 av IGN... Kan hende jeg finner på å kjøpe det.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer legion_kart:
on another subject. Assasins creed 2 kommer på WII


Link, takk?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hei

Jeg vurderer og kjøpe meg en WII, så da har jeg noen spørsmål.
Jeg kommer nok stort sett bare til å bruke den til virtual console, så hvor mange spill får man lagret på maskinen?
Og går det an å koble den til en pc skjerm og og eksterne høytalere? Jeg har nemlig ikke tv på rommet mitt
  • 0
1. Det spørs. Jeg har tre NES-spill, ett SNES-spill og ett N64-spill, og det er ennå plass til minst dobbelt så mye. Hvis du kjøper SD-kort har du plass til uendelig.

2. Tror ikke det går an, men du kan jo google det litt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
ok takk da får den vel stå i stua..
  • 0
  • Arda
  • Arda
Animal Crossing: Let's Go to the City
er det fett?? Anbefales det?
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Let's Go to the City anbefales hvis du ikke har noen andre av spillene i serien. Jeg mener at det da er det beste valget du har. Kommer også litt an på om du liker den slags spill... Animal Crossing er et typisk "love it or hate it"-spill.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
  • Arda
  • Arda
Ok, det ser gøy ut, og har aldri spilt di andre spillene.
  • 0
  • BaM
  • BaM
Hva slags våpen tilbehør vill dere anbefale? tenker på til spill som
Resident Evil: Umbrella Chronicles, og andre FPS spill.
Såg litt på denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10833
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!