Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Siden Achievements spiller en viktig rolle i xbox live tenkte jeg kunne lage en tråd om det.
Det finnes mange forskjellige typer Achievements, noen er vanskelige å ta, noen er lette og noe erhelt sykt vanskelige å få. Hva er den vanskligtse Achievements dere har tatt, eller sett.
Det vanskligtse jeg har tatt er på G.R.A.W når jeg drepte 30 stykker uten å dø på en kamp, stolt
Den vanskligste jeg har sett er på GoW, hvor man må drepe 10,000 stk på over xbox live
syke saker, har sett en som har greid det da
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
en på gow, 10,000 kills det er ingenpå verdens basis som har d enda
og nesten alle på bfmc2

mitt gamertag er SEGLEM forresten
  • 0
jo, en har det, han på toppen
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Mange har det...
Så langt har ca 30 personer 1000 achievmentpoints i GoW.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
drepe 30 i GRAW var da ikke noe problem.. Mitt gamertag Jan Aage.. please add me
  • 0
vi har en slik tråd men dette er vel en litt annerledes da.
Synes jeg er litt pro i prey da.
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
jeg var aldri no god i G.R.A.W, så det var en god ting for meg da

søkte litt på forumet, og fant ikke noe som handlet om Achievements på xbox live
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
åå steike .. 1000 av 1000 i Prey Sony Electro Vision... du må være rimlig god... btw nice picture..
  • 0
haha jeg greide også 30 kill på GRAW...men er søren meg ikke sørlig stolt over det. Local SvB play FTW Er nok alikevel mest stolt over at jeg greide 757 poeng på GRAW enda det kanskje ikke var så imponerende. Eller så leder jeg på SvR2K7 såvidt jeg veit og det er da noe.

Seriøst synes jeg at Achivments er det største tullet som 360 har bringet med seg. Achivment sier sjelden eller alldri noe om hvor god du er. På GRAW f.eks får man ingen achivmenter over helt vanlig online med mindre man har flaks eller spiller ufattelig mye. Hvorfor får man f.eks ikke 10-20 poeng når man går opp ett par ranker online? Achivments krever nesten alltid at man fokuserer på ting man aldri hadde prøvd uten achivments.

En annen ting som irriterer meg er at man ikke kan slette spill fra spillisten sin. Jeg har f.eks 90 poeng på NFS:MW og det vil alltid stå der enda jeg aldri kommer til å spille det igjen. Selv spill man bare prøver ett par ganger kommer på listen ja selv demoer fra Live arcade.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Selv spill man bare prøver ett par ganger kommer på listen ja selv demoer fra Live arcade.

Huff ja, håper MS får rettet på det...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Siterer JanJan91:
åå steike .. 1000 av 1000 i Prey Sony Electro Vision... du må være rimlig god... btw nice picture..


Takk
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Har bare 1000 i ett spill og det er TDU, Oblivion har jeg 910 i og PGR3 har jeg 750 i.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Dette har jeg av achivments... xD:

N3 (800): Jeg har EGENTLIG 1000 i N3, men siden spillet er føkka (akkurat bare på den bana og en anna en..) så kan jeg ikke få åpnet den opp... Men skal få låne N3 av noen hehe ^^
Rumble Roses: (250) achivmentene... tok meg evigheter å klare... 250 poeng >_> og jeg er på toppen i Norge lawlz xD Det samme er det nesten med DOAX2 (har ingen prestasjoner der D: )... det er liksom ingen veiledning i spillet til hvordan å få åpnet de opp :/
Ridge Racer 6 (860):På RR6 er jeg snart ferdig med 10000miles driven achivmenten... men jeg klarer aldri å få no-crash victory achivmenten - altså ikke kræsje i noen av banene på Ridge Racer 6 X_x Itsu impossible~!
Dead Rising (420): Det er faktisk litt greie achivments i Dead Rising~ Litt annerledes og komiske xD "Slå 10 zombier med ei bowling kjegle" lol...
eM (175 elns): har ikke kommet så utrolig langt på dette spillet ennå siden 360'en min er føkka og skal på rep (woa jeg har skrevet det mange ganger nå /o/)..!
Dead or Alive 4 (600): Gewd disse achivmentene er vanskelige..!! >_< Satt to timer i strekk for å greie silver achivmenten i surival xD;; Men fy steike det hjelper!! Man blir utrolig mye bedre i DOA av å spille den modusen igrunn~! Og det er det jeg på en måte føler med achivments som er så bra, at vi spiller spillene fult ut og blir gode! ^^

Og ja! Jeg er også utrolig irritert på live-demoene...!! >_< Det blir så utrolig rotete.


Sjekk forresten http://www.mygamercard.net for hvor du er hen i verdens og lands rekord i spill eller over-all-rankingen din
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
http://profile.mygamercard.net/StoneColdRazor
Oblivion hvor jeg har 910
og Kameo hvor jeg har 800 skal også egentlig være der...
Det står på venstre siden der at jeg har 4295 i GS
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Er 1000 max på alle spilla da???
  • 0
Siterer Mastah_ChieF:
Er 1000 max på alle spilla da???

Ja.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Siterer Mastah_ChieF:
Er 1000 max på alle spilla da???


Ja..! Det er 1000 på vanlige spill, og 200 på XBL spill som man kan laste ned.
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
blæh!... får ikke brukt xbox live før om et par måneder... ska fløtte.
  • 0
Meste jeg har fått på et spill er Kameo (500), hehe
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
10000 kills achievementen på gow er ikke vanskelig, den tar bare en god del tid =)
jeg har snart 1000/10000 kills så det tar sin tid ja =)
Jeg sparker rompe
  • 0
men den achievementen

Can't Touch Me

Win 10 ranked matches without losing a round

menern da å bare vinne 10 ranked matcher på rad med flest poeng ver gang eller bare å være på vinnerlaget hver gang

og hvor kan man se hvor mange kills man har hatt
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
nei du må vinne 10 kamper uten å tape en runde...og det trenger ikke være på rad og du må ikke være den beste på laget....bare dere har vinni 5-0 elns så det greit....

har den å =)
fikke pistolero i stad oxo =)
nå går vi får sniper og boomshot ach.
Jeg sparker rompe
  • 0
Skal ta curb apel achivmentsen nå.På god vei trur jeg.
Siterer Gitaroo:
og hvor kan man se hvor mange kills man har hatt


Det tror jeg ikke det går ann å se.Litt dårlig det da.
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
once again i will show u the way:

->versus->leaderboard->(søk på me , hva enn du spiler og all-time->trykk a på deg og vola, der har du killsa dine )
Jeg sparker rompe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!