Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Retail-spillene jeg har alle achievementene på er (i kronologisk rekkefølge) Call of Duty 2, Just Cause, Assassins Creed 2, Colin McRae DiRT 2, Burnout Paradise, Crash Time 3 og Call of Duty: Modern Warfare 2. Jeg hadde også alle achievementene på Left 4 Dead inntil The Sacrifice kom!
Av arcade-spillene har jeg alle achievementene på er (i kronologisk rekkefølge) Dash of Destruction, Ms. Pac Man, Galaga, After Burner Climax, Zombie Apocalypse, Dead Rising 2: Case Zero og det enestående Crazy Taxi.
Totalt har jeg akkurat nå 60735 av 97965 Gamerscore og har totalt 2977 av 4498 achievements.
  • 0
Min liste (ikke i kronologisk rekkefølge) :

Brutal Legend - 1090/1090G
Halo 3 - 1750/1750G
Halo: Reach - 1250/1250G
Fallout 3 - 1550/1550G
Battlefield: Bad Company 2 - 1430/1430G
Rock Band 2 - 1000/1000G
Guitar Hero: Warriors of Rock - 1000/1000G
Batman: Arkham Asylum - 1000/1000G
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 1250/1250G
Mass Effect 2 - 1255/1255G
Assassin´s Creed - 1000/1000G
Halo 3: ODST - 1000/1000G
Call of Duty 4: Modern Warfare - 1000/1000G
Call of Duty: Modern Warfare 2 - 1000/1000G
Call of Duty: World at War - 1500/1500G
Assassin´s Creed 2 1000/1000G
King Kong - 1000/1000G
Avatar: The Legend of Aang: The Burning Earth - 1000/1000G

Også Arcade spill med full pott:

Battlefield 1943 - 200/200G
Call of Duty: Classic - 200/200G
Rock Band Track Pack 2 - 250/250G
Dead Rising 2: Case Zero - 200/200G
Harm´s Way - 200/200G
Dash of Destruction - 200/200G
Worms - 200/200G

Jeg har 45.150G, noe som tilsvarer 82% av alt jeg kan få tak i, og per 4. Mars hadde jeg et snitt på 914G, som stadig stiger. (ikke medtelt Arcade spill).

Må også få tilføye at at jeg er meget nærme full pott i Splinter Cell: Conviction (mangler en Achievement som kom med i en DLC, har 1000/1000G i originalspillet), 1000/1000G av de originale CoD:BO achievementene og Fallout: New Vegas, hvor jeg mangler kun tre-fire av de originale achievementene + DLC achievements^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Pleier ikke gå for full pott i noen spill, med mindre de er ekstremt enkle og ikke innholder noen online achievements.
Mange spill jeg bare mangler 1-5 achievements i, men det får være.

Men de jeg har alle achievements i er:

Terminator Salvation - 1000/1000
Fallout New Vegas - 1140/1140
Oblivion - 1250/1250
Sherlock Homes vs JtR - 1000/1000
Assassin's Creed 2 - 1000/1000
Bully - 1000/1000
Avatar TLA TBE - 1000/1000
Fight Night 3 - 1000/1000
CSI Hard Evidence - 1000/1000
King Kong - 1000/1000

Spill som mine yngre søsken har fullført på min profil (bare for å øke min gs):

Lego Indiana Jones 2 - 1000/1000
Spongebob Truth or Square - 1000/1000
Toy Story 3 - 1000/1000
Lego Harry Potter - 1000/1000
Cars - 1000/1000
TMNT - 1000/1000
Cloudy with a chance of meatballs - 1000/1000
Lego Indiana Jones - 1000/1000
Lego Batman - 1000/1000

Arcade spill jeg har fullført:

Comic Jumper - 200/200
Stacking - 200/200
World of Keflings - 200/200
Harm's way - 200/200
Costume Quest - 200/200
DeathSpank ToV - 215/215
DeathSpank - 200/200
Jewel Quest - 200/200
Sam & Max Save the World - 200/200

Har 89.561 av 188.555 mulige poeng.
4216 av 8270 achievements.
Fordelt utover 247 spill.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Lego Batman - 1000/1000


Vurderer å låne dette av en kompis for å få 1000 lette Gamerscore. Har tittet litt på achievementene og får et inntrykk av at jeg burde klare det på kun et par dager hvis jeg har fri. Stemmer dette inntrykket eller?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hihi. 100% Sync i hele spillet + DLC? Gruer meg nesten litt, men det skal bli greit med en utfordring^^


Har fått 50% Sync på nesten alle oppdragene, så har ganske mange oppdrag å spille om igjen. Håper ikke det vil være slik 100% Sync system i ACIII. Dessuten så hater jeg achievements som gjør at jeg må spille et spill om igjen. Spessielt når spillet ikke har noe stort gjennspillings-verdi
Veni, vidi, avicii
  • 0
Så forresten at du kom deg til level 50 i AC:B multiplayeren her om dagen, Polen Shot. Gratulerer!

Du hadde ikke hatt noe i mot å lære en noob som meg noen simple triks og taktikker da?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har kjøpt meg 5000 MSP. Så kan noen anbefale meg noen gode arkadespill?
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Stemmer dette inntrykket eller?


Stemmer på en prikk.

Burde ikke ta mer enn et par dager å få 1000.
Samme gjelder alle de andre Lego spillene.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Stemmer på en prikk.


Herlig!
Mener at fetteren min har LEGO Indiana Jones også... Hm
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kan trygt anbefale dere Sniper: Ghost Warrior. Utrolig enkle achievements der. Er du heldig kan du sakffe alle 1000 på en enkel gjennomspilling.
  • 0
Siterer fantomena:
Kan trygt anbefale dere Sniper: Ghost Warrior. Utrolig enkle achievements der. Er du heldig kan du sakffe alle 1000 på en enkel gjennomspilling.


Det er jo noen online achievements i det da.
Så man kan ikke få alle i singleplayer.

Må bla drepe 2000 stk online.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer fantomena:Kan trygt anbefale dere Sniper: Ghost Warrior. Utrolig enkle achievements der. Er du heldig kan du sakffe alle 1000 på en enkel gjennomspilling.

Det er jo noen online achievements i det da.
Så man kan ikke få alle i singleplayer.

Må bla drepe 2000 stk online.


Vet. HATER online achivements. Blir altfor frustert og driter i alt annet, bryr meg bare om achievmentsene da.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Så forresten at du kom deg til level 50 i AC:B multiplayeren her om dagen, Polen Shot. Gratulerer!

Du hadde ikke hatt noe i mot å lære en noob som meg noen simple triks og taktikker da?


Takk! Tok meg opp mot 30 timer.

Vel, jeg kan nå fortelle hva jeg gjorde.

Spill modusen menneskejakt. Det er alltid her jeg får mest exp. Når du er de som jakter bruker du tempelridderblikk og røykbombe. Om du ser noen som gjemmer seg i lag. Vent på lagkameratene dine før du dreper noen ellers kommer du bare til å bli svimeslått etter du dreper en. Når du er med lagkameratene, prøv å få flest mulig bonuser for et drap. Om noen av de dere jakter på har hevet røykbombe er det lurt å klatre opp på en bygning i nærheten og få luftkill.

Når du blir jaktet på, gjem deg ALLTID sammen med lagkameratene. Da får dere mer exp i tillegg til at det er lettere å svimeslå. Her bruker du stagge og røykbombe. Når motstanderne kommer løper du mot en av de, bruker stagge, og svimeslår han før den er ferdig å virke. De andre lagkameratene dine gjør det samme på de andre. Og når de ligger på bakken bytter dere på å svimeslå de med en gang de reiser seg igjen. Da får de ikke tid til å drepe dere. Gjør dette helt til de finner ut at de kan trykke Y for å bytte profilsett. (merk: motstanderne rage quitter ofte når dere gjør denne taktikken, men dere får dritmye points for det)
Veni, vidi, avicii
  • 0
Virker som om det kommer til å kreve at man spiller sammen med noen gode venner da...

Hmm... får vel heller se hva jeg kan lære av å bare spille det, men takk for at du tok deg tid til å skrive dette!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg hadde bare 1 venn med meg da jeg spilte. Det virker som de fleste bruker den taktikken
Veni, vidi, avicii
  • 0
Er noen med å booste Assassin's Creed: Brotherhood multiplayer achievementsene ''Abstergo Employee of the Month'' og ''Role Model'' imorgen? Trenger minst 3 personer. Om dere hjelper meg med å få den, skal jeg også hjelpe dere med å få noen achievements dere trenger. Nå har jeg ikke mic så jeg får heller skrive her hva vi må gjøre:

Abstergo Employee of the Month - (Get every bonus at least once)

Her mangler jeg kun ''Ekstrem variasjon'' som går ut på å få 15 forskjellige bonuser i løpet av én match. Jeg tenker at jeg kan få disse bonusene:

Diskret - Jeg er i høy profil idet jeg dreper dere

Stille - Jeg er i lav profil idet jeg dreper dere

Inkognito - Jeg har vært i lav profil hele tiden mens jeg har vært i rekkeviddet deres

Akrobatisk - Jeg dreper dere fra en akrobatisk stilling

Fokus - Jeg står i nærheten av dere i 3 sekunder før jeg dreper dere.

Skjult - Jeg dreper dere fra en høystakk, benk, folkemengde etc.

Første drapet - Jeg får det første drapet i matchen.

Hevn - En av dere dreper meg, så tar jeg hevn ved å drepe den som drepte meg

Redning - Jeg dreper en av dere mens du er mindre enn 10 meter fra målet ditt

På bakken - En av dere svimeslår målet mitt, og jeg dreper h*n når h*n ligger på bakken

I luften - Jeg dreper en av dere med pistol når dere er i luften

Gift - Jeg dreper en av dere med gift

Svimeslå - Jeg svimeslår forfølgeren min

Flukt - Forfølgeren min løper i nærheten av meg slik at jeg ''oppdager'' han og så flykter jeg.

Lokkefugl - Forfølgeren min dreper en lik figur (som den jeg spiller som) som er i nærheten av meg.

Role Model - (Get all the Co-op bonuses in 1 session)

Her spiller vi modusen ''Menneskejakt''. Vi er 2 på hvert lag. Når laget mitt er de som blir jaktet på, gjør vi følgende:

Co-Op Stun - Jeg låser siktet mitt på en av forfølgerne og så svimeslår lagkameraten min h*n

Knock Out - Jeg og lagkameraten min svimeslår begge forfølgerne på under 10 sekunder

Rescue - En av forfølgerne jakter på lagkameraten min. Jeg svimeslår forfølgeren

Når laget mitt er de som jakter på målene, gjør vi følgende:

Co-Op Kill - Jeg låser siktet mitt på et mål, og lagkameraten min dreper h*n

Multi Kill - Jeg og lagkameraten min dreper begge målene på under 10 sekunder

Diversion - Jeg dreper et mål som lagkameraten min holder på å jakte på


- Om jeg får 3 personer som vil hjelpe, kan vi avtale en tid vi skal gjøre det imorgen.

- Jeg har ikke mic, men jeg skriver sinnsykt raskt meldinger på XBL.

- Om dere hjelper meg, skal jeg også hjelpe dere med disse achievementsene eller noen andre.

- Om det var noe du ikke skjønte, bare spør
Veni, vidi, avicii
  • 0
Noen her som kan si meg om achievementsene i Dragon Age: Origins er enkle? Har bare 40G i spillet. Har også en haug med spill jeg har mindre enn 500G i.
  • 0
Polen Shot: Jeg blir gjerne med på det, men da helst i 20-tiden om kvelden, har ikke tid noe tidligere på dagen. Jeg for min del har veldig lyst på Abstergo Employee of the Month, men har nesten ikke spilt noe MP fra før av, så det kan ta litt tid for meg å booste den. Kanskje vi kan ta å booste bare de vanskeligste bonuesene pluss noen andre, lettere achievements for min del. Jeg er også med på å ta Role Model, da jeg trenger den selv!

Hvis du ikke får skaffet nok folk til i morgen, så er jeg gjerne med neste helg, eller en eller annen gang i løpet av ukene som kommer også! Gjelder det achievement boosting, eller achievements i utgangspunktet, så er jeg alltid med.

Fantomena: Har ikke spillet selv på Xbox (Har runda det på PC), men merker at de fleste som har spilt det enten har full Gamerscore, eller nesten ingenting. Det forteller meg at de som bare runder det en gang ikke klarer å få så mye ut av det, mens de som er ordentlig dedikerte og går etter achievementene kan få tak i alle ved å bruke nok tid. Etter å ha sett over Achievementene kan jeg si at dette inntrykket stemmer.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer fantomena:
Noen her som kan si meg om achievementsene i Dragon Age: Origins er enkle? Har bare 40G i spillet. Har også en haug med spill jeg har mindre enn 500G i.


Jeg mangler 7 achievements i spillet og ligger nå på 1515 poeng.

Det er ikke så vanskelig å få full pott,
men du må regne med å legge masse tid i det.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Det er ikke så vanskelig å få full pott,
men du må regne med å legge masse tid i det.


I waz right again?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Målet mitt nå er å få full pott på Assassin's Creed: Brotherhood og Assassin's Creed (1)
Veni, vidi, avicii
  • 0
Har endelig skjønt poenget med å lage en Gaming Session på TrueAchievements! Det er så praktisk! Man setter bare opp hvilket spill, hvilke achievements, tid, dato og hvordan man skal gjøre det, så kommer masse folk og sier at de vil være med. Hihi^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som kan si meg om achievementsene i Lego Indiana Jones: The Complete Adventures er enkle? Nesten aldri spilt spillet. Har kun 260G i det.
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som kan si meg om achievementsene i Lego Indiana Jones: The Complete Adventures er enkle? Nesten aldri spilt spillet. Har kun 260G i det.


Veldig

Lillebroren min på 9 brukte under en dag på å få 1000 poeng.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer fantomena:Noen som kan si meg om achievementsene i Lego Indiana Jones: The Complete Adventures er enkle? Nesten aldri spilt spillet. Har kun 260G i det.

Veldig

Lillebroren min på 9 brukte under en dag på å få 1000 poeng.


Hehe. Målet mitt er å skaffe meg flere achievements enn en venn av meg . Han har rundt 13300 og jeg har nå 13105. Skal samle inn achievements i Alan Wake og Lego Indiana Jones: The Complete Adventures for å skaffe meg såpass mange achievements at jeg kommer over han. Det eneste problemet mitt er at jeg har Indiana Jones på PSPen min og jeg har spilt det så mye på PSP at det er veldig kjedelig på Xbox. Men skal nok klare det i løpet av uka!

Har også planer om å skaffe et par hundre achievements i Brotherhood. Har langt under 500G i Brotherhood.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!