Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Tror du mener et par hundre Gamerscore, ikke et par hundre Achievements
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Åå, har snart fått alt på Halo Reach! Et oppdrag igjen nå!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Mente et par hundre Gamerscore ja.
  • 0
Gratulerer med 90K, TommyK!
(See what I did there?)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som blir med å booste Assassin's Creed: Brotherhood online achievements? AcH Clawed er med så trenger kun 2 til
Veni, vidi, avicii
  • 0
Lag en boosting session på TA, så får du folk med en gang
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kan godt være med. Men er ikke så god.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Lag en boosting session på TA, så får du folk med en gang


Orker ikke gjøre det med randoms, de vil mest sannsynlig ødelegge. Har gått på den før

Siterer fantomena:
Kan godt være med. Men er ikke så god.


Flott! Har ingenting å si om du er god eller ei, for vi gjør det i private match. Da trenger vi kun 1 til
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Orker ikke gjøre det med randoms, de vil mest sannsynlig ødelegge. Har gått på den før


Du må huske på at det er en side for nokså dedikerte achievement-jegere. Jeg for min del har hatt en gaming session nesten hver dag denne uka, og har enda til gode å møte på noen som prøver å ødelegge
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jojo kunne sikkert gjort det, men gidder ikke gjøre det nå ettersom jeg trenger kun 1 person til
Veni, vidi, avicii
  • 0
Sant så sant. Vil forresten bare fortelle deg at jeg ikke får vært med denne uka. Så hvis du finner noen hadde det vært fint om du ventet til neste uke
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Må bare spørre; HVilken achievement er det vi skal skaffe og vil alle få den/de?
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Sant så sant. Vil forresten bare fortelle deg at jeg ikke får vært med denne uka. Så hvis du finner noen hadde det vært fint om du ventet til neste uke


Skal gå greit. Har ikke funnet en siste person enda, men om jeg gjør det kan det vente

Siterer fantomena:
Må bare spørre; HVilken achievement er det vi skal skaffe og vil alle få den/de?


Les hva jeg skrev på forrige side Og ja. Jeg skal i alle fall hjelpe alle som er med på å få achievementsene de også.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Takke være fable 3 DLCene her jeg endelig klart å overskride 15000gs
Per aspera ad astra
  • 0
Kan noen hjelpe meg med ett par baner på Spec ops på Mw2? Jeg trenger bare ett par baner til så har jeg 1000g i det.. Pl<zzzzz
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Fikk nærmere 100G i LEGO Batman i dag. Selvsagt så var jo nettet nede frem til nå nylig, så det kommer jo ikke opp noe sted...

Siterer toiletgamerduck:
Kan noen hjelpe meg med ett par baner på Spec ops på Mw2? Jeg trenger bare ett par baner til så har jeg 1000g i det.. Pl<zzzzz


Kan hjelpe deg til neste uke om du fortsatt ikke har funnet noen andre. Hvilke baner er det du mangler?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Da var Torchlight ferdig og 200/200 poeng er i boks.

Siste achievementen var sykt kjedelig.
Grindingen for å få 33 fame lvl tok lengre tid enn selve spillet

Har holdt på fra 14.00 idag og til nå 21.50 bare med den ene achievementen.

Grinding sucks!
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Grinding sucks!


Helt enig, men det er veldig tilfredsstillende når man endelig blir ferdig da
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer toiletgamerduck:
Kan noen hjelpe meg med ett par baner på Spec ops på Mw2? Jeg trenger bare ett par baner til så har jeg 1000g i det.. Pl<zzzzz


Kan hjelpe deg til neste uke om du fortsatt ikke har funnet noen andre. Hvilke baner er det du mangler?
Har spurt i så mangen forum nå at jeg hadde helt gitt opp :p Men kom nettop på at jeg ikke hadde live Tho skal kjøpe om ett par uker. Er du up neste gang jeg Pm'er deg? Da kan jeg få sjekket hvilke baner også ;)
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Så sant jeg er hos moren min, så kan jeg bli med. Jeg er det er i oddetallsuker. Skal også på TG i påsken, men jeg kan jo ta med meg MW2 dit...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hey, ville ikke ruine TG for deg bare for noen ''silly'' Achievements Tar det veldigt snart håper jeg
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Flott!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ugh... har nå 1080/1130 poeng i Dragon Age 2.

Mangler bare 2 achievements, men jeg manglet en eneste ting for å få dem ved siste gjennomføring.
Så nå må jeg gå igjennom hele spillet enda en gang med guide for å finne alt av crafting materials.

Jeg hater achievements hvor man må samle ting!
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg hater achievements hvor man må samle ting!


+1
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Fikk akkurat "Endless setlist III" i RB3

Veldig glad jeg valgte å ikke spille sjøl når jeg ser hvor lang tid det tok.

Plantet bare mikrofonen foran høytaleren og satt på "no fail"

Startet kl 15.45 og den var ferdig 22.15

Hva i helsike tenkte de på når de lagde denne achievementen!?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!