Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Tommy Kvaernerud:
Hva i helsike tenkte de på når de lagde denne achievementen!?


Ha! Den er da ingenting sammenlignet med Achievementen fra Rock Band 2 hvor du skulle ta hele The Endless Setlist II uten eneste pause! Og gjett hva? Jeg har den!^^

Tok 6 timer. 6 TIMER MED KONSTANT SPILLING i Rock Band 2. Hadde jeg faila en låt, eller hadde gitaren min disconnecta, så hadde jeg mistet den. Tror jeg forresten aldri har vært så nervøs eller nøden på en toalett-tur da jeg kom til Visions og Panic Attack...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Skjønner ikke at du gadd...

Jeg liker achievements,
men jeg gidder ikke torturere meg selv for noen få poeng
  • 0
Det var da ikke tortur, I haz a bladder of steel
Samtidig som sat det ble en nokså god prøvelse. Tror derimot at jeg aldri hadde gjort det igjen om jeg hadde faila på en av de siste låtene...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har i det siste fått veldig lyst til å øke scoren min i Guitar Hero III: Legends of Rock. På grunn av at jeg nå nesten står helt fast med Solo-achievements, så tenkte jeg at jeg skulle bevege meg over på MP achievements, men på grunn av at ingen spiller dette spillet noe mer, så kunne jeg trengt noen å booste med.

De achievementene vi kommer til å gå etter:

Button Masher - 5G

Search and Destroy - 10G

Life of the Party - 10G

Big 'Ol pile of wins - 20G

Mens vi gjør disse, så kommer det også til å telle mot The Long Road Ahead - 100G. Dette kommer som dere skjønner til å ta en god del timer, men man trenger så absolutt ikke å gjøre alt på en gang. Man kan jo kanskje nøye seg med å ta 20 og 20 wins av gangen hver gang vi begge er online. Hvis ingen har tatt kontakt innen fem dager, så lager jeg heller en Gaming Session på TrueAchievements. Hvis noen er interesserte, så ta det her i tråden, eller i gjesteboken!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er djevelen som fant opp " collectible" achievementsene!
  • 0
Siterer fantomena:
Det er djevelen som fant opp " collectible" achievementsene!


Hø! Ta en titt på achievement listen i GH3 du, der virker det som om det var djevelen som fant opp hele greia!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ah, etter X antall timer har jeg endelig gått over 500G i GH3. Tror nok aldri jeg passerer 600G...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det var da ikke tortur, I haz a bladder of steel


Trenger egentlig bare en såkalt Adult diapers..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg trenger noen til å booste role moddel og abstergo employee of the month achievementene på ac brotherhood.

Sendt meg melding på xbox: Inept Faint
  • 0
Siterer bent_a:
Trenger egentlig bare en såkalt Adult diapers..


Lykke til med å komme gjennom Panic Attack og Visions på Expert mens du er helt våt, varm og det klør nedenunder
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Lykke til med å komme gjennom Panic Attack og Visions på Expert mens du er helt våt, varm og det klør nedenunder


Trenger jo ikke bruke billigbleiene da.. Må da være til pro.....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Trenger jo ikke bruke billigbleiene da.. Må da være til pro.....


Ekte proffer pisser på gulvet
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Etter nærmere 6 playthroughs og nærmere 250 timer, så har jeg endelig 1200/1200G i Mass Effect
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Etter nærmere 6 playthroughs og nærmere 250 timer, så har jeg endelig 1200/1200G i Mass Effect


Creds!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Etter nærmere 6 playthroughs og nærmere 250 timer, så har jeg endelig 1200/1200G i Mass Effect


Jeg har bare 600/1200G
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Snart ikke mer enn 6K igjen til jeg når 100.000gs.
Men jeg syns det er rimelig kjedelig å samle achievements om dagen,
så jeg vet ikke om jeg klarer det innen slutten av juni som planlagt.

Begynner å gå tom for spill med bare enkle poeng også
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Snart ikke mer enn 6K igjen til jeg når 100.000gs.
Men jeg syns det er rimelig kjedelig å samle achievements om dagen,
så jeg vet ikke om jeg klarer det innen slutten av juni som planlagt.

Begynner å gå tom for spill med bare enkle poeng også


Gratulerer! Det fortjener du virkelig respekt av, iallfall ovenfor meg som ikke har 15.000 en gang.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Begynner å gå tom for spill med bare enkle poeng også


Et par forslag kan jo være Portal 2 og Brink, da achievementene i begge spillene ser nokså enkle ut. Vet at du ikke er så glad i FPSer men...

Et par eldre spill som du kan prøve ut hvis du trenger noen enkle Gamerscore:
Halo 3: ODST, King Kong, Battlefield Bad Company 2 og Call of Duty-spillene. Hvis du runder disse spillene på Nest høyeste eller høyeste vanskelighetsgrad, så sitter du fort igjen med 700G pr spill. I BC2 så får man omtrent den summen av første gjennomspilling, til og med om man spiller på Easy!

Ser også at du har Deadly Premonition, og det skal også ha temmelig lette 1000/1000G
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
1 Achivement igjen i Portal 2, Ta siste chapter i Coop med en som ikke har spilt coop før, 75G. Noen skaff seg portal 2 og kontakt meg!!!
The D' is silent.
  • 0
Kan fort hende at jeg får meg Portal 2 etterhvert, så jeg kan si ifra om det blir aktuelt
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Kan fort hende at jeg får meg Portal 2 etterhvert, så jeg kan si ifra om det blir aktuelt


Nice, si ifra
The D' is silent.
  • 0
Driver selv med den nye Map Packen til Black ops, hvor det achievementet hvor du må sende crew til Paradise i co-op er en vanskelig en!
  • 0
Er achievementene i Mass Effect lette? Låner spillet hos en kompis.
  • 0
Siterer fantomena:
Er achievementene i Mass Effect lette? Låner spillet hos en kompis.


Noen er veldig enkle, andre tar lang tid.
Må gjennomføre spillet en del ganger for å få alle achievementsa.

AcH Clawed sa over her at det tok 6 gjennomspillinger og 250 timer å få 1200/1200.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
AcH Clawed sa over her at det tok 6 gjennomspillinger og 250 timer å få 1200/1200.


Nå skal det nevnes at jeg tok meg relativt god tid da. Hvis du gor blanke i historien og følger et roadmap til hvordan få maks Gamerscore, så kan du klare det på tre playthroughs og sikkert halvparten av tiden
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!