Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Company of Heroes ~ Offisiell tråd ~


Tenkte jeg skulle lage en liten tråd for å samle dere som spiller dette fantastiske spillet, ettersom jeg ikke har sett noen andre Company of Heroes-tråder på forumet.
Jeg har tenkt å lage en form for "Clan", (eller kanskje bedre kalt "Battaljon" siden det er i et krigsspill). Er det noen som er interessert i å bli med? Selv spiller jeg som oftest vanlige 3 vs 3 Skrimish-maps, men spiller også ofte JoinOps, som kan lastes ned gratis og inneholder diverse Co-op missions.
  • 0
Endelig en CoH-tråd! Har du Eastern Front modden?
  • 0
Nei jeg har ikke fått lastet ned den enda desverre Må nok belage meg på mye JointOps en stund fremover, men det går fint
  • 0
Yo, er en veldig aktiv spiller av CoH, selvom jeg spiller mest Ranked 1vs1 kunne jeg gjerne tenke meg å være med i clanen hvis den fortsatt er oppe å står ;) PS: Lite liv i tråden, for et så awesome spill :p
"Who believe's in the boogeyman?"
  • 0
Ja er virkelig synd med lite liv, for det ER et awesome spill Men joda, jeg spiller fortsatt jeg, og kommer nok aldri til å slutte, så du må gjerne bli med!

P.S, digger "Can't you drive any faster, Klaus?", finnes mange gode sitater der i gården! Spesielt "This wather makes me think God's a bloody joke"
  • 0
noen som vet hvordan man selger enheter og bygninger i spillet. I det minste håper jeg på at man kan på en eller annen måte fjerne bygninnge sine, siden det hender jeg angrer og vil plasere noe annet
  • 0
Jada! Bygninger kan du selge ved å trykke på "$"-tegnet. Dette skal komme opp når du klikker på den valgte bygningen, og skal være synlig nede i høyre hjørnet.
  • 0
Hadde helt glemt at dette spillet eksisterte. Elsker CoH
Per aspera ad astra
  • 0
Helt klart et litt "bortgjemt" spill som ikke ser ut til å ha slått an så stort her til lands. Finnes ikke tvil om at det er et flott spill! Noen som kan anbefale en mod eller to?

Har forresten "Eastern Front" , "Africa Corps" og "Join Ops"-moddene fra før
  • 0
Jeg får ikke Woldbuilder til å fungere så jeg vurderer å avinstalere det og så instalere det på nytt for å se om det fungerer men vil steamclouden lagre alle statsene mine?
Per aspera ad astra
  • 0
Det å avinstallere spillet skal ikke ha noen virkning på statsen din. Denne ligger jo lagret på accounten din, ikke spillet! Har i alle fall ikke opplevd noen problemer med det selv
  • 0
Ok takk det var det jeg trodde
Per aspera ad astra
  • 0
Håper det virker for deg da, så må du si ifra om du vil spille en gang!
  • 0
De skal jeg nok
Per aspera ad astra
  • 0
Noen som har sett nyheten om nytt CoH?

Håper selv man får en nærmere titt på mindre deltakere av krigen! Kanskje den franske eller polske hæren?
  • 0
Hadde gjort seg med en sovjetisk kampanje del. Det var noe av det jeg savnet i CoH .
Per aspera ad astra
  • 0
Ja enig der! Hadde heller ikke takket nei til en kampanje i Afrika.
  • 0
Company of heroes 2
http://imgur.com/a/67xoi
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!