Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spilte seg i hjel!!!


For noen år tilbake var det en fyr i USA eller no, som spilte seg i hjel med WoW. Hvor lenge kan han ha holdt på?
Men det er ikke mitt spørsmål til dere, for mitt spørsmål er;
Hva ville du ha spilt deg i hjel med?
Hvis du skulle være så dum og sitte foran PC-en eller PS3-en eller X-box 360'ien i nesten en uke uten mat og drikke, hva ville du ha spilt?
Litt dumt spørsmål, men jeg ville ha spilt meg i hjel med tja,, Halo 3 på Live, eller sing star på PS2, eller Dancing Stage på PS2.
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
PC: World of Warcraft - Online
XboX 360: Halo 3 - Online
PS3: Killzone 2 - Online
Wii: Mario Party 8 - Offline
DS: Zelda-spillene - Offline
PSP: Loco Roco 2 - Offline
PS2: Buzz - Offline
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg er smart nok til å ikke spille meg ihjel, så jeg sier "ingen"

Men vist jeg MÅTTE spille meg ihjel... umm... mest sansynlig et eller annet Zelda-spill
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Hvis jeg måtte velge et spill så hadde det nok blitt Fallout 3,GTA: San Andreas eller The Elder Scrolls IV: Oblivion
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
modern warfare 2
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Cooking Mama
  • 0
Bad company 2
  • 0
Hanna Montana The Movie Game! Kjapt og smertefritt! Eller hvertfal kjapt.....
Shitting dick nipples
  • 0
Rock Band 2.
Knurr...
  • 0
Av de spillene jeg har:

GameBoy Advanmce SP: Spyro Adventures.
PS3: Call of Duty 5: World at War.
X360: Halo 3.
PC: Har så mange spill så jeg vet ikke.
  • 0
Battlefield: Bad Company 2 online - uten tvil
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg og Bernt Erik drar en Hitler/Eva Braun, vi gifter oss dagen før og spiller oss i hjel med BFBC2
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
"For noen år tilbake var det en fyr i USA eller no, som spilte seg i hjel med WoW. Hvor lenge kan han ha holdt på?"

Kanskje komme med litt konkret info angående dette? xD

Anyways, jeg ville spilt meg i hjel med "Stay Alive". Selv om dette er et fiksjonelt spill fra en film med samme navn. Hvis jeg måtte dø uansett, hadde jo det vært en awesome opplevelse
Riddle me this
  • 0
Tror jeg ville spilt meg ihjel med Sam & Max: Hit the Road. Så hadde jeg iallefall dødd med et smil om munnen.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Sikkert The elder scrolls 4 oblivion. fordi det tar lang tid og det er mye å gjøre. eller kanskje dragon age.
  • 0
Halo 3 kanskje. Eller Oblivion?
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Splosion Man
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Skies of Arcadia Legends. Det spillet er så utrolig bra at du glemmer alt annet du holder på med. Da jeg spilte det for første gang var jeg alene hjemme i to dager. Da jeg omsider skjønte at det var på tide å ta seg en pause fant jeg ut at jeg hadde spilt 18 timer i strekk.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
jeg tror ikke jeg hadde klart det.... jeg blir lei av spill vist jeg spiller mange timer i strekk... og i need food i love food. så det er nesten mission impossible for meg
  • 0
Hentai Girl 4.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves
Ingen tvil der
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Tja, hvis jeg måtte ha prøvd meg på Billy Hatcher igjen, hadde jeg blitt så forbanna at jeg hadde dødd..ergo spilt meg ihjel.

Men spill jeg liker derimot, tror jeg at jeg hadde overlevd....eller får jo av og til abstinenser hvis jeg ikke får spilt GH, så hm, jo, det er sansynligvis GH som får meg til å krepere en vakker dag..haha..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Dette er materiale som hører hjemme i en tråd, og ikke som en blogg på bloggforumet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Husker at spilte en god del Pokemon Silver på GameBoy da jeg var yngre.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Nå var det jo World of Warcraft det var snakk om og da. På en måte er Blizzard indirekte skyld i at mennesker har ødelagt livene sine.

Leste et sted om to gutter i Asia et sted som satt og spilte WoW. Den ene gutten fikk noe bra loot, den andre ville ha det. Det hele endte med at gutten som ville ha lootet drepte gutten som hadde fått det.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!