Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

League of Legends (LoL) ~ Offisiell tråd ~


Siterer AcH Clawed:
Siterer Glorfindel:Yes. Nå blir det Nasus and chill hver runde

Skjønner ikke hvorfor spille Nasus top når en heller bare kan spille farming simulator.


I laughed!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Nasus er ikke like relevant lenger, dessverre. Før kunne man spille passivt early game og mid game og farme til late game. Nå er en runde i LoL kortere, ikke like ofte et game varer mer enn 40 minutter. Som et resultat av dette er games ofte over før Nasus rekker å komme på banen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Nasus er ikke like relevant lenger, dessverre. Før kunne man spille passivt early game og mid game og farme til late game. Nå er en runde i LoL kortere, ikke like ofte et game varer mer enn 40 minutter. Som et resultat av dette er games ofte over før Nasus rekker å komme på banen.


Synes han fungerer bra fremdeles jeg men. På en relativt god runde, så kan jeg rekke å få omkring 500 stacks på 25 minutter. Og da slår han ganske kraftig fra seg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jada. Har vunnet en god del i preseason og 7/10 placement matcher. Allikevel blir jeg kastet ned en hel tier. Nå er det virkelig #ritopls...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har ikke spilt de 10 matchene enda. Men håper iallfall på Silver!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Havna i Silver 2 etter placements, noe som er et stykke under den faktiske MMR-en min. Tar ikke placements så seriøst, for jeg vet det ikke er noe problem å komme seg opp til der man var igjen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ser ut som de fleste har blitt hivi ned en hel tier. Er visst for å prøve å luke ut kjøpekontoer .l. Men ja, placement kampene var ihvertfall helt bortkastet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Etter 7/10 wins i placement blir jeg dumpa i Silver II. Var ikke noe høyere enn Gold IV i forrige season, men pokker'n eller, nå må man over kneika fra Silver I til Gold V for å få season rewards. Har alltid maks uflaks i promo series.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Går ganske fort å gå opp. Man tjener mye mer poeng for en win, enn man mister for å tape.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Går ganske fort å gå opp. Man tjener mye mer poeng for en win, enn man mister for å tape.


Så var det bare det å faktisk vinne da. Loss streak på 5 matcher nå, er vel snart så jeg blir pælma ned i Silver III.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Så var det bare det å faktisk vinne da. Loss streak på 5 matcher nå, er vel snart så jeg blir pælma ned i Silver III.


KnowDatFeel. Kan vinne alt frem til promo, da starter tap-spree'n.

Denne sesongen ligger forsåvidt også an til å bli morsom. De fleste champs jeg gjorde det bra med forrige sesong, har det allerede begynt å gå dårlig med...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ah, er ikke Xin Zhao buffs det vakreste som finnes her i verden? Digger hvordan de klarte å buffe han akkurat nok til at han føles sterk, men ikke så mye at han er permaban. Patch 6.3 er herlig hittil.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Satt meg som mål å nå Platinum denne sesongen. Lå i Gold 1, men har dessverre sunket til Gold 2 etter noen uheldige matches.

Blitt veldig interessant i det siste med nye drakes. Blir interessant å se hvordan denne forandringen utarter seg på den internasjonale scenen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Spiller selv bare Smite for tiden. Men ser jo interssant ut med tanke på oppdateringa, og den sykt kule champen som nettopp kom ut.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Men ser jo interssant ut med tanke på oppdateringa, og den sykt kule champen som nettopp kom ut.


Du mener Taliyah? Hun er definitivt interessant, men altfor svak akkurat nå, tror de må forandre litt på kitet hennes før hun kan vise sin fulle styrke. Digger derimot at Riot prøver å lage champs som kan ha stor virkning på banen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Nå som Overwatch er her, har jeg nærmest gitt opp LoL. Finner i hvert fall ikke mye motivasjon til å spille det lenger. Vi får se om det hjelper med en liten pause (igjen).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Taliyah har en av de beste ultene i spillet, men det er vanskelig å gjøre skade med henne konsekvent. I tillegg har hun så høye manakostnader at hun ikke kan prioritere å bygge items som egentlig er kjernen for henne. I tillegg er worked ground helt ødeleggende. Hun er god for de som mestrer henne da.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Taliyah har en av de beste ultene i spillet


Lite tvil om det. Dessverre har jeg opplevd flere elendige Taliyah-ulter enn gode. Litt av problemet med å spille nye champs i Gold.

Siterer The Heretic:
Hun er god for de som mestrer henne da.


Hun fyller en liten nisje som en ekstremt god roamende mage med veldig god single target damage, og ganske mye zone control. Men jeg føler fremdeles at Twisted Fate gjør mye av det samme hun gjør, spesielt roamingen, bedre enn henne.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har krabbet meg tilbake igjen og oppdaget til min store fornøyelse at min kjære waifu Sona har blitt boostet noe voldsomt (dog nerfet litt igjen i siste patch, but still).

Spiller henne mer mid enn support nå. Deilig ass.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Elementalist Lux = new waifu confirmed.

Faaaaadeeeeeeee.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
https://www.youtube.com/watch?v=lZnVHNJfFMY

Man kan nå lure på om Rito har begynt å innta noe sterkere saker...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Å herregud så fantastisk!

Kanskje på tide å vende tilbake til påkallernes kløft
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg blir så sliten av det spillet her...

Det er fortsatt så givende å spille, fordi det trekker meg tilbake gang på gang. En runde til liksom... Top 10 greatest lies ever.

Men off... opp, ned, opp, ned. Tap, vinn, tap, vinn, tap, tap, vinn, tap. Matchmakingen i dette spillet er og blir helt merkverdig random. Og når man tror man har vært borti det verste dette communitiet har å by på, blir man sannelig overrasket på ny. I weep for hummanity...

Nei, det viktigste er vel ikke å vinne, men å delta. Er det ikke det folk sier...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Matchmakingen i dette spillet er og blir helt merkverdig random.


Problemet mitt er vel ofte heller at de mekaniske evnene til folk ikke matcher helt med tankesettet deres. Å kunne mekanikkene i spillet veldig godt kan gjøre at folk carryer flere av matchene sine og dermed er pr matchmakingsystemet like god som f.eks meg som tenker mer på helheten i spillet og samarbeider mer med laget i stedet for å alene dra oss til seier. Disse folkene er de som oftest også thrower matchen og gjør at man taper.

Tapte 9/10 placement matcher ved å spille konsekvent ganske passivt i laningphase og tok de mulughetene jeg fikk som gjorde at jeg vant lane i sånn 8/10 matcher, noe som hjelper lite når motstanderlaget har en jungler og ADC med åtte kills hver seg etter å ha ganka midlaneren vår som alltid skal overextende tjue ganger. Sånt dreper ønsket om å fortsette å spille.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!