Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Noen som har lyst til å game online party eller noe sånt på PS3?

Legg til: Sheva1212

En dude som hete Nudnik her? Han bare la til meg, men så forsvant han eller slettet meg..
QWOP = RageQuit
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Er det fortsatt mye lagg på PC, eller er det like "smooth" som MW2 nå?


Har faktisk fått mer lagg etter patchen, men det funker kjempebra nå Med mindre man støtter på en host som kjøpte pcen sin under krigen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Skal legge det til . Du vet hvem jeg er... fordi nicket er det samme på GR og PSN
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg har et sensitivitetsproblem med BO. Uansett hvilken sensitivitet jeg setter det på (både på selve musa og spillet) så er siktet veldig "glatt".. F.eks om jeg skal snu meg, så glir jeg musa bortover litt og sikter, men sikte blir ikke der jeg vil, det går litt videre, noe som ender i at jeg får en ekstra død.

Det irriterer meg svært i utgangspunktet at det er sånn, men det blir bare verre når Black Ops er det eneste spillet som gir meg dette problemet.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg har et sensitivitetsproblem med BO. Uansett hvilken sensitivitet jeg setter det på (både på selve musa og spillet) så er siktet veldig "glatt".. F.eks om jeg skal snu meg, så glir jeg musa bortover litt og sikter, men sikte blir ikke der jeg vil, det går litt videre, noe som ender i at jeg får en ekstra død.

Det irriterer meg svært i utgangspunktet at det er sånn, men det blir bare verre når Black Ops er det eneste spillet som gir meg dette problemet.


Det har noe med lagg å gjøre, tror jeg. Når internettet mitt er dårlig er det ofte sånn for meg også i skytespill

Lagt til 2010-11-27 09:41:
Iallefall i CoD
  • 0
Haha, jeg fikk fikset det nå, så det var sikkert ikke lagg

Satte kontrollene på default og rekonfigurerte det til det jeg likter (bortsett fra sens) så fikk jeg stram og fast sikting igjen. Yay me!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hvordan? Sliter med sånt i Cod4, Cod5 og litt BFBC2! Men bare noenganger, så det har noe med lagg å gjøre. Hvordan?
  • 0
Andre som har problemer med å tweeke på reglene i LAN spill?
Decyfered!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Er det fortsatt mye lagg på PC, eller er det like "smooth" som MW2 nå?


Det er enda en del lagg. Skjønner ikke hva Treyarch holder på med. Det må da gå an å komme med en bra patch, og når man har kjøpt et spill, så bør man få spille det. Nesten helt umulig med all laggen online. Det lagger også i hovedmenyen til meg, og sånn halveis i SP uansett hvilke innstillinger jeg har.
  • 0
Siterer Faunvik:
Andre som har problemer med å tweeke på reglene i LAN spill?


JA! hvordan i svarte gjør man det?!
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Faunvik:
Andre som har problemer med å tweeke på reglene i LAN spill?


Har forstått det sånn at det bare går på online private match?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Har forstått det sånn at det bare går på online private match?


LAN på PS3! FTW!

Kjipt at det ikke går...


WE NEED MOAR PATCH, TREYARCH!
Decyfered!
  • 0
Spiller Black Ops på PS3, hvis dere vil er det bare å legge meg til Psn navnet er det samme som her på GR

Skulle ønske det kommer minst 1 bra sniper bane i map packen som kommer, er bare Array som egentlig kan funke som sniperbane
  • 0
Black ops!!! Whuuhuuu! kjempe gøy!!!! ... not
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Black ops!!! Whuuhuuu! kjempe gøy!!!! ... not


Wohoo Simidude du trenger å skrive mer her!!! NOT!
  • 0
Siterer coolandcalm:
Citerer simidude:
Black ops!!! Whuuhuuu! kjempe gøy!!!! ... not


Wohoo Simidude du trenger å skrive mer her!!! NOT!


men... du løper jo rundt som en sau, og skyter på andre idioter... null team play... bare et stor kaos..
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
men... du løper jo rundt som en sau, og skyter på andre idioter... null team play... bare et stor kaos..


Hmm... Minner ikke det meg om et annet spill...

Selvsagt, MW2!
Decyfered!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Faunvik:
Citerer simidude:men... du løper jo rundt som en sau, og skyter på andre idioter... null team play... bare et stor kaos..

Hmm... Minner ikke det meg om et annet spill...

Selvsagt, MW2!


Alle cod spillene ?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Citerer Faunvik:
Citerer simidude:men... du løper jo rundt som en sau, og skyter på andre idioter... null team play... bare et stor kaos..

Hmm... Minner ikke det meg om et annet spill...

Selvsagt, MW2!


Alle cod spillene ?


I <3 that
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Citerer Dtno:
Citerer Faunvik:
Citerer simidude:men... du løper jo rundt som en sau, og skyter på andre idioter... null team play... bare et stor kaos..

Hmm... Minner ikke det meg om et annet spill...

Selvsagt, MW2!


Alle cod spillene ?


I <3 that


I </3 that...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Dtno:
Alle cod spillene ?


Har bare spilt de 3 siste...
Decyfered!
  • 0
Noen som kan hjelpe meg?
Jeg har kommet til et punkt der jeg skal undersøke crash site. Inni flykroppen er det en kasse som skal åpnes av de to jeg har med meg. Dette skjer ikke. De står bare standby. Kan dette bety at spillet har en bug?
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Dtno:
Alle cod spillene ?


Har bare spilt de 3 siste...


n00b

jk LOL
  • 0
Gamer litt WaW jeg Ray Gun på Zombiemode er et <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer coolandcalm:
n00b

jk LOL


Føler ikke at jeg har gått lipp av noe.
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!