Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Haha, fikk planta en bombe i demolition også ble det noe hostdritt så jeg bytta lag, også løp jeg bort og defusa bomba
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Er det noen som vet om det kommer til å bli mulighet for å kjøpe world at war zombie maps på Ps Store ? Elelr om det kommer flere?
  • 0
Siterer RyoSnake:
Er det noen som vet om det kommer til å bli mulighet for å kjøpe world at war zombie maps på Ps Store ? Elelr om det kommer flere?


Tror det snart skal være mulighet til å kjøpe World at War Zombie Mapsene på Playstation Store. Om det komme fler er jeg ikke sikker på.
QWOP = RageQuit
  • 0
Siterer RyoSnake:
Er det noen som vet om det kommer til å bli mulighet for å kjøpe world at war zombie maps på Ps Store ? Elelr om det kommer flere?


Et lite ordtak: MELK MELK MELK ALT DU KAN AV NOE; MEEEELKK!!!

Så, ja det kommer nok.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Periso:
http://www.youtube.com/watch?v=mY8Rwx--ups

It'sE meee! Persha Awsm!


Haha, så stolt
QWOP = RageQuit
  • 0
Fire raske kills på rad med sniper:
http://www.youtube.com/watch?v=LAJvuFXV0ks
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Noen som har lyst til å spille Kino Der Toten med denne strategien?
Trenger en person som spiller PS3

http://www.youtube.com/watch?v=yJvag8TZEeA

Har spilt den før og kom til lvl 30, funker veldig bra!
QWOP = RageQuit
  • 0
Noen som har testa ut G11 ordentlig? Et merkelig våpen spør du meg
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Noen som har testa ut G11 ordentlig? Et merkelig våpen spør du meg


Nope, er i lvl 35 og har bare kjøpt 4-5 våpen så er nok ikke kommet så langt.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Frankie Michelangelo:
Noen som har lyst til å spille Kino Der Toten med denne strategien?


Kan godt spille med deg, men mine zombieslakte skills er vel en smule dårlige...
Decyfered!
  • 0
Jeg er zombie.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
WTF når jeg spiller campaign så kommer det aldri blod og all banningen er sensurert. Er det en patch eller ?
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
WTF når jeg spiller campaign så kommer det aldri blod og all banningen er sensurert. Er det en patch eller ?


Kan hende du trykke på noe, "jeg vil ikke se blod" eller no... prøv å se litt på innstillingene. når jeg spiller det banner de og blod og hjerne spruter alle veier =P
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
@Petrol: Ja, det er det stedet. Har prøvd å dytte de tønnene noen ganger, men blir bare drept rett etter jeg har kastet dem. Skal gi det et nytt forsøk siden, har planer om å spille gjennom hele historien på veteran (= trophies = epic win$$$). Håper ikke de neste oppdragene er like vriene.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Lurer på en ting. Kjøpe dette til Xbox eller PC? Trenger skjerm og Gold til Xboxen, men lagger nok litt på PC. BO eller ACB?
  • 0
Siterer sowns:
WTF når jeg spiller campaign så kommer det aldri blod og all banningen er sensurert. Er det en patch eller ?


Helt i begynnelsen første gang du spiller kan du velge, og du må ha tatt på ikke blod og banning.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
parkour gamer, det spørs jo om du har en bra gamer-PC, men lover deg at hvis du har en bra gamer-PC, er det det du måå kjøpe. det er bedre grafikk på pc, dedicated servers, og mye mindre lag!
We are one!
  • 0
Drar iallefall AC1, AC2 (Begge to på high, litt medium på oppløsning), BFBC2, CoD4 (med litt lagg pga nett, litt lagg på bfbc2 også, har ingen av dem åp fullt), såvidt GTA4 med litt lagg og på laveste grafikk, Crysis på low/medium Dirt 2, Left 4 Dead 2, og en del annet. Tror dere jeg kan dra det?
  • 0
Av en eller annen grunn så krever det mye av pcen.
Har spillet på PS3, men en venn sa at han fikk ikke spilt det på det laveste, selv om han kan fint spille Crysis på det laveste.
QWOP = RageQuit
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Drar iallefall AC1, AC2 (Begge to på high, litt medium på oppløsning), BFBC2, CoD4 (med litt lagg pga nett, litt lagg på bfbc2 også, har ingen av dem åp fullt), såvidt GTA4 med litt lagg og på laveste grafikk, Crysis på low/medium Dirt 2, Left 4 Dead 2, og en del annet. Tror dere jeg kan dra det?


Ja sikkert
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Sikkert? Sånn som i HELT sikkert? Eller bare sånn, "tror det" lizzom?
  • 0
Siterer Frankie Michelangelo:
Noen som har lyst til å spille Kino Der Toten med denne strategien?
Trenger en person som spiller PS3

http://www.youtube.com/watch?v=yJvag8TZEeA

Har spilt den før og kom til lvl 30, funker veldig bra!


Ingen på Gamereactor altså? Noen som har spilt den før da?
QWOP = RageQuit
  • 0
Jeg og en venn spilte combat training, NukeTow. tok de på det dårligste og vi fikk bare bruke sniper L96. Sykt gøy!!! Anbefaler det på det sterkeste!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!