Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


så den så tenkte jeg hm...dette kommer til å bli en helt vanlig across map tomahawk.....Ok syk bounce på bilen der..Åherregud inn i containern...HOLYSHIT!!!
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Ingen som spiller blops lenger?

Det er så artig å spille når hele fiende laget har 4-bar og jeg har 2-3-bar. Taper så mange 1vs1 kamper på grunn av det der.
  • 0
Siterer svænni:
Ingen som spiller blops lenger?


Startet å spille igjen nå, har bestemt meg for å endelig gå opp i prestige. Ga meg på 42 noen uker etter lansering, er 45 nå, startet i forrigårs igjen. Satser på i hvertfall 2. prestige.

Siterer svænni:
Det er så artig å spille når hele fiende laget har 4-bar og jeg har 2-3-bar. Taper så mange 1vs1 kamper på grunn av det der.


Hva snakker du om? 4-bar og 2-3-bar? Wtf?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hva snakker du om? 4-bar og 2-3-bar? Wtf?


det er connectionen.. ta opp statsen (select/back) også ser du 1rød,2gule,3limegrønne,4grønne streker. det er 1,2,3eller4 bar.. og det viser hvor god connection du har..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
det er connectionen.. ta opp statsen (select/back) også ser du 1rød,2gule,3limegrønne,4grønne streker. det er 1,2,3eller4 bar.. og det viser hvor god connection du har..


På konsoll da sikkert? Jeg kjører på pc, og der benyttes ping .

Foressten, hvilke kits bruker dere?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
kits?

er det classer det er snakk om nå?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
kits?

er det classer det er snakk om nå?


Ja, er vell det samme det. Var i hvertfall classes jeg tenkte på .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Nei, fy faen! Nå gir jeg opp black ops. Skal ikke spillet det før jeg får bedre nett. Det som avgjør om du er god i black ops er om du har bra nett eller ikke. Det er 10% skills og 90% nett som avgjør.

I stad ble jeg på min skjerm drept av ett skudd med en m14. Når jeg så på killcamen skøt fienden 4-5 skudd i på meg. Dette er bare ett av maaaaaaaaaaaaaaaaaange tilfeller som skjer på en dag. Blir drept av så mye urettferdig.
  • 0
Siterer svænni:
I stad ble jeg på min skjerm drept av ett skudd med en m14. Når jeg så på killcamen skøt fienden 4-5 skudd i på meg. Dette er bare ett av maaaaaaaaaaaaaaaaaange tilfeller som skjer på en dag. Blir drept av så mye urettferdig.


En M14 funker fett så lenge man treffer. Hvor mye ping har du? Jeg har alltids mellom 70 - 120 i ping. Har også hatt 999 før, men da var det nedlastning på gang .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hvor mye ping har du?


Siterer svænni:
jeg har 2-3-bar


...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
du dør på black ops uansett hvor mye "skills" du har, black ops er som regel flaks og dårlig nett
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Ash Ketchum:
Hvor mye ping har du?


Citerer svænni:
jeg har 2-3-bar


...


De "barene" har lite å si på connectionen. Jeg har spilt med fult av "barer" og lagga

Uansett:
Siterer pedro97:
du dør på black ops uansett hvor mye "skills" du har, black ops er som regel flaks og dårlig nett
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
De "barene" har lite å si på connectionen. Jeg har spilt med fult av "barer" og lagga


Du kan spille med 5 i ping å fortsatt lagge.

De viser hvilken connection du har til hosten ikke hvor godt internett han har. Er du host og har shiiiiiitttttyy nett har du fortsatt 4bar ...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
nei nå har jeg slutta, hvertfall til jeg gåt lei world of tanks!

Lagt til 2011-03-29 13:40:
har noen prøvd world of tanks egentlig?
  • 0
Spiller endel Black Ops men ikke så mye pubs. Er det forresten noen her som har spilt eller spiller GameBattles? Black Ops for meg er egentlig litt kjedelig, så det henter jeg går tilbake til MW2 og spiller litt kompetitivt der.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Noen som vet hvorfor man har dårligere connection når man spiller med et party? Hver gang jeg spiller med venner får jeg en 2-bar eller 3-bar, i tillegg er fiendene to sekund før deg. Om jeg spiller for meg selv, så har jeg som oftest 4-bar og det er mye mindre delay.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn
  • 0
Vel det kommer litt ann på hvem som leder partiet og hvor folk i partiet er ifra. Vis alle er fra norge og har bra nett burde det ikke være noe problem.. Men du kan sette søkepreferences på LOCAL only sånn at du bare søker i nærheten...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men det er som oftest jeg og Matscoolio som spiller sammen, og vi kommer fra samme sted og har samme nett. Likevel er det stor forskjell på connection'en når vi spiller alene eller sammen. Han som leder partiet har ikke bedre nettverk en de andre heller.
  • 0
prøv å søk local only å sjekk om det hjelper...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det hjalp veldig mye å spille på local. Fiendene døde så mye fortere og jeg hadde bedre connection. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har spilt på local før, men takk til NewAge som minnet meg på det

Skal prøve å teste senere i dag om det hjelper om man er i et party, noe som det sikkert gjør.
  • 0
så lenge party hosten har på local only så skal det fungere flott
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Angrer på mine 750 kr som jeg har kastet bort på dette makkverket av et spill. 600 kr på selve spillet, og 150 for First Strike. Kjøpte First Strike av ren nysgjerrighet, og jeg angrer bittert.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!