Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Siterer Faunvik:
Jeg vil ha busk campe spillelister!


Win!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
lurer på hvordan det blir siden en god del av det orginale IW har slutta
  • 0
Nei si det, særlig med tanke på at det er Treyarch og ikke Infinity Ward som lager spillet
Fem-stjerners medlem
  • 0
Lurer på hvordan det blir å kunne customize figuren din... vil alle springe rundt med ghillie suit? Jeg tror nok det blir sånn at man åpner outfits ved å klare challenges osv.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Seriøst, hvis ikke IW får revva si i gir og patcher all den derevethva i MW2, ligger det spillet tynt ann hvis Black Ops blir en suksess.
  • 0
Skal en del til før MW2 blir fratatt tronen, men hos meg har de ihvertfall mistet den foreløpig.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hvis det er som LarsaDudn sier, så håper jeg på masse morsomme kostymer som i Skate 3
Det er så gøy å kjøre rundt som en kotelett eller Isaac fra Dead Space

Kanskje vi kan få julenissekostyme ved juletider eller kaninkostyme i påska.
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Helikopterkjøringa som ble vist frem på E3 så litt kjedelig ut, men det i forkant virket fett (snike seg rundt i huler). Hvis jeg ikke så feil, ble det brukt revolver med taktisk kniv, med mindre det var en lommelykt. Lommelykt som attachment i multiplayeren tror jeg kunne blitt kult, dersom banene er mørke. Det gjør at fiendene ser hvor du er, relativt lett, men man kan blende dem!
Bare spekulasjoner fra min side...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Fikk ikke med meg Black Ops delen av pressekonferansen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
For mange sony fanboys på IGN som sendte spam meldinger at black ops suger, så den ble litt laggete for meg.....
Trying to be reasonable
  • 0
Hvorfor skulle Sony fanboys mene at Black Ops suger?
*Tenker i to sekunder og kommer på at Black Ops var på MS sin pressekonferanse*

Skal Black Ops bli eksklusivt til Xbox 360 og Games for Windows Live eller?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hvorfor skulle Sony fanboys mene at Black Ops suger?
*Tenker i to sekunder og kommer på at Black Ops var på MS sin pressekonferanse*

Skal Black Ops bli eksklusivt til Xbox 360 og Games for Windows Live eller?


Nei Black Ops er multiplatform. Men alle DLCer og annet skal komme først til 360, akkurat som med MW2
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Petrol:
Helikopterkjøringa som ble vist frem på E3 så litt kjedelig ut, men det i forkant virket fett (snike seg rundt i huler). Hvis jeg ikke så feil, ble det brukt revolver med taktisk kniv, med mindre det var en lommelykt. Lommelykt som attachment i multiplayeren tror jeg kunne blitt kult, dersom banene er mørke. Det gjør at fiendene ser hvor du er, relativt lett, men man kan blende dem!
Bare spekulasjoner fra min side...

Hahaha det hadde vert über rått
Per aspera ad astra
  • 0
Microsoft har jo skaffet seg tidsbasert eksklusivt innhold til all DLC til Call of Duty helt til 2012! Jeg har forresten et par interessante teorier om Medal of Honor som også handler litt om Call of Duty, så ta en tur innom den tråden.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Tenk om det hadde vært mulig å stabbe folk med lommelykten...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Jeg personlig gleder meg til og skifte ut MW2
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
<quote author="Periso">Tenk om det hadde vært mulig å stabbe folk med lommelykten...</quote

haha
CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
  • 0
lurer på om treyarch kan vidreføre eller oppgradere den populære og jæævlig bra multiplayer- opplevelsen som vi fikk med mw2!
Sivert123
  • 0
trist at den er 18år aldersgrense

vil ha noen av de gammle våpnene fra moden warfare 1 og 2
  • 0
Må innrømme at jeg ikke har noe særlig stor tro på at Black Ops blir BRA. Menmen, får vente og se, kanskje det kommer mer overraskelser?
  • 0
Noen som vet når tid betaen kommer?
  • 0
Siterer sivert123:
lurer på om treyarch kan vidreføre eller oppgradere den populære og jæævlig bra multiplayer- opplevelsen som vi fikk med mw2!


Dette er det verste jeg har hørt, på hvilken måte var multiplayeren til mw2 jævlig bra? fordi den er tilrettelagt for casuals og tiåringer?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Mest sannsynlig. MW2 er jo hellig for casuals.
Decyfered!
  • 0
MW2 er jo ganske artig i split-screen da.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!