Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 3


Til dere som var på KZ3 eventen, hva fikk dere i "goodie bagen"? Jeg ble også trekt ut til å væra med, men kunne ikke
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Siterer Iceman 33:
Hva er det som er morsomt?


At du fyrer deg opp for absolutt ingenting. Du vurderte seriøst å melde han til moderator?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Iceman 33:
Hva er det som er morsomt?


At du fyrer deg opp for absolutt ingenting. Du vurderte seriøst å melde han til moderator?


1. La meg gjøre en ting klart: Jeg fyrte meg ikke opp jeg sa kun min mening.

2. Ja jeg vurderte det.


Nå gidder jeg ikke å diskutere dette tullet noe mer så hold deg til tråden neste gang
The cake is a lie
  • 0
Siterer Kembokombo:
Citerer Soraki:
Når kommer egentlig dette spillet?


23. feb. tror jeg. Dagen før mah birthday ^_^


Jeg tror det kommer 22 men jeg er ikke sikker
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Citerer Kembokombo:
Citerer Soraki:
Når kommer egentlig dette spillet?


23. feb. tror jeg. Dagen før mah birthday ^_^


Jeg tror det kommer 22 men jeg er ikke sikker


23.Februar er riktig dato.

Generell info som dette burde stå i førsteposten. Men men. Hvorfor har vi vært så sykt off topic? De siste 20 innleggene har vært om hvem som kjøpte PS3 for egne penger... Jeg fikk min via jobben, nuff said. Vi fikk alle vår på forskjellige måter.

Er det bare meg, eller er det flere som ikke likte omgivelse på de første banene? Snø mapsa ser artige ut, men det var et litt dårlig forsøk på å lage et alternativ til jungel på starting mapsa.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Citerer Iceman 33:
Citerer Kembokombo:
Citerer Soraki:
Når kommer egentlig dette spillet?


23. feb. tror jeg. Dagen før mah birthday ^_^


Jeg tror det kommer 22 men jeg er ikke sikker


23.Februar er riktig dato.

Generell info som dette burde stå i førsteposten. Men men. Hvorfor har vi vært så sykt off topic? De siste 20 innleggene har vært om hvem som kjøpte PS3 for egne penger... Jeg fikk min via jobben, nuff said. Vi fikk alle vår på forskjellige måter.

Er det bare meg, eller er det flere som ikke likte omgivelse på de første banene? Snø mapsa ser artige ut, men det var et litt dårlig forsøk på å lage et alternativ til jungel på starting mapsa.



Snø mappa var greit men jeg ville heller spille jungel map i singelplay demoen
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da er Killzone 3 forhåndsbestilt til 399 hos Spaceworld.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Da er Killzone 3 forhåndsbestilt til 399 hos Spaceworld.


Bestilte killzone 3 collection edition på gamezone
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hadde egentlig tenkt til å vente til etter at jeg hadde prøvd demoen til KZ3. Men det bare skjedde
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hadde egentlig tenkt til å vente til etter at jeg hadde prøvd demoen til KZ3. Men det bare skjedde


Demoen kommer i morra uansett.
Skader ikke å bestiller en dag før
The cake is a lie
  • 0
Etter å ha prøvd spillet så må jeg innrøme at jeg ikke er direkte imponert.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spillet virker ganske neddummet eller "Codifisert" slik at "gangstere" skal kunne klare å spille det uten å syte.
  • 0
Det jeg reagerte mest på er at skjermen hele tiden "rister". Det er omtrent umulig å sikte fordi det alltid er bevegelse.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Zyrocz:
Spillet virker ganske neddummet eller "Codifisert" slik at "gangstere" skal kunne klare å spille det uten å syte.


DAMN
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer Zyrocz:
Spillet virker ganske neddummet eller "Codifisert" slik at "gangstere" skal kunne klare å spille det uten å syte.


DAMN


Lol
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fortsatt misunnelig på Iceman33. Men, det ble sendt i dag
Kan jeg forvente å få spillet i morgen?^^

Edit: Jeg fikk det i dag : D (dvs dagen etter)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dette tar av!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fikk spillet idag, så jeg har fått anledning til å prøve det et par timer.. svært fornøyd til nå..
Ps,Han Rico er svært lik på han typen i mad-con.. ikke Tshawe, men han andre fyren
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Noen som joiner å game da? Er ikke god i KZ, så ikke forvent noe. Men noen som joiner å spille? Add DizoriaN. Bare skriv hvem du er ^^

Mic er helt klart et pluss
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Fikk det i går, Begynnelsens filmene var epic!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer DizoriaN:
Noen som joiner å game da? Er ikke god i KZ, så ikke forvent noe. Men noen som joiner å spille? Add DizoriaN. Bare skriv hvem du er ^^

Mic er helt klart et pluss


Jeg kan adde deg. Men jeg har ikke mic på ps3-en da.. Men har skype
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen andre enn meg som er skuffet over onlinen i KZ3
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Noen andre enn meg som er skuffet over onlinen i KZ3


bare deg
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Iceman 33:
Noen andre enn meg som er skuffet over onlinen i KZ3


Jeg syntes "geriljakrig" var ganske kjedelig. Ellers vil jeg si at multiplayern er veldig lik 2-ern.. Jeg syns det er gøy jeg. Friskt med en modus ala "krigssone" hvor enhver runde føles frisk fordi det er mye variasjon i en runde.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Synes det MP var dritbra faktisk Har ikke noe vondt å si om den. Ikke enda ihvertfall

Nå fikk jeg faktisk mail fra elkjop.no med en kode til Killzone 3 I 24 timer så får jeg dobbel xp + at jeg fikk Retro pack. ;D 2 maps fra KZ2.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!