Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Gears of War 3 : D
Heihei
  • 0
Ikke akkurat spillkjøp, men har fått låne Warcraft 3: Reign of Chaos og Frozen Throne hos en venn.
  • 0
Dead Island til PC, Magicka på steam tilbud.
  • 0
Wonder Boy in Monster Land til min Sega Mega Drive for 60kr på eBay.co.uk. Et av mine favorittspill på konsollen!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Eat Lead, Dark sector og unreal torunament 3 til ps 3
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siste spilet jeg kjøpte var Fear 3 og Uncharted 2. Uncharted 2 var episk! Fear 3 var litt skuffende. Spesielt story-wise. Battlesystemet var forsåvidt ganske ok!
  • 0
Ettersom at PC versjonen av Batman: Arkham CIty er utsatt til en gang i November har jeg nå sendt en henvendelse til CDON der jeg spør om de kan fjerne den orderen og bestilt Collector's Edition til Xbox.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kan ikke huske når jeg kjøpte et spill sist. Slå den!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Kan ikke huske når jeg kjøpte et spill sist. Slå den!

Det er snart nøyaktig et år siden jeg kjøpte meg et nytt spill. Assassin's Creed: Brotherhood. Siden det så har jeg kjøpt to bruktspill. Arkham Asylum på våren og Portal 2 for ikke så lenge siden. Depresiv tanke.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kjøpte Dead Island på release, og før det kjøpte jeg Hot Pursuit på release.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Gears of War 3 og før det Red Dead Redemption hvis jeg husker riktig
  • 0
Harvest Moon:The Tale of Two Towns.
NDS Spill fra Ebay,USA!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Resident Evil 4 HD på PSN, 99 kr med PS+
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Bestilte Fifa 12 og The Elder Scrolls V: Skyrim til Xbox 360!
  • 0
Bad Company 2
Per aspera ad astra
  • 0
Rune Factory: Tides of Destiny til PS3 er nå blitt forhåndsbestilt!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kjøpte Halo 3 for en stund siden
NOBS 4 LYF!
  • 0
Folklore for 199kr på GameStop. Virket som et spennende spill.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Alle company of heroes spillene for 39,50 kroner på steam
Per aspera ad astra
  • 0
Alpha Protocol på steam for 19 kr...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Resident evil 4 xbox live for 149 kr.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer sowns:
Alle company of heroes spillene for 39,50 kroner på steam
  • 0
F1 2011 (PS3) - 499,-

Bra spill, men siden det er en del FPS-drops så innser jeg at jeg burde ha kjøpt det til PC isteden. Men men.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Crystal monsters, Nintendo E-shop, 40Kr.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Creteck:
Alpha Protocol på steam for 19 kr...

Vurderte å kjøp det jeg også men det fikk så mye negtiv omtale at jeg heller brukte de 19 kronene på en brus. Mye bedre investering.
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!