Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Og da var The Witcher 3: The Wild Hunt Collectors Edition. Så nå kan ventetiden virkelig begynne!
  • 0
-Xbox One White Limited Edition + Sunset Overdrive. (Sistnevnte spill skal jeg selge igjen.)
-Dragon Age: Inquisition (Xbox One)
-Final Fantasy Type-0 HD (Xbox One) Til 268.kr inkludert frakt hopper jeg på Final Fantasy bølgen igjen.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Batman Arkham City - PC, 49 kr på konkurssalget til GAME.
  • 0
Splatoon er betalt, så nå venter jeg i stor spenning.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
The witcher 3 preorder. Kun en dag og 15 timer igjen nå!
  • 0
Var innom Gamestop i overigår og forhåndbestilte J-Stars Victory VS til PS4. Selvfølgelig for å få med en artbook
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Var innom Gamestop i overigår og forhåndbestilte J-Stars Victory VS til PS4. Selvfølgelig for å få med en artbook


Så kul du er!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Så kul du er!


Mange takk. Men det er jeg i grunn klar over.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Mange takk. Men det er jeg i grunn klar over.


  • 0
Fikk endelig kjøpt The Witcher 3, så det er jeg utrolig fornøyd med, og fikk Limitied Edition Splatoon med Squid Amiibo i posten, så nå er det bare å få eksamen unnagjort så jeg kan spille
  • 0
Siterer stikox93:
Fikk endelig kjøpt The Witcher 3, så det er jeg utrolig fornøyd med, og fikk Limitied Edition Splatoon med Squid Amiibo i posten, så nå er det bare å få eksamen unnagjort så jeg kan spille


Oi. Du har mye bra å se frem til i The Witcher Håper Splatoon faller i smak og. Kos deg!
  • 0
Witcher 3 PS4. The hype is real.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Witcher 3 PS4. The hype is real.


Kos deg!
  • 0
Project Cars til PS4.

Hadde planlagt å kjøpe The Witcher 3 også, men Elkjøp var utsolgt, og på Obs nektet de å selge det til meg pga. at jeg ikke hadde legitimasjon.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Project Cars til PS4.


Du burde ventet. Altså jeg vet ikke hvor godt Project Cars er, sikkert verdt det, men jeg vet at The Witcher 3 er helt fantastisk.


Siterer The Cookiemonster:
Obs nektet de å selge det til meg pga. at jeg ikke hadde legitimasjon.


lul ser du så ung ut
  • 0
Siterer SirGalahad:
Du burde ventet. Altså jeg vet ikke hvor godt Project Cars er, sikkert verdt det, men jeg vet at The Witcher 3 er helt fantastisk.


Why? Er ikke sånn at pengene mine bare mystisk forsvinner heller. Jeg hadde penger til både Project Cars(, sko) og The Witcher 3, så da kjøpte jeg like så godt Project Cars og sko. Sistnevnte hadde jeg egentlig ikke planlagt, men what the hell, trengte noen nye sko.

Siterer SirGalahad:
lul ser du så ung ut


De spør hvis de er i tvil, så jeg ser vel ut som at jeg er i akkurat den alderen jeg er. At Obs har den misoppfatningen om at aldersgrensen på spill skal tas bokstavelig, som en grense, det får jeg gjort ganske lite med. Ellers var det jo typisk at Elkjøp var utsolgt for The Witcher 3 til PS4, men hadde flere igjen til Xbox One. GAME stengte jo for en måneds tid siden, så det var ikke lenger et alternativ.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De spør hvis de er i tvil, så jeg ser vel ut som at jeg er i akkurat den alderen jeg er. At Obs har den misoppfatningen om at aldersgrensen på spill skal tas bokstavelig, som en grense, det får jeg gjort ganske lite med. Ellers var det jo typisk at Elkjøp var utsolgt for The Witcher 3 til PS4, men hadde flere igjen til Xbox One. GAME stengte jo for en måneds tid siden, så det var ikke lenger et alternativ.


Du burde bestille det fra Gamezone eller noe sånt.

Har de GAME i Hokksund?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Du burde bestille det fra Gamezone eller noe sånt.


Får gjøre det hvis jeg gidder.

Siterer SirGalahad:
Har de GAME i Hokksund?


Nei. Er et kjøpesenter i nærheten her derimot, som hadde GAME inntil for en måned siden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nei. Er et kjøpesenter i nærheten her derimot, som hadde GAME inntil for en måned siden.


Aha.
  • 0
Amiibo:
Fox
Charizard
Wario

De Amiiboene begynner å bli en slags samlemani. Har 12 stk nå, og kjøpe de jeg mangler etterhvert som jeg kommer over dem
  • 0
  • Los
  • Los
Lego Worlds! Oh yeah! Slik det fremstår i dag er det ikke set beste jeg har spilt, men det er early access enda, så det har stort potensiale
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Wii U Premium
Mario Kart 8
Super Smash Bros for Wii U
The Legend of Zelda: Wind Waker HD
ZombiU
Wii U Pro Controller

Ca 4k hos Coolshop.

Har begynt å komme en del godsaker på Wii U nå, så tenkte det var på tide å invistere i en.
Let the voice of love take you higher
Steam salg:
Deux Ex Game of the year edition, Final Fantasy VII, The Orange Box, Elder Scrolls IV, Fallout 3 og Fallout 2
  • 0
- Viewtiful Joe (Gamecube)
- Mario & Luigi: Bowser's Inside Story (DS)
  • 0
Har kjøpt mye på Steam salg nå
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!