Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Diablo 2: LoD
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Diablo 2: LoD


utmerket spill!
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
Axiom Verge (PS4)
The Last of Us Remastered (PS4)
  • 0
Tales from Borderlands (PC)
Game of Thrones - A Telltale Games Series (PC)
Assassins's Creed: Rogue (PS3)
Let the voice of love take you higher
  • 0
Wolfenstein: The Old Blood (XOne)
Shadow Warrior (XOne)
  • 0
Forhåndsbestilt: Call of Duty: Black Ops 3 - Xbox One

Sniper Ghost Warrior 2 - PC (Steam)
Rainbow Mushroom
  • 0
Følte jeg måtte forhåndsbestille Fallout 4, så nå er det gjort. Gleder meg så sykt mye.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tales of Zestiria - (PS4) frå Geimsåon.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Assassin's Creed Syndicate - (PS4) - fra Cuup UBS.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Assassin's Creed Syndicate - (PS4). På Lefdal.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Castlevania: Dawn of Sorrow - (DS)
Mario & Luigi: Bowser's Inside Story - (DS)
  • 0
Forhåndsbestilte Fallout 4 (PS4) 549 kr Platekompaniet.no
  • 0
The Wonderful 101 - (Wii U)
Nier - (PS3)
  • 0
Siterer Jurginator:
Nier - (PS3)


Gratulerer! Det er et fantastisk spill etter min mening. Fant du det nytt noe sted eller var det brukt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Kjøpte The Witcher 3: Hearts Of Stone Limited Edition

Jeg er faktisk ikke ferdig med Wild Hunt enda, men jeg ville ha de fysiske Gwent kortene og for 170kr syntes jeg det var en veldig bra deal!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Kjøpte Fallout New Vegas. Elsker jo Fallout 3, så hvorfor ikke?
99kr på cdon.com

I tillegg kjøpte jeg Dead Realm på Steam.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Gratulerer! Det er et fantastisk spill etter min mening. Fant du det nytt noe sted eller var det brukt?

Fant det brukt på Gamestop. Ettet at det ble annonsert at Platinum Games skulle lage oppfølgeren til Nier ble jeg interessert.
  • 0
Siterer Jurginator:
Fant det brukt på Gamestop. Ettet at det ble annonsert at Platinum Games skulle lage oppfølgeren til Nier ble jeg interessert.


Håper det faller i smak! Grafikken er ikke mye pen men karakterene, musikken og historien er veldig veldig bra etter min mening.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har forhåndsbestilt Fallout 4 på Gamezone. Gleder meg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Rock Band 4 fra Geimståp.

Sangutvalget var ikke all verden, men heldigvis er det en del du kan laste ned. Det gjøres dog på den mest tungvinte måten jeg har sett noensinne...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Saints Row 4

Elsket 3'eren, så dette må jo bli bra!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
I dag kjøpte jeg mange spill;
På SpaceWorld fikk jeg Mortal Kombat X til 280kr.
På Gamestop fikk jeg Kirbys Epic Yarn og Zelda Skyward Sword til Wii, samt Evil Within til PS4 tilsammen for 850 kr.

Fikk også disse i posten;
Fallout 4 til XBoxOne 549kr
Need for speed til XBOX ONE 549kr
Unchated: The Nathan Drake Collection Spes. Ed. Til PS4 til 799kr
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Saints Row 4

Elsket 3'eren, så dette må jo bli bra!


Forvent mer at det syke, ekstreme og Saints Rowske, nå med super krefter!

Ble nå kjøpt for 1 døgn, 16 timer og 16 minutter siden, men har ikke hatt tid å skrive det inn før nå. Så klart Fallout 4 jeg snakker om.
  • 0
Hadde en haug med Coolshop-poeng etter Wii U-kjøpet mitt i sommer, så tok og brukte de på Sonic Generations.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Plukket opp Hearts of Stone fra Cuup UBS. Frister å spille litt Witcher 3 igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!