Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer IranianNosebone:
@Taktikkeren: Uncharted 4 var absolutt verd det. Det skal fullføres i løpet av de neste dagene, nå som jeg er hjemme fra Island. Blir nok en runde til en gang.

Både Journey og Metro Redux er forresten veldig gode spill.


Spilt Last Light på ps3, blir sikkert ikke noe dårligere på ps4. Journey var ubeskrivelig bra. Uncharted 4 driver jeg også midt i. Fantastiske spilløyeblikk her for tiden. En uke i syden, og masse jobb fremover hindrer nok mye av tiden min til spilling, men men, får da inn en time eller to nå og da.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Kjøpte hele sesongen av Life Is Strange for knappe 100 kr til PS4. Spilte første episode for et og et halvt år sia og synes det var bedritent skrevet, regissert og spilt. Men folk hamrer inn at dette er virkelig fantastisk og at det blir bedre. Tviler jeg? Ja. Skal jeg prøve? Jupp.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
@Cherno: Jeg ble ikke overbegeistret selv, men slike spill er heller ikke helt min type. Uansett, skal jeg ikke påstå at det er et dårlig spill.

Selv har jeg kjøpt Mad Max til 148kr på tilbud, men det settes et stykke bak i køen.
  • 0
Siterer Cherno:
Kjøpte hele sesongen av Life Is Strange for knappe 100 kr til PS4. Spilte første episode for et og et halvt år sia og synes det var bedritent skrevet, regissert og spilt. Men folk hamrer inn at dette er virkelig fantastisk og at det blir bedre. Tviler jeg? Ja. Skal jeg prøve? Jupp.


Skrivingen blir ikke noe særlig bedre, men musikken, atmosfæren og karakterene gjorde at jeg likte det.
  • 0
Goat Simulator

Dette blir forhåpentligvis en positiv overraskelse!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Far Cry Primal - Apex Edition
329,-

Goat Simulator
29,-

PS Store.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Goat mothafuckin Simulator
29,-


Sjæl, gleder meg faktisk litt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Sjæl, gleder meg faktisk litt.


Det er et av de morsomste spillene som finnes når du har to kontrollere og en bra vennegjeng. Måtte slå til.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
The Order 1886
Batman: Arkham Knight

Begge til PS4.
  • 0
Abzu(PSN)
Batman: Telltale Ser: Episode 1(PSN)

Gleder meg til å få satt fingerne i disse spillene.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Abzu(PSN)


Frister å kjøpe det selv. Ser helt fantastisk lekkert ut!
  • 0
Siterer albaga:
Abzu(PSN)
Batman: Telltale Ser: Episode 1(PSN)

Gleder meg til å få satt fingerne i disse spillene.


Dæven, nå ble jeg litt for gira.
Man bare vet at begge er sykt bra.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Kjøpte nettopp Abzu på PSN!


Dette spillet ser helt fantastisk ut. Omg så deilig det ser ut.

Batman: Arkham Knight, The Order: 1886 og Dark Chronicle kan vente. For i dag skal Abzu nytes. Gleder meg sinnsykt mye!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Kjøpte nettopp Abzu på PSN!

Siterer Taktikkeren:
Dæven, nå ble jeg litt for gira.
Man bare vet at begge er sykt bra


Oh yeah
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Siden jeg likte Abzu så godt kjøpte jeg Journey på PSN!
  • 0
Kjøpte Abzu nå. Skal kose meg med det etter jobb i morgen.
Let the voice of love take you higher
Mister hodet hver gang det er salg på PS Store.

Borderlands: The Handsome Collection
Brothers: A Tale of Two Sons
Thomas Was Alone
Titan Souls
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
ABZÛ på PS Store.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Deus Ex: Mankind Divided (PS4) - 549,-

Mirror's Edge: Catalyst (PS4) - 249,-

Begge hos elkjop.no
Let the voice of love take you higher
  • 0
Payday 2: Crimewave Edition.
  • 0
Siterer Glorfindel:
ABZÛ, Journey og Firewatch på PS Store.


Skal kjøpe Firewatch snart jeg og!
  • 0
Battlefield: Hardline - 41kr(!!)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Forhåndsbestilte South Park: The Fractured but Whole på PS Store. Litt fordi jeg er gira, men mest fordi jeg ville spille The Stick of Truth til PS4, siden det følger med hvis du forhåndsbestiller. Det angrer jeg ikke et sekund på, fy faen for en fantastisk opplevelse dette er så langt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fikk endelig forhåndsbestilt Pokemon Sun Fan Edition & Pokemon Moon Fan Edition fra Gamezone!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kjøpte Far Cry 3 til PS3, hadde det før men solgte det. På tide å fullføre Co-Op så jeg endelig får platinum.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!