Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Mafia III - Collector's Edition (PS4)

Føltes heldigvis verdt det.
  • 0
Kjøpte Super Mario 3D World til Wii u
  • 0
Siterer SirGalahad:
Kjøpte Super Mario 3D World til Wii u


Fantastisk spill.
The D' is silent.
Siterer SirGalahad:
Kjøpte Super Mario 3D World til Wii u


Vært første spillet hvis jeg hadde hatt en Wii u.

Lagt til 2016-10-13 17:53:
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har ikke spilt det, men det var sabla billig! PSN eller?


Det er altså bare meg som gleder meg til hver onsdag klokka 14.00 ish for å se ukens tilbud? Dyrt for lommeboka i lengden selv om det er tilbud.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Vært første spillet hvis jeg hadde hatt en Wii u.


Ser den! Spillet er konge så langt!
  • 0
Rise of the Tomb Raider (PS4).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Må få frem hvor mye jeg anbefaler folk med PS4 å bruke ukes-tilbudet på PS Store nå. 139,- for et kvalitetsspill av øverste hylle som Arkham Knight føles som et totalt ran. Kjøp, kjøp, kjøp!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Må få frem hvor mye jeg anbefaler folk med PS4 å bruke ukes-tilbudet på PS Store nå. 139,- for et kvalitetsspill av øverste hylle som Arkham Knight føles som et totalt ran. Kjøp, kjøp, kjøp!



Ah, stemmer! Det må jeg få spilt ferdig.
  • 0
Siterer Predator:
Må få frem hvor mye jeg anbefaler folk med PS4 å bruke ukes-tilbudet på PS Store nå. 139,- for et kvalitetsspill av øverste hylle som Arkham Knight føles som et totalt ran. Kjøp, kjøp, kjøp!


Et av fjorårets største skuffelser for min del men men!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Enig med Cherno, men hadde til gjengjeld så sykt høye forventninger. Det var liksom ikke den samme stemninga de klarte å skape i de to foregående spillene.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Dæven, overrasket over det dere sier. Hva er grunnlaget? Jeg har bare spilt 6-7 timer, men de har vært herlige timer, uten tvil.

Siterer det jeg skrev i en annen tråd;

For en sykt episk opplevelse. Stor skala, visuelt slående, utrolig atmosfærisk, særdeles mørkt, balansert, variert, og med et øye for detaljer man sjelden ser. Dette spillet føles helt utrolig sålangt.

Hvorfor syntes dere det var så skuffende?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvorfor syntes dere det var så skuffende?


Overbruk av Batmobilen, elendige bosskamper og flere av de verste og mest forutsigbare vendingene noensinne sett i mediet. I tillegg må du finne ALLE Riddler-trofeene for å få den egentlige slutten. Fuck det.
Batmobilen er det største argumentet mitt, den føltes kronglete og fungerte rett og slett ikke som ønsket. Og når du er avhengig av den i 50% av alt du gjør er det ekstremt irriterende og det trekker opplevelsen ned. I tillegg så er mangelen av Joker(ja, jeg vet) men Scarecrow når han ikke opp til knea en gang.

Og det er kanskje et tegn når jeg samlet alt av Riddler-trofeer i de to foregående spillene, men gadd ikke halvparten engang i Arkham Knight.

Men flott at du liker det!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer Predator:Hvorfor syntes dere det var så skuffende?

Overbruk av Batmobilen, elendige bosskamper og flere av de verste og mest forutsigbare vendingene noensinne sett i mediet. I tillegg må du finne ALLE Riddler-trofeene for å få den egentlige slutten. Fuck det.


Siterer Taktikkeren:
Batmobilen er det største argumentet mitt, den føltes kronglete og fungerte rett og slett ikke som ønsket. Og når du er avhengig av den i 50% av alt du gjør er det ekstremt irriterende og det trekker opplevelsen ned. I tillegg så er mangelen av Joker(ja, jeg vet) men Scarecrow når han ikke opp til knea en gang.

Og det er kanskje et tegn når jeg samlet alt av Riddler-trofeer i de to foregående spillene, men gadd ikke halvparten engang i Arkham Knight.

Men flott at du liker det!



Dette her, spot on begge to. Fyfaen, Knight er det dårligste i serien, Origins er til og med bedre.
The D' is silent.
  • 0
Hvordan i alle dager kan dere hate på batmobilen?! Følelsen av å cruise rundt i Gotham City er virkelig helt magisk, måten man glir inn og ut av den sømløst, måten den blir kreativt brukt i gåtene, og de intense jaktene blant Gothams regnfylte gater. Kampene mot dronene kan kanskje bli litt repetive, men jeg synes det også er fornøyelig. Skjønner virkelig ikke kritikken.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har heller ikke kjøpt spillet og jeg tror heller ikke jeg gidder med alt det negative jeg har hørt om batmobilen. Nesten alle klager på den, føler jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har heller ikke kjøpt spillet og jeg tror heller ikke jeg gidder med alt det negative jeg har hørt om batmobilen. Nesten alle klager på den, føler jeg.


139 scaroles på PS Store. Jeg var også i stor, stor tvil, tok en risk, and it paid off.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ikke akkurat et kjøp men jeg fikk Bravely Second i (litt tidlig) gave til bursdagen så driver og forbereder meg mentalt til en gjennomspilling (har leseuke, med andre ord fri, neste uke)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Forhåndsbestilte Dragon Ball: Xenoverse 2. Because extra character and flying stuff and shit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gears of war 4 til Xbox One.
Kjøpte Dead Realm på steam. Blir ekkelt, men elsker skrekk sååå.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Skaffet meg Battlefield 1 for å spille med noen kamerater, men da fikk jeg jo så klart beskjed om å jobbe de neste tre nettene. Takker ikke nei til gode penger, men jeg kjenner nå at jeg vil bli med å spille!
  • 0
Until Dawn og Layers of Fear: Inheritance.
  • 0
Kjøpte nylig Rhythm Paradise Megamix til Nintendo 3DS
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Until Dawn



Kjøpte det jeg og siden det snart er halloween!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!