Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer SirGalahad:
Da spiller jeg nok igjennom det på PS3.


Like greit, spesielt siden du alt har kjøpt AC2 til PS3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Doom (PS4) - 179,- på PS Store.

Åpningen er blant det kuleste jeg har spilt. Rett på sak med dundrende heavy metal-musikk, makabre fiender, grov vold, lekker grafikk og raskt, kaotisk, frenetisk gunplay. Dette lover godt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Doom (PS4) - 179,- på PS Store.


Du falt for salget du også ja. Betalte 1400 kr for det spillet, og så lånte jeg det bort før jeg var ferdig. Fjorårets spill da, ifølge onkelcleo.
  • 0
Kjøpte meg Diablo 3 Ultimate Evil Edition (PS4) fra Cdon og forhåndsbestilte Torment Tides of Numenera (PS4) fra Gamezone.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Slo til og kjøpte The Last of Us Remastered og ABZÛ fra PS Store.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tales of Berseria frå Spillsonen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tales of Berseria

Er veldig spendt på hva du syns om det tilslutt spesielt hvis vi sammenligner det med tales of symphonia. Som tross alt er det eneste spillet i serien jeg har fått startet og runnet en gang så langt
  • 0
Siterer Xtord:
Er veldig spendt på hva du syns om det tilslutt spesielt hvis du sammenligner det med tales of symphonia. Som tross alt er det eneste spillet i serien jeg har fått startet og runnet en gang så langt


Jeg har spilt de aller fleste etter Abyss, så jeg merker serien begynner å bli litt repetitiv. Men karakterer og musikk pleier som regel å gjøre dem verdt å spille hver gang.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Jeg har spilt de aller fleste etter Abyss, så jeg merker serien begynner å bli litt repetitiv. Men karakterer og musikk pleier som regel å gjøre dem verdt å spille hver gang.

Ja, riktig skjønner. Gode karakterer og musikk hjelper mye det.
  • 0
Kjøpte meg Digimon World Next Order (PS4) og fikk endelig forhåndsbestilt Mass Effect: Andromeda. (Xbox One)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Kjøpte meg Digimon World Next Order


Hva betalte du?
  • 0
Kjøpte Grand Theft Auto: San Andreas til iphonen min
Siterer SirGalahad:
Kjøpte Grand Theft Auto: San Andreas til iphonen min


Har spilt det en del, gav opp etter en stund, ble ufattelig vanskelig i noen missions med så clunky controls.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Har spilt det en del, gav opp etter en stund, ble ufattelig vanskelig i noen missions med så clunky controls.

Spørsmål er det clunky på grunn av det er iphone , eller vil det vært clunky si på pc versjonen , hvis det gir mening? Er det porten sin skyld eller er det rett og slett bare clunky
Siterer Glorfindel:
Tales of Berseria frå Spillsonen.


ME GUSTA.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Xtord:
Spørsmål er det clunky på grunn av det er iphone , eller vil det vært clunky si på pc versjonen , hvis det gir mening? Er det porten sin skyld eller er det rett og slett bare clunky


Nå er det ikke så lett å si da siden jeg ikke har PC versjonen, men vil nok si at det er touch controllene som gjør det mer clunky, kom til en mission der jeg skulle fly gjennom ringer, måtte gi opp, hver gang jeg beveget litt på flyet, så gjorde jeg en helomvending
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Nå er det ikke så lett å si da siden jeg ikke har PC versjonen, men vil nok si at det er touch controllene som gjør det mer clunky, kom til en mission der jeg skulle fly gjennom ringer, måtte gi opp, hver gang jeg beveget litt på flyet, så gjorde jeg en helomvending

Skjønner. Fair enough ( bare bli vant at jeg sier det en del) Ærlig svar det å
Siden jeg er en litt for stor fanboy, så kjøpte jeg JoJo's Bizarre Adventure: Eyes of Heaven fra Gamestop.
Let the voice of love take you higher
Endte opp med å kjøpe Skyrim til PS4. Det var kjekkere å spille enn jeg husket, så jeg kan ikke si at jeg angrer.
Rainbow Six Siege Gold Edition(Xbox One), tror han bak disken stresset, fordi jeg tror ikke jeg fikk noen kode til season passet, får ringe de senere, men hyggelig er de ihvertfall.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Rainbow Six Siege Gold Edition(Xbox One), tror han bak disken stresset, fordi jeg tror ikke jeg fikk noen kode til season passet, får ringe de senere, men hyggelig er de ihvertfall.

Nice. Får håpe du får den season passet. Vurderte å prøve å sette med ned å spille det i går.
Kjøpte Steep

Vet ikke akkurat om jeg vil anbefale det siden det allerede nå begynner å bli noe ensformig. Det har også noen kontroller som kan være veldig frustrerende til tider (spesielt når du står på toppen av en høyde og skal svinge ned til en av sidene. Det er ofte 50/50 om han går dit du styrer han).

Føler også at man mister fart utrolig fort i oppoverbakker, selv i en utrolig slakk en. Var et oppdrag der jeg måtte restarte flere ganger fordi jeg mistet all farten rett før toppen av en liten bakke (og duden er altfor lat til å stake).

Det er dog avslappende å spille, har hatt det mest gøy med å bare surre rundt på egenhånd. Musikken må dog byttes ved første anledning.
Veni, Vidi, Dormivi
Resident Evil VII

Ikke noen kjempefan av serien, men dette virket annerledes, så tar en sjans.
Siterer SirThomas:
Siterer Animorpher:Kjøpte meg Digimon World Next Order

Hva betalte du?
548.kr + frakt,har mye gøy med og spille det nå.

Jeg fikk endelig forhåndsbestilt meg Mass Effect Andromeda (Xbox One) og Atelier Firis: The Alchemist and the Mysterious Journey (PS4) så nå kan jeg krysse de av på lista.
Men må si at det irriterte meg litt at de slipper en Deluxe Edition av Mass Effect Andromeda som kun er tilgjengelig i USA...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Yakuza 0 (PS4)

Liker serien av det jeg har spilt, og dette skuffer ikke så langt - noe av det jeg liker best med serien er hvordan den blander "seriøse" og morsomme øyeblikk. Slåsskamp-gameplayet er også veldig artig :3
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!