Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siden sist:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Switch).
NieR: Automata (PS4).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Kjøpt Horizon: Zero Dawn, The Witcher 3 og No Man's Sky.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
No Man's Sky.


er Den seriøs?
  • 0
Siterer SirThomas:
er Den seriøs?


Yes.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
The Witcher 3

Goty edition eller vanlig? Har du noe kjennskap til den serien fra før?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kjøpt Horizon: Zero Dawn, The Witcher 3 og No Man's Sky.


Alle gode ting er 3. Eller i hvert fall 2.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Xtord:
Goty edition eller vanlig?


Vanlig.

Siterer Xtord:
Har du noe kjennskap til den serien fra før?


Nei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Nei

Riktig. Hadde litt når jeg startet 3 ern selv hjelper litt å vite hva som skjer i 1 ern og 2 ern,finnes vel noen gode oppsumerings videoer der, så anbefaler deg å gjøre det, men uansett solid spill En av mine favoritter , spesielt med expansion pack.
  • 0
Horizon Zero Dawn - 549,- på PS Store.

Har spilt det i 2 timer. Fy faen, for en vakker reise dette blir.
Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Inside (PS4)
The Witness (PS4)
Total War: Warhammer (PC)

Alt til 490kr totalt. Ikke verst.
  • 0
Siterer Johannes Holmberg Wike:
Har spilt det i 2 timer. Fy faen, for en vakker reise dette blir.


Problemet mitt med det er at jeg i hodet mitt tror at jeg har spilt i to timer, når jeg i realiteten har spilt i seks timer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer IranianNosebone:
Alt til 490kr totalt. Ikke verst.

Daym, kanskje jeg skal slutte å kjøpe ting på launch, kan ikke si noe på at du har gjort en god handel.

Har bare prøvd Deus Ex og Warhammer dog, gode kjøp begge to selv om jeg likte HR bedre enn MD.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Har bare prøvd Deus Ex og Warhammer dog, gode kjøp begge to selv om jeg likte HR bedre enn MD.


HR er definitivt bedre, men MD er likevel et bra solid. 8/10ish. HR var en soleklar nier.

Ellers så lønner det seg å vente litt med enkelte spill. Spesielt med Ubisoft. La spillene deres bli slaktet og falle til en tredjedel av den originale prisen innen noen måneder, så kan du slå til. Verre med de mer mainstreak titlene.

Horizon endte jeg bare opp med å spontankjøpe. Var ikke sånn superinteressert, siden hele konseptet virket litt sært. Fikk derimot så gode anmeldelser at jeg forrige helg tenkte "fuck it" og kjøpte det, hah.

Får se hva jeg gjør med Mass Effect. Har fulgt med på det, men jeg venter med å kjøpe det til jeg har sett noen anmeldelser av det fulle spillet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Fikk derimot så gode anmeldelser at jeg forrige helg tenkte "fuck it" og kjøpte det, hah.


I siget du for tiden.
  • 0
Grand Theft Auto: III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Alle til PS4.

Spilt alle før, og eier alle av dem flere andre steder, men får aldri nok av denne serien så blir deilig å eie dem på den konsollen jeg spiller mest på atm!
Kjøpte nettopp Nier Automata. Glorfindel "overtalte" meg.
Siterer Xtord:
Kjøpte nettopp Nier Automata. Glorfindel "overtalte" meg.


Kjøøøøøøøøør da Xtord. Kjør.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Dying Light: The Following - Enhanced Edition
Assassin's Creed Chronicles

Begge til PS4. Benyttet meg av tilbudet på CDON.
Siterer SirThomas:
Dying Light: The Following - Enhanced Edition


Digget det spillet når det kom ut! Har ikke den beste historien akkurat, men jeg brydde meg ikke uansett. Det er ufattelig gøy med venner.

Fun Fact: Dette er vel det eneste spillet jeg har forhåndsbestilt og preloadet på min Xbox One og det var absolutt verdt det. Kos deg!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Digget det spillet når det kom ut! Har ikke den beste historien akkurat, men jeg brydde meg ikke uansett. Det er ufattelig gøy med venner.


Hadde min lille flørt med originalspillet jeg også, men jeg rundet det aldri. Spilte bare med noen venner, men han lå så mye foran meg etterhvert, og han gikk til slutt lei av det, så da spilte ikke jeg noe mer heller. Planen var å gi The Following til han samme kompisen da, siden han fikk streng beskjed av en venninne av oss senest i helgen at han måtte spille det. Var så billig, men vi har samme konsoll, så jeg ser ikke bort ifra at jeg tar det selv også.
@Lt Mactawish: Ja, jeg innså at jeg ikke kan rettferdiggjøre for meg selv å både kjøpe mer enn jeg rekker å spille og samtidig kjøpe dem til full pris. Det har lønnet seg, og jeg har fortsatt for mye å spille.

Jeg hører at HR skal være det beste i serien, men jeg gikk uheldigvis glipp av det selv. Så jeg får prøvd ut serien med MD, og som du også sier skal det jo være et solid spill.
Siterer IranianNosebone:
Jeg hører at HR skal være det beste i serien, men jeg gikk uheldigvis glipp av det selv.

Veldig usikker hvor du hørte det , men de klarte fleste vil vel si at originalen er klart bedre og det syns jeg selv etter at jeg runnet deus ex ( 2000) 3-4 år etter human revolution ,men folk får menne det de vil. Det er vel allikevel en grunn at deus ex 2000 kanskje blir ansett fremdeles akkurat som half life, pst, bg 2 osv som et av tidenes beste spill, spesielt PC . Samt at hver gang noen nevner det så er det noen som installerer det.
  • 0
Siterer Xtord:
Veldig usikker hvor du hørte det


Siterer Lt Mactawish:
Har bare prøvd Deus Ex og Warhammer dog, gode kjøp begge to selv om jeg likte HR bedre enn MD.
Siterer The Cookiemonster:
HR er definitivt bedre
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hehehe, jeg har også hørt en kamerat som har spilt både HR og MD si at HR var overlegent, men jeg tror ikke at han har spilt originalen. Noen reaksjoner rundt på nettet pekte også mot at HR var det beste av de to nyeste.

Jeg har også vært på vippen til å tenke "fuck it" med Horizon, samt også Resident Evil 7 og Nioh, men har klart å holde meg i nakken. Å skaffe ny bil begynner å haste.
  • 0
Hadde egentlig planer om å vente litt lengre, men siden jeg er et svakt menneske så kjøpte jeg nettopp Nier: Automata
Let the voice of love take you higher

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!