Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer Quinzel:
Nå er det sooooooon påske, så da har du tid vettzzzz

Sant nok, kanskje det blir en combo av det, persona 5 og nier evnt alien isolation da.
Bayonetta (steam)
Far Cry 3 (Xbox One)

Walking Dead season 2 (gratis på Xbox One)

Også forhåndsbestilt Little Nightmares på XO.
Steep Gold Edition for kr 338 (-100) på PS Store.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Yakuza 0 PS4
Playerunknown's Battlegrounds

Morsomste spillet jeg har spilt på lenge
''eh'' - Link
  • 0
Siterer SirGalahad:
Yakuza 0 PS4


Bombe at du kjøpte det spillet der.
  • 0
Siterer SirThomas:
Bombe at du kjøpte det spillet der.

seff
Jeg fant tre PS3-spill

God of War 1+2
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Metal Gear Solid 4
''eh'' - Link
Dragon Age:Inquisition. Bestemte meg for å prøve det på nytt, og det var overraskende bra.
Kjøpte og kjøpte, fikk layers of fear masterpiece collection gratis av en venn i dag på steam ,det vil si med dlc.
Plukket opp en 4k TV på Power sitt åpningssalg. Til den nye TVen måtte jeg også ha et spill jeg virkelig har gledet meg til, så jeg kastet meg over Resident Evil 7 Deluxe Edition og tok samtidig med Resident Evil 4, 5 og 6 i en Triple Pack med på kjøpet fra PS Store sitt Resident Evil salg.

Nå har jeg i ettertanke fått lyst på en PS Pro med en gang, men da skulle jeg ha tatt den med fra Power sitt åpningssalg. Søren, altså!
Byttet inn noen spill og fikk Darksiders: Warmastered Edition og Assassin's Creed:
Syndicate
gratis. Har ikke spilt Darksiders serien, og nå som de har annonsert en treer og begge spillene er på PS4 så er det god timing å begynne!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Byttet inn noen spill og fikk Darksiders: Warmastered Edition og Assassin's Creed: Syndicate gratis.


Har du virkelig troen på at du kommer til å like Syndicate etter opplevelsen din med Black Flag, som så uten tvil er et av de beste og kanskje spillet med mest underholdningsverdi i hele serien?

(Edit: Leste innlegget ditt i "Hva spiller du nå?" og så at du har et par timer i det allerede, men lar spørsmålet stå til senere.)
Prey

Var ikke noe annet interessant på hverken Steam eller XO, så vi får se om det er noe underholdning å finne her.
Fikk Horizon: Zero Dawn med PS4 Pro'en jeg kjøpte. De-formers fulgte også med, men det solgte jeg tilbake på stedet.
Resident Evil 4 på PS Store. Resident Evil 7 gav mersmak, så da får jeg vel teste dette.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Resident Evil 4 på PS Store. Resident Evil 7 gav mersmak, så da får jeg vel teste dette.

Håper du får kost deg med det
Assassin's Creed: Syndicate for 129,-.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Farpoint med Aim-kontroller fra skvis.no for like over 800 spenn.

Har bare spilt en times tid, men den aim-kontrollen er Sweeet ass. Men jeg tror jeg må få en krok i taket. Man vikler seg fort inn i vr-kabler når man skal snu seg hit og dit.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
@Joelspeanuts: Må begynne å tenke VR jeg også snart, ser jeg.

Kjøpte meg Telltale sitt Batman til PS4.
Persona 5 til PS4
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Persona 5 til PS4

Kos deg , meget bra spill
The Legend of Korra og The Wolf Among Us til PS4, og Humble Indie Bundle 18 til PC.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
The Wolf Among Us til PS4


Har du spilt det tidligere?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!