Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Mario Kart 8 Deluxe Nintendo Switch
Pokkèn Tournament DX Nintendo Switch
Rainbow Mushroom
  • 0
Kjøpte meg "Ni no Kuni: Wrath of the White Witch" til PS3 for 49.kr fra Playstation Store.
Bedre sent enn aldri og skal prøve og få spilt igjennom det før "Revenant Kingdom" kommer ut.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Siterer Animorpher:
Kjøpte meg "Ni no Kuni: Wrath of the White Witch" til PS3 for 49.kr fra Playstation Store.
Bedre sent enn aldri og skal prøve og få spilt igjennom det før "Revenant Kingdom" kommer ut.


Nice. Kos deg! Det er faen meg stemning as. JRPG med Ghibli.. say no more
Prey (PS4)
Far Cry: Primal (PS4)
  • 0
I det siste så har jeg kjøpt Xenoblade Chronicles 2, Mario Party: The Top 100, Portal Knights og Kirby Battle Royale. Også har jeg forhåndsbestilt Bayonetta 1 + 2 Special Edition til Switch.
Kjøpte nylig Horizon: zero down
Med en gang jeg startet det opp, var jeg mektig imponert.. men nå har jeg spilt noen timer(nærmer meg lvl 20), og føler spillet er ganske kjedelig. Minner om farcry, bare uten kjøretøySpoiler poiler:ja, jeg vet at man kan ta over diverse roboter.
Et annet spill jeg kjøpte er Wolfenstein:the new order , men det har jeg ikke prøvd ennå..
Begge på ps store.
-Kill -Loot -Return.
Dishonored 2 Xbox One
Dying Light: The Following Enhanced Edition Xbox One
Rainbow Mushroom
  • 0
Det var Januarsalg så jeg kjøpte meg Dragon Ball Xenoverse 2 og Minecraft : Story Mode - The Complete Adventure,begge til Xbox One.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Har kjøpt meg en Nintendo Switch.

Også har jeg kjøpt meg noen PC-spill på diverse salg

Battlefield 1 Revolution
PlayerUnknown's Battlegrounds
Oxygen Not Included
Killing Floor 2
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siden folk snakker om januar salg, så hadde jeg 300 kr gavekort på steam som ble brukt på:
What Remains of Edith Finch
- Night in the woods
- Planescape torment enhanced edition ( har vanlig versjon, men tenkte hvorfor ikke)
- West of Loathing

Har i tillegg fått cuphead av Sideswipe, tusen takk for det samt
- Legend of heroes trails in the sky second chapter av en annen venn.

Fikk å et par ps4 spill til jul.
Fikk endelig kjøpt meg Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds DLC på Januar-salget og forhåndsbestilt Monster Hunter World.(PS4)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Oppgraderte til PS4 Pro for en uke siden og da fikk jeg med Gran Turismo Sport
  • 0
Skaffet meg to spill på psn classics i går
Bestemte meg endelig for å ta sjansen på noe andre spill Shin megami tensei serien enn person og prøve en annen spin off serie og et spill i hoved serien som da er strengt tatt enda mer cliche.
Derfor ble det kjøp av
- Shin Megami Tensei 3 Nocturne ( Lucifer`s call) , skal vist ha et av de bedre gameplay systemene i sjangeren og tydeligvis ha en de mørkeste historien i serien så før vi se hva jeg syns i forhold til for eks SMT persona 3 Fes. I tillegg skal det være veldig vanskelig , leste til og med at en sammenlignet det med Dark souls i vanskelighets grad, men sitter med en følelse at det kanskje var litt overdrevent eller at det var for hard difficulty , uansett vi får se, blir spendt å prøve et nytt hoved spill i serien.
- SMT digital devil saga (1) tenkte å kjøpe begge to , men tok nr 1 først liker jeg den er 2 ern til samme pris og virker ut som å bli ansett som hakke bedre i forhold til det fleste, dog skal 1 ern vist ha den best karakter utvikling , men vi får se, for å slå p4g blir vanskelig der

Uansett så får vi se hvem av de jeg starter med, kjøpte uansett disse to. Har også tenkt å skaffe meg fire emblem revelaution
Monster Hunter World anskaffet. Dette har jeg ventet lenge på!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Mario Kart 8 Deluxe og Super Mario Odyssey.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kjøpt meg en Nintendo Switch (brukt), Mario Kart 8 Deluxe (brukt), Zelda: Breath of the Wild (brukt), Mario Oddessy (ny) og en Switch Pro kontroller (ny) til totalt 3046kr. Og best av alt, nesten helt uten å støtte Nintendo!
Siterer IranianNosebone:
Kjøpt meg en Nintendo Switch (brukt), Mario Kart 8 Deluxe (brukt), Zelda: Breath of the Wild (brukt), Mario Oddessy (ny) og en Switch Pro kontroller (ny) til totalt 3046kr. Og best av alt, nesten helt uten å støtte Nintendo!

Nice. Kjøpte switch og mario-spillet igår for 3300 kr.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Los
  • Los
Den havnet feil..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Xenoblade Chronicles 2 og Mario + Rabbids: Kingdom Battle til Switch.
Let the voice of love take you higher
  • 0
@bent-a: Gratulerer, jeg må si at det er en fin liten konsoll. Til den fornuftige prisen jeg fikk den for er den ikke vanskelig å nyte. Venter på å få Mario i posten, men har kost meg en del med Zelda i helgen. Fantastisk fint spill.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
@bent-a: Gratulerer, jeg må si at det er en fin liten konsoll. Til prisen jeg fikk den for er det ikke vanskelig å nyte. Venter på å få Mario i posten, men har kost meg en del med Zelda i helgen. Fantastisk fint spill.


Takker. Har virkelig kost meg med Mario, de siste dagene.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fikk endelig kjøpt meg The Nonary Games (PS4 NTSC Version) til 240.kr inkludert frakt fra Videogamesplus.ca Blir litt lang ventetid da jeg valgte billigste frakt men vel verdt det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
@bent-a: Jeg var i ferd med å prøve Mario i går kveld, men det virker som om Nintendo var klar over at jeg kom til å få første anledning til å prøve spillet sent på kvelden etter at samboeren har lagt seg, og inkluderte derfor ikke en port til hodetelefoner på Pro kontrolleren. Jeg skal nok få prøvd det i morgen.
  • 0
Spiller endelig Mario's Odyssey. Veldig kjekt spill!
  • 0
Need for Speed: Payback for 269 på PS Store. Kjente en trang for å spille et bilspill med åpen verden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!