Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer Caveman:
forhåndsbestilte GTA 4 i går, gleder meg masse mase!
Heldiggris. Det blir sikkert fett
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Guitar Hero III
  • 0
Har fått Super Smash Bros Brawl nå, mangler bare FreeLoader nå så blir det Spilling for alle penga!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Daxter til psp, skulle kjøpe GOW: chains of olympus men de hadde ikke fått det enda.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Daxter til psp, skulle kjøpe GOW: chains of olympus men de hadde ikke fått det enda.
Daxter er dritbra. Du burde glede deg
Ære være Naughty Dog!
  • 0
silent hill origins, final fantasy I til psp.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Fikk Command & Conquer 3: Kane's Wrath i dag

Venter nå på at mørket skal komme frem, da blir det krig til langt utpå natt.

Muligens teste beta av Red Alert 3, litt usikker om jeg vil eller om at jeg venter til spillet blir lansert. Da har jeg enda mere å glede meg til istedet for å prøv spille..
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0
God of War-Chains of Olynpus 349 kr på EB games.

For en påske, først kjøpte jeg meg psp, så kjøpte jeg Tekken, Daxter og God of War ( ikke samtidlig ). Og når jeg kommer hjem for jeg velge et spill til for det følte med et spill til psp'en men de var utsolgt.

PS.

Anbefaler GoW: Chains of Olympus, beste psp spillet
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
kjøpte Rainbow six vegas 2 til ps3 før påske. skal stikke innom Spiderman i morgen å prøve å bruke litt penger siden jeg har fri
  • 0
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Jeg fikk det av kameraten min. En bil hadde kjørt på spillet, og han hadde funnet det. Han har ikke Xbox 360(Det var til 360), og ga det derfor til meg, siden han vet at broren min har 360. Jeg ble forbløffet. Selv om coveret var rimelig fucka opp, var cd'en ripefritt. Utrolig, ikke sant? Så nå har jeg skifta cover (Jeg bytta med en dårlig film jeg har.), og jeg har gitt det til broren min. Han ble rimelig happy. Jeg har aldri opplevd dette før. Har dere nopen gang funnet et spill ute, med en cd som er ripefritt?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kjøpte meg nettopp Gran Turismo 5: Prologue. Jeg var den første som kjøpte det på Playzone i Førde siden de hadde hatt problemer med leveringen og jeg stod og venta når pakken med spilla kom
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Siterer Predator:
Har dere nopen gang funnet et spill ute, med en cd som er ripefritt?


Nei
  • 0
Kjøpte Final Fantasy Aneversary Edition til PSP. Det er faktisk første gang jeg spiller et FF spill siden jeg spilte 9'ern for mange herrens år siden
  • 0
Rainbow six Vegas 2
Bla bla bla...
  • 0
Dark sector
Musikk > Film > Spill
  • 0
God of war Chains of olympus.

Kalashnikov: Hvordan er det?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bra, jeg har bare spilt noen baner.

Liker det veldig godt...
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Bra, jeg har bare spilt noen baner.

Liker det veldig godt...


godt å høre, men skal nok kjøpe GTA IV først.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
En nokia 8GB N95, veldig fornøyd og anbefaler den hvis noen ser etter ny telefon. Den kommer til en rimelig pris og er veldig brukervennlig (selv om det tar litt tid å lære å kontrollere den ) Den kan brukes til så å si alt...
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
iPod Touch 16 GB, utrolig fornøyd, absolutt verdt penga! Anbefaler den virkelig!
  • 0
Seneste innkjøp var en Motörhead cd, men sånn på spillsida er det enten
The Settlers - Heritage of Kings eller
Pre-order av Age of Conan Collectors Edition
*brom brom*
  • 0
Condemned 2 og Dark Sector
  • 0
Siterer Aiden:
Condemned 2


samme her
  • 0
For Ca. en uke siden kjøpte jeg meg Mario Kart Wii, eller for å være mer presis, jeg forhåndsbestilte Mario Kart Wii, og håper på å finne det i posten den 11. april !
Square Enix.
  • 0
No way... Condemned 2 er ute? Hvordan har jeg bommet så jævlig på datoen! Var i butikken ista til og med Well... Jeg kjøpte meg Oblivion: Game of the Year Edition til Xbox 360. Har Collector's Edition til PC men ikke med de to expansionene Oblivion ruler!
Hacker's Delight
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!