Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


  • Yayo
  • Yayo
Nylig anskaffet meg Star Wars: Knights Of The Old Republic II: The Sith Lords.

Utrolig bra rollespill fra Star Wars universet, med masse spillbare karakterer, mange verdener, og timevis med dialog. Et sikkert kjøp.

PS: Hvis dere ikke har spilt KOTOR(ener'n altså), så burde dere det. Et veldig sikkert kjøp det og.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
nettop kjøpt PROJektor!!!!!!

veldig fornøydj
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
Siterer Yayo:
Nylig anskaffet meg Star Wars: Knights Of The Old Republic II: The Sith Lords.

Utrolig bra rollespill fra Star Wars universet, med masse spillbare karakterer, mange verdener, og timevis med dialog. Et sikkert kjøp.

PS: Hvis dere ikke har spilt KOTOR(ener'n altså), så burde dere det. Et veldig sikkert kjøp det og.


hvor mye betalte du for spillet, har lyst å kjøpe det.
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Oi o_O Jeg har kjøpt en del siden sist~ xD

Samurai Warriors 2 (selger det >_> )
Dragon Quest VII er på vei i postkassa :3
Devil May Cry (selges også..)
Chaos Legion
The Bouncer
Ace Combat Zero: The Belkan War
Okami
Tales of the Tempest (japansk)
Klonoa Heroes (japansk)
Tekken Card Challange (japansk)
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Siterer NinkeKuN:
Oi o_O Jeg har kjøpt en del siden sist~ xD

Samurai Warriors 2 (selger det >_> )
Dragon Quest VII er på vei i postkassa :3
Devil May Cry (selges også..)
Chaos Legion
The Bouncer
Ace Combat Zero: The Belkan War
Okami
Tales of the Tempest (japansk)
Klonoa Heroes (japansk)
Tekken Card Challange (japansk)


Hva synes du om Okami? Er det bra?
Heihei
  • 0
Har faktisk ikke kjøpt et spill hittil i år... Sist jeg kjøpte var vel Twilight Princess ved launch.
  • 0
Kjøpte meg THP8 for 2 uker sia. Det spillet er så fett a gud vet hva
Utrolig avhengighetsskapende
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Paulie:
Hva synes du om Okami? Er det bra?


Har ikke fått spilt det så mye... var ikke så spesielt som jeg hadde trodd da, helt vanlig platform spill ^^ Men det er jo myyyye myyyye igjen da.. ifølge Fanzypanzy som har spilt det i over 25 timer x_x;; Har spilt det i 2 eller no sånt jeg hehe xD;; Spør han ^^
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
har desverre ikke så god råd som andre, må spare pengene til de VIRKELIG store tittlene som jeg har lyst på kommer. Og mange av dem kommer i samme måned Jeg vil jo ikke få tid til å spille alle de vidunderlige spillene som kommer
  • 0
det siste jeg kjøpte var vel Beyond good and evil, dritbra, et av de beste spilla jeg har spilt på en stund, håper bare så indrelig at det kommer en toer

ellers så skal jeg jo ha FF:XII, God of war 2, shadow of the collossus og Okami, så det forsvinner nok en del penger ut av vinduet de neste månedene
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer TeaRunner:
har desverre ikke så god råd som andre, må spare pengene til de VIRKELIG store tittlene som jeg har lyst på kommer. Og mange av dem kommer i samme måned Jeg vil jo ikke få tid til å spille alle de vidunderlige spillene som kommer


Helt enig!
  • 0
- God of War II (Limited Edition) (PS2)
- Halo 3 (Limited Edition) (Xbox 360)
- Rainbow Six: Vegas (Xbox 360)
- Resistance: Fall of Man (PS3)
- Motorstorm (PS3)
- Crackdown (Xbox 360)
- Final Fantasy XII (PS2)
- Bullet Witch (Xbox 360)
- F.E.A.R (Xbox 360)
- Destroy All Humans (PS2)
- Legend of Zelda - Twilligth Princess (Gamecube)
- Lost Planet: Extreme Condition (Xbox 360)
- The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox 360)
- Condemned: Criminal Origins (Xbox 360)
- Guitar Hero II (PS2)
- Gears of War (Xbox 360)

Dette er da en periode på 3-4 måneder
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
er veldig lenge siden jeg har kjøpt et nytt spill.. det siste tror jeg faktisk var WOW:TBC

Lagt til 2007-04-03 15:18:
vurderer å skaffe meg marvel: ultimate aliance, er soppas glad i superhelter at det dekker over manglene
  • 0
Kjøper flere spill nesten månedlig (annen hver måned på jobb i Nordsjøen, så litt vanskelig å handle spill da) så har vel ikke heit oversikten over det e får i tak på.

Nylige innkjøp :

- 2x Vanguard (Collector`s ed.) (et til bror min) PC
- Lord of the Rings Online (Coll.ed) PC
- Ninety Nine Nights 360
- Gear of War (folkane bak UT yes) 360
- Zelda Twilight Princess 'Cube
- Ei stund si e kjøpte Medieval 2`Coll.ed PC
- -----------II--------Mark of Chaos Coll.ed PC

Bullet Witch ser kult ut. Ellers ser jeg aller mest fram til Fable 2.
Mass Effect er og et sikkert kjøp, sjøl om det er det første Bioware spillet siden MDK 2 jeg har vært halv skeptisk til. Er sikker på det blir veldig bra, men om det lever opp til forventningene er jeg ikke sikker på enda.
Må vel ha Guild Wars Night fall og, eineste i den serien jeg ikke har, sjøl om e så å si aldri spiller det
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
De siste måndene har jeg ikke kjøpt så ufattelig mye, men det jeg har kjøpt er veldig bra.

Dreamcast....helt ny!!!

spill til DC:
MSR
DOA2
CHu chu rocket
...+ noe annet jeg fikk med konsollen

Men det jeg har spilt mest er Okami og FF12 enda det begynner å bli en stund siden jeg kjøpte dem.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Siterer ReDRuM:
God of War II (Limited Edition) (PS2)


Kjøpt det fra USA?

Mitt seneste innkjøp skal bli God Of War II Men så har dem pusha utgivelsesdatoene lengre og lengre ut, så nå kommer det ikke før 2. Mai
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
har planer om å bestille hellgate london så tidlig som mulig.. har venta så veldig lenge på det
  • 0
Seneste kjøpe er, X360 og GRAW
  • 0
-PS3
Oblivion (PS3)
Motorstorm (PS3)
Call of Duty 3 (PS3)

Kjøpte det 23.mars. (Oblivion har ikke kommet enda, men det kommer i posten etterhvert)
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Fancypanzy : Dreamcast....helt ny!!!

Gratulere med ny DC. Garantert vært kjøpet.
Mange spill en bør ha tak i på Dreamcast ; Klassikere som Skies of Arcadia , Soul Calibur (synes fortsatt det er best i den serien) , Grandia 2 var litt kult, Crazy Taxi 1&2 , Virtua Tennis 1&2, , Headhunter , Outrigger, Quake 3 Arena (Keyboard,mus støtte) , Starlancer og sjølvsagt Sword of the Berserk (Berserk) basert på anime og manga serien Berserk. Var det første spillet mitt ti Dreamcast, kjøpte det 3 måneder før jeg fikk råd til maskinen.
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
Dreamcast...... wow! Trodde den var på museum, jeg.

Har ikke kjøpt så mange spill i det siste.

* Zelda TP
* God of War (det er en stund siden jeg kjøpte det - har ikke spilt det enda. Det så litt kjedelig ut)
* og den siste EP'en fra The Sims 2, selfølgelig!
  • 0
Guitar Hero II
www.GunZ.ijji.com Try it!
  • 0
Siterer Yayo:
Citerer ReDRuM:
God of War II (Limited Edition) (PS2)


Kjøpt det fra USA?


England. Har ikke chipet PS2.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Seneste kjøp? Må bli Titan Quest.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
godfather: the don's edition ( PS3 )
crackdown ( 360 )
superman returns ( 360 9
rainbow six: vegas
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!