Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Gikk på GameStop og forhåndsbestilte Assassin's Creed: Brotherhood: Limited Codex Edition. Med på kjøpet fikk jeg en betanøkkel til Multiplayer trialen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gikk på GameStop og forhåndsbestilte Assassin's Creed: Brotherhood: Limited Codex Edition. Med på kjøpet fikk jeg en betanøkkel til Multiplayer trialen.

Hvor mye betaler du for den?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Hvor mye betaler du for den?


Betalte depositum på 100 kr. Så betaler jeg 799 når jeg henter det på utgivelsesdagen. Så det blir den "nette" sum av 899 Kr. Dyrt, men nå jeg er så stor fan av serien, så unner jeg meg dette
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat samme som CDON.com da med andre ord
Jeg er blodfan jeg også, så skal se om jeg får kjøpt det samme.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Akkurat samme som CDON.com da med andre ord


Hehe, ja. Men følte det ble enklere å bestille det i butikken, da det er på veien jeg går fra skolen, hver dag

Siterer Kronoz:
Jeg er blodfan jeg også, så skal se om jeg får kjøpt det samme.


Ville deffinitivt gjort det, ivertfall om du er like stor fan av serien som meg
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men følte det ble enklere å bestille det i butikken

Prøvde å kjøpe Black Hand edition på GameStop, men de ville ikke ta imot forhåndsbestillinger på slike versjoner av spillet da, så litt tryggere å gjøre det på CDON.com føler jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
så litt tryggere å gjøre det på CDON.com føler jeg.


Hehe, joda. Men nå mente jeg for min del, siden jeg går forbi butikken hver dag uansett Har alltid synest det har vært lettest å bestille vià nettet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjøpte akkurat Just Cause 2 for 100kr på Play.com
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Call of Duty 3 - 249,-
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • varj
  • varj
Mortal Online. Et spill som ikke gir deg noe gratis gitt! Du havner i en verden og skjønner ikke dritten av hva du skal ta deg til... Men etter hvert som du blir kjent med spillet, er det faktisk helt knall. Nå venter de på å ta i bruk den nye Unreal motoren, noe som visstnok skal løfte spillet betraktelig.

Verdt å ta en titt for deg som vil ha et sandkassespill med masser av ting å gjøre.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Valkyria Chronicles. Ganske tøft så langt, men skulle ønske det var noe free roaming også.
Riddle me this
  • 0
Siterer Tyranus:
Call of Duty 3 - 249,-


Tror de har det på Gamestop for 99 xD
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition


Argh, vil ha!

Kjøpte AaaaAAAaaaA!!!, And Yet It Moves, Auditorium, Aztaka, Brainpipe, Captain Forever, Cogs, Eufloria, Machinarium, Osmos, Saira, and Space Giraffe for 180 kr til sammen, http://www.theindiebundle.com/
  • 0
Siterer F0xHunter:
Citerer Warwigan1:Forhåndsbestilte Fallout New Vegas: Collecters Edition



Argh, vil ha!



Kjøpte AaaaAAAaaaA!!!, And Yet It Moves, Auditorium, Aztaka, Brainpipe, Captain Forever, Cogs, Eufloria, Machinarium, Osmos, Saira, and Space Giraffe for 180 kr til sammen, http://www.theindiebundle.com/


Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer Tyranus:
Call of Duty 3 - 249,-


Tror de har det på Gamestop for 99 xD


Har ikke GameStop her, også kjøpte jeg det nytt (altså med plasten utenpå og greier). Spaceworld er jo også ikke akkurat det billigste stedet for å kjøre spill.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Crysis, det er dritrått, men har hatt det noen uker da. PC'en min sliter i snøværet, lagger noe sykt når de svære romvesene kommer.
  • 0
Siterer Warwigan1:
Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr


Men jeg er blakk
  • 0
Siterer Warwigan1:
Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr


Gjelder dette alle spill? Eller bare noen utvalgte? Har noen drittspill jeg gjerne vil ha vekk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Singularity, Splinter cell conviction, the saboteur, bioshock 2 , cod 4 og halo reach - 1500 kr
The D' is silent.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Warwigan1:Hvis man bytter in 2 spill på gamestop så for man CE for 300 kr



Gjelder dette alle spill? Eller bare noen utvalgte? Har noen drittspill jeg gjerne vil ha vekk.


Det nok bare litt nyere spill desverre. De my ikke være på den eksluderingslista
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Oblivion
The D' is silent.
  • 0
F1 2010 - 599,-
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Dead Rising 2 for 250,-

Jeg har ikke fått prøvd spillet enda, men jeg gleder meg voldsomt!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Dead Rising 2 for 250,-


HVOR kjøpte du det til den fantastiske prisen?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!