Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 3 Problem!


Jeg har eid en Playstation 3(60GB ) i snart 2 år, men får noen dager siden skjedde det noe veldig merkelig. Jeg satt og spillte Bad Company 2 og etter et par minutter slo Playstationen seg av. Dette skjer også når jeg spiller andre Ps3 spill på den, men når jeg spiller Playstation 2 spill så går det helt som normalt.

Så det hadde vært flott om noen her har en løsning eller ideer om hva jeg kan gjøre.
  • 0
Har du strømkabelen godt nok i PS3en? Det har skjedd et par ganger hos meg. Men da hadde strømkabelen enten ikke sittet så godt i PS3en eller den har ramlet ut
  • 0
Takk for svar fantomena

Men jeg er ganske sikker på at det ikke er grunnen siden lyset på ps3en ennå lyser rødt og jeg tror ikke det går an med mindre kontakten er i, men jeg skal prøve og se etter
  • 0
Mulig du har ryki noe inne i batteriet eller strømforsyninga som det heter, som får ps3 til å "dette ut" når det blir overlasta ved å kjøre ps3spill som krever mye.

Hørt det har skjedd!
Shallahey
  • 0
Takk for svar

Kanskje det er grunnen, er det en måte og sjekke det på?
  • 0
Jeg har et problem på PSNen og jeg vil snakke med kundestøtten for Playstation, er det noen som vet hva nummeret er fordi jeg finner det ikke
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
NORWAY:

Nordisk Film: Norge

Playstation Hotline
+47 820 68 322 (6,50 NOK/minute)
Mon-Thu: 1000-1800
Fri: 1000-1730
Email: [email protected]

Det var det eneste jeg kunne finne etter 10 min på nettet. Var faktisk ikke lett å finne, burde vært opplyst flere steder (!)
"Objection!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!