Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Tror Xbox spillere også kan joine.
Simidude er vel med?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer djani:
Spiller PS3, og sier absolutt ikke nei til å joine en platoon.
Ser at GR-platoonen er for PC-spillere.
Noe annet der ute?


Har laget en platoon kalt Instinct, og en kalt Firestorm. Join hvem av dem du vil
  • 0
Noen som vet hvilke våpen og kjøretøyer som blir lagt til i Back to Karkand?

Also: Noen andre som synes at stingere er veldig plagsomme? Det er alltid noen med en slik rett etter jeg har drept begge helikoptrene til fienden og skal til å ta det de har på bakken
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Synes stinger er litt irriterende jeg også. Skulle heller ønske man gjorde det på samme måte som i BFBC2, bare at man slapp å bytte ut den vanlige pistolen med den pistolen som skyter den røde greia.
Det er jo nesten umulig å fly uten flares, uten å bli skutt ned.
  • 0
Siterer MationMac:
Tror Xbox spillere også kan joine.
Simidude er vel med?


NeI! jeg kan like, men kan ikke joine.. grupppen er bare får PC spiller. vet ikke om det går an å lage en som lar konsoll få være me å... :/
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
NeI! jeg kan like, men kan ikke joine..

Dårlige greier.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Parkour Gamer:
Citerer djani:

Spiller PS3, og sier absolutt ikke nei til å joine en platoon.
Ser at GR-platoonen er for PC-spillere.
Noe annet der ute?



Har laget en platoon kalt Instinct, og en kalt Firestorm. Join hvem av dem du vil


Jeg spiller også BF3 på PS3, så må være en PS3-platoon jeg joiner også. Hva heter dere på BF3, djani og parkour gamer?
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
The_Dovakhiin


Siden BF3 kom ut er det det eneste spillet jeg har spilt. Heldigvis kommer Skyrim snart ut, så jeg får vel en fin pause da!
  • 0
  • ES
  • ES
Nice! Har omtrent bare spilt BF3 jeg og. Eiegod er mitt nick, har ikke like bra stats som deg, men ble eid så jævlig de første timene jeg spilte pga. dårlig kjennskap til mapene og jeg er treig på å orientere meg, så satser på å bygge opp igjen K/D-ratioen Merket også at de var stor overgang kontrollmessig å gå fra BF2 på PC til BF3 på konsoll, men det er minst like bra nå som jeg har spilt det noen timer!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Har spilt mest Assault, men har fått skikkelig satsen for Recon nå. Er halvveis til M40A5! Snart SKS.
Har straks F2000 i Assault.

Lagt til 2011-11-06 11:36:
Siterer ES:
så satser på å bygge opp igjen K/D-ratioen


Er fornøyd med min. 1.09 i KD ratio, og har 968 kills, og 697 deaths. Har ikke så bra stats da. Mine kompiser, som kommer på besøk, har ikke akkurat skills i BF, og bidrar veldig fint med å gjøre KD'en lavere.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer KamikazeKnut:
Til dere som synes at 900m headshot er langt... http://battlelog.battlefield.com/bf3/leaderboard/br1908/show/Mp_M
arksman_Longest_Headshot/1/kills/soldier/1/0/


Skulle gjerne sett video av et slikt skudd... Lengste eg har funnet på youtube e 971m

Lagt til 2011-11-06 12:36:
Og det e ingen baner på Bf3 som e 2,6 km i lengde. I så fall måtte headshot'et vært av en kar som hoppet ut av heli langt utenfor banens grenser.
Seems legit...
  • 0
Jeg er på 9615 plass.
Min rifle, SV98, går ikke lenger enn 730 meter uansett.

Lagt til 2011-11-06 12:40:
Siterer Play:
Og det e ingen baner på Bf3 som e 2,6 km i lengde. I så fall måtte headshot'et vært av en kar som hoppet ut av heli langt utenfor banens grenser.
Seems legit...


Jeg har lurt på det samme.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Er fornøyd med min. 1.09 i KD ratio
Har 1.451 og er veldig fornøyd.
Den har sunket litt på grunn av lag problemer.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Er fornøyd med at jeg ikke bryr meg om K/D ratio.
  • 0
  • ES
  • ES
</quote>
Siterer Parkour Gamer:
Har spilt mest Assault, men har fått skikkelig satsen for Recon nå. Er halvveis til M40A5! Snart SKS.
Har straks F2000 i Assault.

Lagt til 2011-11-06 11:36:
Citerer ES:

så satser på å bygge opp igjen K/D-ratioen



Er fornøyd med min. 1.09 i KD ratio, og har 968 kills, og 697 deaths. Har ikke så bra stats da. Mine kompiser, som kommer på besøk, har ikke akkurat skills i BF, og bidrar veldig fint med å gjøre KD'en lavere.


Ja, ikke sant. Ser den. Angående classes er jeg i en identitetskrise. Jeg vet ikke helt hva jeg vil, eller hvor jeg vil hen. Assault er knall med tanke på at jeg både kan være medic + ha veldig bra våpen. Recon frister fordi jeg har en forkjærlighet for sniping, men synes ikke klassa har så bra unlocks, eller er det noe jeg overser? Når det gjelder support og engineer er jeg litt forvirra egentlig. Begge klassene har noen interessante unlocks.

Lagt til 2011-11-06 13:18:
Siterer fantomena:
Er fornøyd med at jeg ikke bryr meg om K/D ratio.


Det viktigste er å ha det gøy, og det som er så fantastisk med BF3 er at fokuset nettopp ikke ligger i K/D ratioen, de ulike klassene kan få ulike klassepoeng, som revives som medic.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
  • Play
  • Play
K/D kan ta seg en bolle. Syntes det bare ødelegger når man spilller for høyest mulig K/D. Man e mer tilbakeholden, for man vil ikke dø. Eg hopper i absolutt alt, selv om det skulle vært 5 fiender forbi neste hjørnet. Og det e så deilig når du faktisk klarer å komme forbi dem, og du e den som klarer å presse laget ditt fremover
  • 0
ES: Heter "djani00" der - Yeah, fantastisk kreativt, jeg vet.

Either way, spiller mest med en lik miks av Assult og Recon.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Når det gjelder lengste headshot kan det være tatt med jet eller noe... De kan jo fly ganske lagt utenfor banen, men jeg er enig, det er skummelt langt
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hvilke av våpnene har så jævlig lang avstand de kan skyte da?

Parkour Dude; Da joiner jeg Firestorm.
Men, siden det er flere av dem, bør du linke til din.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer fantomena:
Er fornøyd med at jeg ikke bryr meg om K/D ratio.


Var det ikke du som gledet deg så mye at du holdt på å dåne? Men så har du kun spilt i 4 timer?

Siterer Play:
Eg hopper i absolut alt, selv om det skulle vært 5 fiender forbi neste hjørnet.


Gjør som oftest slik jeg og, men KD'en er fortsatt grei da.

Lagt til 2011-11-06 13:53:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391384657270/

Det er Platoonen min.
Emblemet er ikke så ekstremt kult da, men det funker vel.

Siterer djani:
Hvilke av våpnene har så jævlig lang avstand de kan skyte da?


SV98, som er den beste sniperen jeg har unlocket hittil, skyter ikke 750 meter engang I det hele tatt altså.
  • 0
Det står det er PC-clan.. -.-
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Det står det er PC-clan.. -.-


Aner ikke hvordan man lager en klan for alle.
  • 0
Tror ikke det skal gå, med tanke på at 360, PS3 og PC-spillere ikke kan spille med hverandre. Da er det ikke noe poeng i å ha en klan for alle.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!