Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Fikk spillet i julegave, men kan ikke spille online. Det kommer bare opp "player too young" hvis det kan fikses, hvordan?
  • 0
Kanskje alderen du la inn i origin er under 16 år? I så fall kan du kanskje endre opplysningene dine, hvis det er mulighet for det
  • 0
Satan! Så jeg eide! Dritt gøy! Fikk sykeste adrenalin kicke da ti man prøvde å ta meg da jeg jemte meg inni et hus. Lage C4 feller, og når de løp opp trapen får å ta meg, hopet jeg ne å tok dem "bak fra" hehe jævlig gøy! Drepte alle, og døde da bygningen kollapset...


Bf3 på PC er, myyye gøyere enn på konsoll! Og finnere!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/13285144/1/1
80405150/


Er beste scoren jeg har klart på PC hittil. Men er ikke så god, etter hva jeg har sett.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Kjøpte BF3 til Xbox 360 i går. Blir spennende å se om det var verdt å bruke penga på.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Noen med helikopter erfaring som opplever at Gunner flares rett og slett ikke fungrer?

Pilot flares fungerer akkurat som de skal, men flaresene til gunneren kommer bare ikke fram. Det fungerte feilfritt før.
  • 0
Hm...tenkte å kjøpe dette via playstation store...er det verdt 600 kr?
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Siterer Eisenheim:
Hm...tenkte å kjøpe dette via playstation store...er det verdt 600 kr?


Nei. Platekompaniet selger det til 349, ihvertfall i butikken.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Citerer Eisenheim:Hm...tenkte å kjøpe dette via playstation store...er det verdt 600 kr?

Nei. Platekompaniet selger det til 349, ihvertfall i butikken.


Aha. Tenkte at det var litt overpriset ja
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
600,- er VELDIG overpriset

Husker når jeg kjøpte Mw2 får 399,- på release, nå finner du det i butikken får 499,-.

Så spill priser er veldig fuckt opp.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
600,- er VELDIG overpriset

Husker når jeg kjøpte Mw2 får 399,- på release, nå finner du det i butikken får 499,-.

Så spill priser er veldig fuckt opp.


Nå har mange butikker slippsalg da... 600kr ER høy pris for PC, for konsoll... Høy, men ikke så veldig uvanlig. Mange spill går for 599, som er det samme
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
jaa... gla jeg har PCe nå. Da er spillene mye billigere enn konsoll versjonen
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Ja, vanligvis kommer PC - spill til 399,- når de slippes mens på konsoll kommer de til 599,-. De går vanligvis ned i pris etterhvert, da.
  • 0
Siterer Fuzzy:
Noen med helikopter erfaring som opplever at Gunner flares rett og slett ikke fungrer?


Jeg flyr en god del helikopter, både som pilot og gunner, og har ikke hatt noen former for problemer med dette. Hvilken plattform spiller du på?

Siterer simidude:
Er beste scoren jeg har klart på PC hittil. Men er ikke så god, etter hva jeg har sett.


3209? Høhø... Tok en runde på Seine Crossing hvor jeg endte opp et sted mellom 12-14.000 et sted. Begynner å bli en uke siden nå, så jeg tror ikke jeg får funnet det igjen på noen måte, men det var en helt syk runde. Når det da blir fulgt opp av to runder til på Caspian Border og Grand Bazaar hvor jeg sneier borti 11K, så var det en herlig kveld^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Litt usikker, men i ren kill/flag capture/assits/etc. Ligger min beste score på litt over 6100. Skal man telle med ribbons og medals.. 240000 :3

Litt usikker på hva det er snakk om der. Endelig fått flares og Lock on missiles til jets, nå ble det gøy å fly ja
Never rub another mans rhubarb
  • 0
"You can be my wingman anytime" achivmenten var grusom
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Kniggeth:
Litt usikker, men i ren kill/flag capture/assits/etc. Ligger min beste score på litt over 6100. Skal man telle med ribbons og medals.. 240000 :3


Scoren som jeg snakket om ovenfor var FØR man telte med Ribbons og andre bonuser som man får etter matchen.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har fått 16 000 i rent poeng, uten ribbons og pins. Noe å 30 000 med alt.
  • 0
<quote author="AcH Clawed">Citerer Fuzzy:
Noen med helikopter erfaring som opplever at Gunner flares rett og slett ikke fungrer?


Jeg flyr en god del helikopter, både som pilot og gunner, og har ikke hatt noen former for problemer med dette. Hvilken plattform spiller du på?

Jeg spiller på 360, og hadde ikke problemer med gunner flares før, men etter B2K har de ikke fungert i det hele tatt.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Fuzzy:
Noen med helikopter erfaring som opplever at Gunner flares rett og slett ikke fungrer?


Jeg flyr en god del helikopter, både som pilot og gunner, og har ikke hatt noen former for problemer med dette. Hvilken plattform spiller du på?

Citerer simidude:
Er beste scoren jeg har klart på PC hittil. Men er ikke så god, etter hva jeg har sett.


3209? Høhø... Tok en runde på Seine Crossing hvor jeg endte opp et sted mellom 12-14.000 et sted. Begynner å bli en uke siden nå, så jeg tror ikke jeg får funnet det igjen på noen måte, men det var en helt syk runde. Når det da blir fulgt opp av to runder til på Caspian Border og Grand Bazaar hvor jeg sneier borti 11K, så var det en herlig kveld^^


Jeg sa feil :p Tenkte mer på KDen... men har ikke vært nær 10k poengsum endå :,(
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Missliker aircraft kontrollene på BF3 og da spessielt helikopter. Likte bedre BC2 sin kontroll
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Missliker aircraft kontrollene på BF3 og da spessielt helikopter. Likte bedre BC2 sin kontroll


Liker heller ikke helikopter kontrollene, de var mye bedre i Bad Company!
men fly kontrollene var helt greie, nå har ikke jeg spilt BF2 (som jeg hater meg selv for..) så jeg kan ikke si min menig om det var bedre på BF2 en BF3!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Problemet er at du styrer alt med den ene sticken (på konsoll) mens på BC2 så bruker du begge.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Fuzzy:
Voldtekt på Wake Island

Jeg og kompisen min er Bravo squad på attackers, chopper FTW!


61 til 3 i K/D... Å satan...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ja, ganske syk match for gunneren!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!