Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 11-tråden


Siterer Caveman:
er det flere enn meg som sliter med å score mål i FIFA 11? scorte 3 i første kampen jeg spilte, også etter det har jeg scort 2, kanskje 3 mål på X kamper. jeg slipper dog ikke inn mål, og vinner på straffer, men straffekonk for 138463. gang er ikke sååå morsomt!


Skru ned vanskelighetsgraden da?

Nå er det jo ganske realistisk og ikke score 4 mål i hver kamp. Men noen ganger så er keeperen på motstanderlaget umulig å score på.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer narren_:
Citerer ThMosekillah:
Kanskje det skyldes at Liverpool har mistet enormt med gode spillere og at de spiller på nivå med West Bromwich?


Spillere? Mascherano ... og?


Du har sitert feil person ;) :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Årrhh.. De har jo ødelagt straffespark i Fifa 11... Det nye systemet suger balle. Håper de fikser det eller tar det vekk på fullversjonen.
  • 0
Straffesparkfunksjonen er bare vanskeligere, så setter du deg inn i den så er den fet den.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Siterer ZubiMar:
Straffesparkfunksjonen er bare vanskeligere, så setter du deg inn i den så er den fet den.


Likte det best slik det var før da.
  • 0
Når straffe var mål uansett, mener du?
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Siterer ZubiMar:
Når straffe var mål uansett, mener du?


Amen. Det var patetisk når det var for lett!
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0
Det er jo det som er mest realistisk, hvis det skal være som i virkeligheten når straffe er 99,99999999% sjanse for mål
Men det er jo ett spill. Og i et spill så forventer man utfordringer så jeg skjønner hva dere mener
  • 0
Straffe er aldri 99,99% mål i virkeligheten. Ser du aldri fotball eller?
Straffefunksjonen er sånn det burde være. Det skal være litt krevende og score på straffe.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Har fått spilt litt mer av demoen, og nå når jeg har blitt litt mer vant til straffefunksjonen liker jeg den bedre. Enig i at jeg kanskje overdrev med prosentene i forrige post.

BTW Taxta: Ja jeg ser veldig mye på fotball
  • 0
Jeg ELSKER straffesystemet på FIFA11 og World Cup spillet! Nå må du faktisk konsentrere deg, og øve litt for å sette en sikker straffe. Før var det bare trykke B/Runding holde spaken til venstre/høyre/chippe, whatever og vips var det mål..!

Noen som har Xbox 360 som er keen på en Match i helga? Er borte fra Mandag til Onsdag. Så kan ikke spille da ;)
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Fyfaen jeg elsker Fifa 11.

Digger Karierre modusen der du er managern.

Er TIL ATM <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Er TIL ATM <3


Jeg banket nettopp TIL 5-0.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hørte noen rykter om at David Beckham ikke var med i årets utgave. Er det noen som kan fortelle meg om dette er fakta? Er bare tragisk om de ikke har fått med Beckham.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer Venom140:
Er TIL ATM <3


Jeg banket nettopp TIL 5-0.


Hvem styrer du ?

Siterer Espectro:
Hørte noen rykter om at David Beckham ikke var med i årets utgave. Er det noen som kan fortelle meg om dette er fakta? Er bare tragisk om de ikke har fått med Beckham.


Tror han er med. På Character Creation så står det iværtfall Beckham
*MacGyver Theme*
  • 0
Lenge til vi får til en GR 11 kamp eller?
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
For øyeblikket er jeg Spurs (Tottenham Hotspur FC) i manager modus/karriere modus. Nye karriere modusen er MYE bedre enn det den har vært på lenge!

Hvordan spillere har dere hentet til klubbene deres? Hittil har jeg kun hentet Marco(?) Marin fra Werder Bremen :L
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer Venom140:
Hvem styrer du ?


Molde.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
haha nice

Styrer Manchester City nå.

0-0 mot manu

7-0 mot arsenal ... fyfaen for en bra runde
*MacGyver Theme*
  • 0
Noen.. som ehh.. Kunne sende meg dette / kjøpe det til meg på ps3 so i can join ze fun ?
  • 0
Åh, jeg bare elsker å finte keeperen og endelig få straffe for det hvis han feller meg. Det plaget meg grenseløst at målvakten kunne gjære hva han ville i Fifa10. Endelig litt payback for skills.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Åh, jeg bare elsker å finte keeperen og endelig få straffe for det hvis han feller meg. Det plaget meg grenseløst at målvakten kunne gjære hva han ville i Fifa10. Endelig litt payback for skills.


Jeg satt nettopp å bannet fordi at jeg var i en cup, ManC mon Chelsea. I det 85 minuttet feller keeperen en spiller så scorer han på staffe. Dæven hvor jeg bannet. Jeg klarte å Rage score i det 90ende minuttet sånn at det ble ekstraomganger så jeg scoret i andre omgang og vant kampen... fyfaen jeg ble glad.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer narren_:
Citerer ThMosekillah:
Kanskje det skyldes at Liverpool har mistet enormt med gode spillere og at de spiller på nivå med West Bromwich?


Spillere? Mascherano ... og?

Tenker mer på sesongene tilbake.. Mascherano, Alonso, Riera, Benayoun, Pennant, Riise stakk for et par år tilbake noe som var utrolig bomsalg.. I tillegg har de lånt ut Aquilani til Juventus som Liverpool kjøpte fra Juventus for rundt 190 Mill?!? Hvor er logikken der? Synes det er trist det som skjer med Liverpool. Noen rare kjøp fra managerene.. Synes Poulsen skal komme seg ut av klubben så fort som mulig. Liker over hodet ikke spillestilen hans. I tillegg har ikke Liverpool nok penger til skikkelige kjøp, men å kjøpe Aquilani for 190 mill?.. Hva med å spare pengene, og legge sammen pengene som kom fra alonso og mascherano salget? det hadde blitt en nøkkelspiller det..
  • 0
Hva slags vanskelighetsgrad spiller egentlig folk på? Jeg har vel egentlig alltid spilt mot verdensklasse, for da får jeg litt motstand. Litt mer motstand enn jeg får fra mine kamerater som jeg bor meg, he he he.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Hva slags vanskelighetsgrad spiller egentlig folk på? Jeg har vel egentlig alltid spilt mot verdensklasse, for da får jeg litt motstand. Litt mer motstand enn jeg får fra mine kamerater som jeg bor meg, he he he.


spiller ikke på noen vanskilighest grad jeg..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!