Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 11-tråden


Siterer Martin Andresen:
Jeg som trodde du var mann, Zubi. Men så spiller du Fifa på Xbox. All den tiltro jeg hadde til deg forsvant på sekundet.


Jeg er rik, og spiller FIFA på både PS3 og Xbox. You snot.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Så evig bitch! Og enda kan du ikke gi meg gode rabatter, dårlig stil.
Chill hard, man!
  • 0
Hahahahaha
*MacGyver Theme*
  • 0
Nettet mitt varierer veldig, så om det er på sitt verste er det ikke sikkert jeg får spilt club. Men når jeg er hos pappa(annenhver helg) er nettet bedre. Men om clubbrn blir dannet, bare send meg friend request. Er i København for øyeblikket, men er hjemme igjen på onsdag kveld. (:
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Så evig bitch! Og enda kan du ikke gi meg gode rabatter, dårlig stil.


Aaaaaaaaah.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
ikke spesielt imponert over manager moden i dette spillet! mangler en del funksjoner som setter spillet tilbake til FIFA 07 (eller noe sånn)!

feks at man ikke har sponsorinntekter (adder jo NOE realitiet, med at man av og til må selge for å kjøpe ).

hvis man blir sparka (ja, jeg og en kompis ble sparka på latterligste vis), og man tar imot et tilbud fra en annen klubb, starter man på en helt ny sesong. burde vært slik at man startet på det tidspunktet man skrev under kontrakten. blir man tilbudt kontrakten før en ny sesong er det jo greit, men får man et jobbtilbud midt i sesongen, burde man ta over laget i den posisjonen og situasjonen det er i!

men spillet er jo artig læll! så det er kanskje flisespikkeri fra min side?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Scorte nettopp et helspark fra 15meter, men han jeg spilte mot quitet da, vet noen hvordan jeg kan lagre klippet eller hvor jeg kan finne det? Er sykt irriterende for de fineste målene scorer jeg når motstanderen quitter... -.-'
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
var det sånn i FIFA 10 at når en spiller ble skadet ble han ikke nødvendigvis satt på sidelinjen i én kamp som i FIFA 09? fikk nettopp en spiller skadet og han er nå ute i 35 dager. imotbh er det en jævlig bra funksjon (i think )
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg føler meg litt ute av Fifa nå for tiden. Damn you Call of Duty Modern Warfare 2 og Battlefield Bad Company 2 !
*MacGyver Theme*
  • 0
Ahahahahahahahaa. Spilte nettopp en kamp online (Vant 2-1 med Inter mot Man City). Hadde egentlig full kontroll i hele kampen, og burde vunnet 5-0. Målet hans var nemlig av den, vel... Hva skal man si? Se og bedøm selv...

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/42732875
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Noen som har utforsket karrieredelen så mye at de kan svare på følgende?
Spiller karrieremodus med min virtual pro som spiller - Nærmer meg slutten på sesong 1 og har bøttet inn mål. Valgte imidlertid å begynne i en liten klubb. Er det slik at jeg vil få tilbud fra andre klubber etter endt sesong?
  • 0
ja, du får tilbud om et par klubber, men ikke vent at Manchester United er ute etter deg med en gang, liksom.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Fifa 11 er egentlig ganske skuffende i mine øyne. Karrieremodus er en diger letdown. Borte er muligheten til talentspeiding, borte er intekter fra billettsalg, turneringbonuser og de pengene man får på starten av hver sesong, borte er muligheten til å oppgradere og spesiere treningen til laget, og mye mer.

Men det kan jeg tilgi, for Kongsvinger er med! Og når man inkluderer KIL, ja da kan man ikke gå feil. Så jeg tilgir dem, men de kunne godt gitt KIL-spillerne litt bedre attributes... Det er omtrent umulig å vinne matcher med dem, de er sykt treige, får gule kort for ingenting og mister ballen hele tiden. Blir nærmest deprimert av å se klubben i mitt hjertet suge så kraftig D:
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Siterer Swanton:
Det er omtrent umulig å vinne matcher med dem, de er sykt treige, får gule kort for ingenting og mister ballen hele tiden. Blir nærmest deprimert av å se klubben i mitt hjertet suge så kraftig D:


Hvor realistisk FIFA har blitt!!

Siterer Swanton:
Fifa 11 er egentlig ganske skuffende i mine øyne. Karrieremodus er en diger letdown. Borte er muligheten til talentspeiding, borte er intekter fra billettsalg, turneringbonuser og de pengene man får på starten av hver sesong, borte er muligheten til å oppgradere og spesiere treningen til laget, og mye mer.


Man får bonus for å klare førsteplassen i ligaen/vinne champions leauge etc.
Man kan også sende en talentspeider, for å finne talenter. Man kan også spesisere treningen.

Lagt til 2010-10-31 16:12:
Siterer ThMosekillah:
Se og lær: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/45083614

Filmen ble litt ødelagt, så man ser ikke at ballen går i mål, tror jeg.. men den gikk i mål, altså :p


Jeg er bedre enn deg.

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/43317385
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Lagt til 2010-10-31 16:12:
Citerer ThMosekillah:
Se og lær: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/45083614

Filmen ble litt ødelagt, så man ser ikke at ballen går i mål, tror jeg.. men den gikk i mål, altså :p


Jeg er bedre enn deg.

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/43317385</quote>

Uuuh, not baaad. Vi får ta en kamp en gang! Har deg som venn på Live, I guess? :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Uuuh, not baaad. Vi får ta en kamp en gang! Har deg som venn på Live, I guess? :p


Trur det ja. Eller. Jeg har ett nytt gamertag nå. Tactic tac toe.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Man kan også sende en talentspeider, for å finne talenter. Man kan også spesisere treningen.


Hvordan
  • 0
Er ikke helt sikker på hva jeg hadde drukket, når jeg skrev det. Aner ikke hva jeg selv mente. Så beklager det!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Oi, FIFA 11 tråd ja! Noen her som har lyst til å prøve seg sometime? Bare å legge meg til, CountyHetfield (360).

Spiller igrunn altfor mye Career Mode (på Legendary), noe som suger siden jeg finner små bugs som irriterer vettet av meg. Ta for eksempel dette med skyting. Hvorfor skyter spillerne med utsiden av foten hele føkkings tiden?? Det var en kul liten detalj i 09, nå blir jeg pissed hver gang en spiller avslutter med utsiden av sitt svakere ben (og bommer grovt) istedetfor å knalle til med slegga. Det ser bare stygt ut etterhvert også.

Keeperne har generelt blitt mer tilbakestående, og faller ofte sammen som en potetsekk når de skal "redde" skudd, og tilsynelatende ufarlige lomper av noen skuddforsøk smyger seg inn ved nærmeste stang.

Blir irritert av ting i Career Mode også, som at noen lag er så godt som uslåelige (når du ikke spiller mot dem), Manchester City, det ekle drittlaget, vant PL med nesten 100 poeng, og James Milner scoret 19 (hahaha) mål. Man kan bare låne spillere som er listet for det (nesten aldri noen gode spillere, beste spilleren jeg har tatt inn til lån er Kieran Gibbs), hvorfor kan ikke jeg prøve å få f.eks Zlatan på lån?


Kommer sikkert tilbake med flere bemerkninger, men dette er noe av det jeg ikke liker med FIFA 11. Når det er sagt er det såklart et knallsolid spill jeg har spilt altfor mye. Og ja, er ivrig på å spille mot noen her!
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Jeg har begynt å spille litt mye Fifa i det siste. Ikke så mye online siden jeg, ehhh ja, jeg kunne vært bedre Men jeg kan godt ta en kamp hvis noen vil det. Heter HopeHellfish. Spiller på 360.
  • 0
Ikke spill karrieremodus. Den er bare bugget. Som du nevner Yayo. Hvorfor inni helvette skyter de med utsiden av foten hele tiden. Irriterer meg også at spillerne ligger helt perfekt i posisjon til å bruke godfoten. Men så fyrer de av med den foten de suger balle med. Forbaska irriterende!

Du nevner City. Er helt sprøtt! Jeg spilte med Arsenal og måtte ha 99 poeng for å vinne serien. City hadde 98 poeng.

Om noen vil spille over live, add: Fartface. (xbox)
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg begynner å få abstinenser. Har ikke spilt FIFA 11 på nesten 4 uker på grunn av PSN.

Btw, noen herfra som blir med på en liten online-turnering når PSN er oppe igjen?
  • 0
jeg spilte en sesong som spiller i lincoln city, og neste sesong ble jeg kjøpt av Inter :p
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!