Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bioshock: Infinite ~ Offisiell tråd ~


Spillet ble akkurat annonsert, og vi vet lite utenom at spillet foregår på starten av det 20. århundre. Jeg poster mer info når det blir kjent.

Hva synes dere? Blir dette for mye melking?
  • 0
  • Los
  • Los
Vel... Looks cool! Kan bli veldig bra, med en ny vri i stede for å melke det samme gamle

Må igjennom Bioshock 2 nå da
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg likte ikke utseende på damen på slutten.. Vet ikke helt hva det var..litt for "tegneserie-figur" kanskje?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Nå må vi huske at det var en forhåndsgenerert video, i samme stil som den vi så før Bioshock 2 kom ut.
  • 0
Svarte satan i en blender.
Jeg fikk orgasme blandet med hjerteinfarkt når jeg så traileren!OwO
Haters gon' hate
  • 0
When I saw the trailer I was like, "Man thats where I wanna live when i grow up" and then I was all like, "Hey I'm gonna shut down mye Windows now" and I just stared at the black colo(u)r my screen made, then I was like "Man why did I do that?" then I went to the bathroom and ate a sandwich...
  • 0
Siterer Zyrocz:
When I saw the trailer I was like, "Man thats where I wanna live when i grow up" and then I was all like, "Hey I'm gonna shut down mye Windows now" and I just stared at the black colo(u)r my screen made, then I was like "Man why did I do that?" then I went to the bathroom and ate a sandwich...

Hardcore.
Haters gon' hate
  • 0
Eneste dumme er at det er helt på 'skinner'. Alt er scripted og gjort klart.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Eneste dumme er at det er helt på 'skinner'. Alt er scripted og gjort klart.


Hva mener du :oops
  • 0
Helt erlig, etter min mening så er Bioshock (1'ern) på delt første plass (med Oblivion) på min liste over beste spill noen sinne. Så hvis infinte klarer å gjenskape stemningen (likte Bioshock 2 også da), så er jeg solgt.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
fra å ha vært et malplassert dystopia 60-70 år tilbake i tid går det nå fram i et fargerikt steampunkgalleri . . . still exotic though, - can't wait.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg har kjøpt inn Bioshock1 for å spille dette. Men det blir på vent ettersom jeg driver med Demon's Souls og delvis Dead Space.

Men jeg tviler ikke på at Bioshock1 er bra etter å ha lest samlet karaktersnitt her inne på GR.
Også tviler jeg ikke på at det er et enda bedre spill med sorround. Men det er ikke prioritert i det hele tatt..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg har kjøpt inn Bioshock1 for å spille dette. Men det blir på vent ettersom jeg driver med Demon's Souls og delvis Dead Space.

Men jeg tviler ikke på at Bioshock1 er bra etter å ha lest samlet karaktersnitt her inne på GR.
Også tviler jeg ikke på at det er et enda bedre spill med sorround. Men det er ikke prioritert i det hele tatt..


Bioshock det største mesterverket av et spill som jeg har vert borti (på delt plass med TES IV Oblivin). Du burde spille det med en gang
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Hvis infinite gjør det samme som Bioshock 1, så har vi ett fantastisk spill i vente folkens. 2012 kan ikke komme fort nok
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Nå som spillet har kommet ut og jeg har rundet det, så sitter jeg igjen med et spørsmål over noe som skjedde på slutten:

Spoiler:Hva er sammenhengen mellom Rapture og Columbia? To ulike utopier i to ulike universer, eller var de begge en del av det samme universet? DeWitt og Elisabeth drar dit gjennom en tear, og dukker opp i Rapture før de reiser til overflaten og finner fyrhuset som igjen leder til uendelig mange andre fyrhus. Da må vel det bety at når man gikk inn i fyrhuset i det første BioShock-spillet, så gikk man egentlig inn i en annen dimensjon. Eller?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Spoiler:


Spoiler:Bioshock foregår under en annen tidsperiode, så høyst sannsynlig er det en helt annen tidslinje med andre karakterer. Sammenhengen derimot er at Elisabeth skal forklare hvordan mange tidslinjer har konstanter og variabler, noe hun selv sa. Overflaten som bestod av mange fyrårn var mer metaforisk enn et fysisk område.

Det kan hende Rapture vil foregå i samme tidslinje som den Dewitt levde i though, men du må tross alt ta i betraktning at Dewitt/Comstock druknet seg selv slik at hele tidslinjen hvor Columbia eksisterte, ble skrevet om i og med at Dewitt/Comstock ikke lenger levde.
  • 0
Faen, bestile det hos lefdal.com og det har ikke kommet enda. Nå er det helligdager så nå kom det ihvertfall ikke på en stund.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Faen, bestile det hos lefdal.com og det har ikke kommet enda. Nå er det helligdager så nå kom det ihvertfall ikke på en stund.


Kjøp det på Steam og lever inn spillet hos din lokale Lefdal butikk når du får det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!