Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Jeg har bygd en borg i survival faktisk. Satan det tok lang tid. Spesielt å skaffe all steinen og kullet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det jeg har brukt mest tid på å bygge er en (relativt kjedelig) blokk. En 12 etasjer høy blokk lagd av smoothstone, med trapper hele vegen opp, samt en heis og inngangsparti. På toppen hadde jeg min egen leilighet. Brukte kanskje 10-20 timer på å bygge den, ettersom creepere stadigvekk sprang der underveis.

Har en ny server med noen venner, nå. Der har vi begynt på en liten by med hvert vårt hus(mitt er et slags tempel i en liten fjellkneik, han enes er et slags ungkars-rede, den neste sitt er et slags satanistisk ruinbygg og det siste er en slags bro oppe i himmelen), en under-vanns-tunnel mellom to bygg, en liten brygge, en politistasjon, et bibliotek, et stort tempel, en krypt/igjengrodd gruve. Nå driver vi og lager et T-bane system ala Underground'en i London, samt en liten by omringet av fjell, noe lignende Machu Picchu.

Minecraft er noe av det mest fantastiske jeg har spilt, rett og slett.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Nice, fant ut i går at det går ann å spille Minecraft på nynorsk. Det er kult.
Let the voice of love take you higher
  • 0
fra mobilen

PCen min er på reperasjon, kjenner suget etter å spille minecraft igjen begynner å nøi overvelmende
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Minecraft på nynorsk er stygt.
For det første: minecraft kler ikkje nynorsk. for det andre: det er gammel nynorsk med ord ingen forstår.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Noen som har laget skinet sitt på severen we are minecraft(sjekk ut nettsiden med samme navn)?
  • 0
Minecraft er helt fantastisk. Jeg testet det ikke. Jeg bare kjøpte det og lastet det ned etter å ha sett videoer på youtube. Jeg syns det var helt utrolig at et så ''enkelt'' spill kunne være så bra. Det er ikke bare bra, det er utrolig gøy.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
på survival: så fant jeg to store fjell som sto tett intill verandre. jeg bygget en bro mellom dem. Resultat ble Flåklypa Minecraft style ;D

Jeg bygget masse rart innvendig med togbaner og sånt. synd at det var på survival og ingen server.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Er det forresten noen bra åpne servere som noen vet om?
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
illusion craft er en bra server.
Gå til spill.no sin serverliste for ip adresse
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Noen som bygger noe kult?
Trenger inspirasjon til verdenen min.
  • 0
Siterer 313:
Noen som bygger noe kult?
Trenger inspirasjon til verdenen min.


Creative mode. Finn en landsby. Spawn testificates. Spawns zombies.

Masse morro
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
IKKE JOIN SUPERMINE!!

De failer sykt mye. De virker kanskje hyggelige til å begynne med. De er bare fylt med rare folk som dreper/ødelegger/greifere.
Dessuten har de alt for mange regler og de brenner norske penger, no kidding.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Gleder meg til den nye oppdateringen med single player commands. Da slipper eg tmi og masse styr for og skifte mellom survival og creative i samme verden
  • 0
195.1.203.42

minecruft servur
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
noen som vet hva White list betyr?
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Siterer greevel:
noen som vet hva White list betyr?
Siterer greevel:
noen som vet hva White list betyr?


En liste over alle hvite personer på en server.

Spoiler:Eller en liste som admin/op må skrive brukernavn på for at de skal kunne komme seg på servere...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer greevel:
noen som vet hva White list betyr?
Citerer greevel:
noen som vet hva White list betyr?


En liste over alle hvite personer på en server.


^that
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Noen som vet om det blir en TNT-limit på Xbox-versjonen av Minecraft?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Der er nais at det kommer en demo av minecraft samtig som v1.3
  • 0
Technick pack is awesome

Synd at hovedprofilen min ble ødelagt etter jeg kombinerte EE og buildcraft. Selv om det funket på testbanen min. Tipper det er blandingen av alt sammen.

Noen som vet om en god tekkit server?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Noen som vet om en god tekkit server?


WTF er tekkit? Og hva er Technick pack? Og hva er EE og Buildcraft? Og hvordan ødela det hovedprofilen din? Og hvilken testbane?

lolol, begynte litt med MC igjen for en stund siden, rolig alene offline. Så ente jeg opp med å kjøpe det på xbox fordi en kompis av meg som flyttet til bergen noen år siden spiller det og ville ha meg med. Siden vi spiller på hans "server" så blir det kanskje ikke så ofte som jeg gjerne ville spilt.

Rotet meg inn på en MC film på youtube hvor de snakkte litt om nye ting i MC osv. og fant ut at jeg vil begynne å spille igjen på PC, men gjerne med noen Norske og kanskje som spilte på min server..

Har dere noen servere dere spiller på? Hadde vært gøy om det var en survival server også..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer KamikazeKnut:
Noen som vet om en god tekkit server?


WTF er tekkit? Og hva er Technick pack? Og hva er EE og Buildcraft? Og hvordan ødela det hovedprofilen din? Og hvilken testbane?


Har dere noen servere dere spiller på? Hadde vært gøy om det var en survival server også..


Ok, Technick pack er en modpakke som kombinerer flere mods som Buildcraft, Industrialcraft, Equvilant exchange (EE), og flere andre. Tekkit er SMP utgaven av technick pack (tror det er en del av/støtter bukkit), men den har litt færre mods.

Det som ødela hovedfilen var at jeg prøvde å drive en vannmølle(gir energi for hver vannblokk som omringer den, men den gir mye mer hvis spilleren fyller på med vannbøtter), med å bruke buildcraft pipes(rør) til å frakte vannbøtter inn i vannmøllen, fra en "energy condenser" som kort fortalt har en slot hvor spilleren plasserer det han vil lage, og fyller på med materialer som fyller opp en energibar(ikke samme type som vannmøllen).

Anyways. Tanken var at jeg skulle produsere mer energi med å pumpe inn bøtter, mens energy condenseren skal lage nye vannbøtter av de gamle så lenge jeg tilfører litt mer energi. Det funket bra på en testverden jeg hadde hvor jeg brukte creative til å teste forskjellige ting og tang.


Når det gjelder servere så hadde jeg en grei anarchy server, men jeg føler den har dødd ut og er nesten tom. Jeg har sett etter tekkitservere, men de få jeg har sjekket har jeg enten ikke klart å koble meg til, eller så har det vært massivt lagg.

Må si det hadde vært gøy å samle sammen gamlegjengen på en server ja (hint hint)

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=qk58R6g7PGA&feature=plcp
Her er en liten Let's play, merk at det er mye lettere å installere vanlig technick pack nå med en ny launcher. Det er mer gameplay i de seinere episodene (han begynner og på nytt etter 3-4 episoder)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Block O' text


Oooooohh så den Let's play tingen, det så ganske kult ut faktisk. Si ifra om du finner en server, hadde vært interessant å fått prøvd ihvertfall.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fant en fransk server jeg klarte å koble meg til på første forsøk, men jeg har ikke testet den noe mer: 91.121.6.203:25585

Fin server dette. Skal registrer meg for membership og få noen fordeler. Det virker som om folk på serveren er hyggelige og aktive. Griefing er forbudt, men PVP eksisterer utenfor beskyttede områder. Det er og mulig å be mods om beskyttelse.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!