Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Siterer KamikazeKnut:
Fin server dette. Skal registrer meg for membership og få noen fordeler. Det virker som om folk på serveren er hyggelige og aktive. Griefing er forbudt, men PVP eksisterer utenfor beskyttede områder. Det er og mulig å be mods om beskyttelse.



Si ifra når du har spilt litt mer på den så skal du ikke se bortifra at jeg joiner.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer KamikazeKnut:
Fin server dette. Skal registrer meg for membership og få noen fordeler. Det virker som om folk på serveren er hyggelige og aktive. Griefing er forbudt, men PVP eksisterer utenfor beskyttede områder. Det er og mulig å be mods om beskyttelse.



Si ifra når du har spilt litt mer på den så skal du ikke se bortifra at jeg joiner.


Will do.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Eg syntes tekkit var litt for avansert så eg spiller hack/slash/mine
  • 0
Skulle lage meg en ny world for å sjekke noe også kom jeg over et ganske awesome seed.

Anbefaler alle å sjekke det ut.

Her er kartet; http://gyazo.com/82365b6ff089adc56e5b3e7976600b00

Et bilde av øyen; http://gyazo.com/341b4b6d6ec7710511d769a7a5777694

Til nå har jeg bygd et gjerde rundt hele øya uti vannet. Tror kanskje jeg lager noe adventure mapish med det.. fortsatt usikker.

Seed: 7457316632615752582
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
lang seed da
  • 0
spiller technic
kommer langt
logger meg innpå saven etter en velfortjent pause
hundrevis av skilpadder spawner
spillet klikker
får ikke spilt lengre...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Yeah. Technic har en tendens til det. Noe lignende skjedde med meg, men da holdt jeg riktignok på å blande EE, buildcraft og industrialcraft

Jeg har vel fortalt om det før, så jeg gidder ikke å forklare det nå, men det har med watermills, vannbøtter, transportpiper, og energy condensers å gjøre.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
jeg kom innpå igjen! spillte mye! fikk pipes og stuff! men nå... kommer jeg ikke inn igjen...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Fuuuuuu! Spillet crashet mens jeg laget en fin liten havn. Når jeg logget på igjen var alt jeg hadde bygget i dag borte D:

Jeg mistet altså en hel molo (fylt opp med grus), to små "tårn" på enden av hver molo, og litt mer småting. Skikkelig dritt...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
ahh det suger.... oppdaget et sort hull midt på bakken uten får criben min... trodde først det var en eller annen bug i moden... men fant ut at det var en NPC fra en village som hadde vandret fra basen sin og gravd det store hullet. Dessverre for han, ble helle villagen hans brent ned i hevn

men det skal gå an å ta på en form for "auto-saving"
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Noen som spiller tekkit? Jeg har funnet en server som virker grei og har litt lyst å spille med gamlegutta fra R2's server

Den forrige serveren jeg spillte på ble forresten lagt ned siden det var for dyrt og ustabilt med tekkit, så de ble gjort om til en survival pvp :/

EDIT: jh-gaming.com:25570
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Er ikke tekkit helt likt technic.... bare multi?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Jarp. Det er vel noen små forskjeller, men joda, det er egentlig bare MP-utgaven.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
oki, men kom ikke innpå den serveren...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Lager en bukkit hamachi server med whitelist og trenger en som kan hjelpe meg med å lage warps og bygge på verdenene. Krever ikkje byggeferdigheter får å vere med. Eg legger ut ip og slikt når eg får respons. Bruker disse Pluginsene på serveren: Serversigns, nolagg og multiworld.
  • 0
Hmm... jeg kan alltids gi en hjelpende hånd.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Takk, eg skal snart legge ut ip og slikt slik at du kommer innpå.
Eg vil at serveren skal vere mest mulig survival.
Og du bør kunne litt om serversigns og multiworld.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Bare glem det serveren crasha
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Minecraft 1.3.2!!!
  • 0
Jeg skaffet lillesøsteren min Minecraft til bursdagen hennes for en tid siden, så vi kunne bygge noe sammen, men det er lenge siden jeg har spilt noe nå. Hun spilte det mye en stund dog. Lengter særlig tilbake til de lange undersjøiske tunnelene jeg har laget. Problemet med å spille på servere, enten det er med få eller mange, er at andre blander seg inn i utformingen av ens verden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som bruker denne tråden?

Uansett tenkte å vise fram verket mitt siden jeg er en svett gamer i Minecraft !
Har veldig mye igjen, men tenkte å vise det fram.

http://bildr.no/view/1636434
*MacGyver Theme*
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hurra. Minecraft på xbox one. Her snakker vi next-gen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen som fortsatt spiller?

Har spilt endel hunger games i det siste, faktisk ganske fun.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Noen som fortsatt spiller?

Har spilt endel hunger games i det siste, faktisk ganske fun.


Spilte det mye før. Ganske gøy som du sier. Er åpen for å spille. Finnes fortsatt GR serveren?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer 313:
Lager en bukkit hamachi server med whitelist og trenger en som kan hjelpe meg med å lage warps og bygge på verdenene. Krever ikkje byggeferdigheter får å vere med. Eg legger ut ip og slikt når eg får respons. Bruker disse Pluginsene på serveren: Serversigns, nolagg og multiworld.


Dropp Hamachi og lær deg portforwarding. Ikke så vanskelig.

Siterer Venom140:
http://bildr.no/view/1636434


Samlet alle matrialene selv? Eller creative? Det der er jo awesome uansett!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!