Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~

Beklager at deffaren/ijokern,iluwu og penguinfist6 griefa...

Meneh, jeg skal bygge opp tomten i FMV igjen, når jeg får logga på igjen da. Nå er servern(e) mongo.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tomten i FMV kan være tatt, jeg sa at en i klassen min(petterandreas) kan bygge hus på tomten, men jeg tror ikke han har bygget noe der...

Underground city er i nærheten av jesus.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hvilken tomt snakker vi om og hvorfor er serveren nede nå??
Carpe Noctem
  • 0
Jeg kommer inn nå?

Edit: Nnnnnnnnei. Ain't that a bitch.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Det spiller inge nrolle, jeg kan si i fra neste gang jeg møter deg i minecraft. (br190
  • 0
Har eiendom i Underground City også nå.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
None som har noen gode texture packs? Har lyst til å prøve litt bare for å se forksjellen.
Carpe Noctem
  • 0
Doku's går for å være den beste.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Doku's går for å være den beste.

Ok, takk
Carpe Noctem
  • 0
I AM SOOOO CONFUSED!!!!!!!

idag har jeg vært på en "road trip" på MC serveren og når jeg kom /home så ligger det snø på bakken utforbi spawn plus at alt som er bygget rundt er borte og mye av det bare kuttet rett i to.. ser helt idiotisk ut..

Pluss at jeg mistet det episke hotellet mitt
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
I AM SOOOO CONFUSED!!!!!!!

idag har jeg vært på en "road trip" på MC serveren og når jeg kom /home så ligger det snø på bakken utforbi spawn plus at alt som er bygget rundt er borte og mye av det bare kuttet rett i to.. ser helt idiotisk ut..

Pluss at jeg mistet det episke hotellet mitt

Hva har skjedd?!
Carpe Noctem
  • 0
Sier jeg og... Jeg har opplevd en slags glitch med båt, skulle ut til Area 1908. Møtte jeg på en slags mystisk kant som gjør at du sitter fast. Kastet noen steiner som ble svarte og stivnet i luften... Jeg håper at UC ikke er delt i to...
  • 0
Med en gang dere kommer inn gå /home og gå mot Storage så ser dere det.. beveg dere frem og tilbake langs snø linjen så ser dere alt som har forsvunnet...

Det er vel mesteparten av mitt som er borte: Hotellet og alt jeg hadde bygd rundt, 2/3 av labyrinten og Litt av vannbanen (som jeg holder på å fikse...)

Av andre sine ting er Br sitt fort ved spawn borte, båten er borte, huset på til grodaien på pleasure island er delt i to (ser helt hemmet ut nå ) steinhuset til nozemi (?) rett utfor spawn er fucked..

Men serveren er oppe nå så dere kan gå å se.. anbefaler å sjekke innom alt dere har lagd å se om det fortsatt står...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Måtte le litt da jeg så seilbåten som manglet baug Synd at fort br ble ødelagt av frost

Jeg tror vi må lage en isbryter for å seile ut av bukten Fyrtårnet er helt, men trappen opp og bakken før er fucked. UC er hel, og FMV er hel det lille jeg så. phu

BTW. noen som vet hvordan øyen til faunvik/area 1908 ser ut? klart, jeg kan sikkert gå dit til fots nå

BTW2. Det lille fyrtårnet er borte
  • 0
Noen som kan si meg hva den øya langt borti gokk er? Den r heløt ødelagt, men jeg så dette lenge før du sa dette. Er dette gjort med vilje eller ser det bare utrolig episk ut??
Carpe Noctem
  • 0
Er det en øy med mange brennende trær pluss noen halvødelagte hus? Long story made short: Fattigmann skulle lage peis til huset sitt
  • 0
NewAge er ikke på server!
Decyfered!
  • 0
Kommer ikke inn på serveren

jaja, fant en annen midlertidig server. ble nettopp grifet , så jeg hjelper til med opprydningsarbeidet
  • 0
Kunne jeg blitt med på den serveren, KK?
Carpe Noctem
  • 0

Her you go
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
82.45.167.39

Her you go

Takk!

EDIT: Kom desverre ikke inn
Carpe Noctem
  • 0
Åh, synd, kom inn. prøv: fjernet
  • 0
har problemer med min server får opp mange warnings etc.. gider ikke prøve å fikse idag så sjekker om det funker imorgen når jeg står opp.. viss ikke prøver jeg å fikse da...
  • 0
srrry brahs.. får ikke fikset det.. og er noe opptatt hele helgen.. sp det blir pause fra min server i helgen.. prøver igjen søndag/mandag og holder dere oppdatert her
  • 0

Får spille på en annen server da...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!