Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Haha, dette er virkelig et morsomt mens simpelt spill!

Når det var forbredelse til muntlig tentamen satt jeg å spilte CoD, mens noen klassekammerater spilte Mincraft. Har selv prøvd Minecraft Classic.

Lagde meg en gruve under vann, med flere ganger, også kom jeg opp til overflaten, et fjell via trapper. Haha, så morsomt xD.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Bare fantasien setter grenser! Enkelte folk er helt syke.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Det er enklere å lage store ting i classic, men i Alpha kan du lage ting som stiger, fakler, bilder, kister osv...

Men enkelte er syke
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Har dere kjøpt spillet?

I så fall, hvordan betaler dere? Hvis jeg kan kjøpe det i butikk, eller via mobilen kan jeg gjøre det. Hvis ikke må jeg spørre mamma, noe som blir et klart nei
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Du må kjøpe det via hjemmesiden til Minecraft. http://www.minecraft.net/

Du får det for halv pris mens det er alpha
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kjøp deg et SpendOn gavekort eller noe da
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hvordan funker Minecraft? Går du bare rundt på serverene og lager stuff med andre? Er det vanskelig å lære?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Hvordan funker Minecraft? Går du bare rundt på serverene og lager stuff med andre? Er det vanskelig å lære?


Det er enkelt å lære, men i stedet for at jeg skriver for mye tull nå, så anbefaler jeg deg å prøve classic, eller se en video på youtube
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer blyantkvesser:Hvordan funker Minecraft? Går du bare rundt på serverene og lager stuff med andre? Er det vanskelig å lære?

Det er enkelt å lære, men i stedet for at jeg skriver for mye tull nå, så anbefaler jeg deg å prøve classic, eller se en video på youtube


Prøv classic og se på Seanners sin Let's play serie eller X sin. De er virkelig inspirerende og morsome
Carpe Noctem
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Hvordan funker Minecraft? Går du bare rundt på serverene og lager stuff med andre? Er det vanskelig å lære?


Du kan lage stuff både on og offline. Bare gjør som de andre har sagt, se på noen lets play videoer
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Skal kjøpe meg spillet nå.
  • 0
Siterer fantomena:
Skal kjøpe meg spillet nå.


Veldig bra

Forresten, noen som har rpvød INVedit? Det er utrolig gøy når man merkeer at man ikke finenr diamanter eller nok ressurser til at man kan gjøre noe produktivt nok. Jeg for eksempel har sprengt meg gjennom verden og laget et stort tårn
Carpe Noctem
  • 0
Da var det kjøpt. Forbered dere på en rekke spørsmål!
  • 0
Lol? minecraft er ut ass, det er bare 43 servere oppe nå, ingen som spiller det lenger.



JUST KIDDING! Fyr løs!

Jeg tror forresten jeg kan alle spawn-id'ene i hodet
Fem-stjerners medlem
  • 0
Sykt kjed uten NewAge serveren! Alternativbevegelsens nye rekrutteringskort!
Decyfered!
  • 0
Kjeder meg og uten NewAge...

Noen som hadde likt at serveren til NewAge hadde blitt nullstilt? Altså at terrenget var blitt nullstilt og laget på nytt. Hadde vært litt gøy, men jeg vil ikke miste alt det episke som er laget
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Kjeder meg og uten NewAge...

Noen som hadde likt at serveren til NewAge hadde blitt nullstilt? Altså at terrenget var blitt nullstilt og laget på nytt. Hadde vært litt gøy, men jeg vil ikke miste alt det episke som er laget


Vi skulle griefet alt først isåfall!
Decyfered!
  • 0
Hva er IPen til serveren?
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer KamikazeKnut:
Kjeder meg og uten NewAge...

Noen som hadde likt at serveren til NewAge hadde blitt nullstilt? Altså at terrenget var blitt nullstilt og laget på nytt. Hadde vært litt gøy, men jeg vil ikke miste alt det episke som er laget


Vi skulle griefet alt først isåfall!




Siterer fantomena:
Hva er IPen til serveren?


Jeg sender den på PM. Vi prøver å holde serveren grief-fri.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Citerer Faunvik:Citerer KamikazeKnut:
Kjeder meg og uten NewAge...

Noen som hadde likt at serveren til NewAge hadde blitt nullstilt? Altså at terrenget var blitt nullstilt og laget på nytt. Hadde vært litt gøy, men jeg vil ikke miste alt det episke som er laget


Vi skulle griefet alt først isåfall!



Citerer fantomena:Hva er IPen til serveren?

Jeg sender den på PM. Vi prøver å holde serveren grief-fri.


Ok
  • 0
Minecraft er faderimeg årets spill i mine øyne. Makan til fett

Er det en Gamereactor server oppe?
  • 0
Tror nok jeg skal kjøpe meg Minecraft når PCn min er ferdig på reperasjon! Men har GR sin egen servere? Er det NewAge sin?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Når har jeg fikset serveren.. god damnit det tok sin tid å finne utav problemet.. var noe rart med både ip og porten men fikk det til tilslutt..

hva skal vi gjøre med serveren da? har hatt lyst til å restarte worlden i en stund nå, så jeg kommer sikkert til å gjøre det idag..

Siterer Faunvik:
Vi skulle griefet alt først isåfall!


Nei.. Jeg tar vare på worlden.. Jeg vil fullføre helms deep en gang så ingenting skal griefes! pluss at det kan være vi savner den og vil tilbake engang

Men det hadde vært fint om ingen joinet serveren før imorgen.. idag kommer jeg til å resette den helt til jeg har funnet en "world" som ser fin ut... Noen ønsker?
Kommer til å lete etter noe med ikke fullt så mye fjell rundt spawn så den forrige...

Skal også se om jeg kan få inn noe mods også videre.. kanskje teleporters men vi får se

Tanker?

_________________________

Siterer blyantkvesser:
Tror nok jeg skal kjøpe meg Minecraft når PCn min er ferdig på reperasjon! Men har GR sin egen servere? Er det NewAge sin?


jeppz det er min og vil være oppe igjen imorgen tror jeg

Siterer Maggot:
Er det en Gamereactor server oppe?


Jeg har en Server som jeg bare linket til GR, men hadde noen griefere innpå så tok bort all trace av ipen Nå husker ikke jeg Ipen siden jeg bruker en annen til å logge meg på men det er sikkert andre som kan PMe deg den
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Minecraft kan ikke bli årets spill når det ikke er ferdigt enda.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Minecraft kan ikke bli årets spill når det ikke er ferdigt enda.


Siterer Maggot:
Minecraft er faderimeg årets spill i mine øyne.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!