Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


fattigmann = fattigmann

SMP blir tøft! Men da trenger vi noen mobs som er vanskeligere å beskytte seg mot.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Update kom idag.. Royally fucked my server in the butt!

Usynlige Creepers, kan ikke plukke opp blocks, kan ikke se de andre som er på serveren osv..

Men du har nå fungerende health i SMP da...

Holder serveren stengt inntil notch fikser alle bugsene..

R2 OUT!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nice!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Er kanskje best med stengt server, creepere kan gjøre mye skade...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Vi har jo ikke bygd noe spesielt enda? Bortsett fra mitt über-awesome slott.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ikke noe spesielt, jeg har et hus og en gruve, pluss en liten gård laget av Faunvik. men R2 har laget noe hemmelig som jeg ikke vil si hva er
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Uansett om det ikke er mye der inne, holder du på å bygge så kommer en usynlig creeper å sprenger det + et stort hull i bakken suger det så sykt..

En har allerede spreng inni storage og vil ikke ha mer ødelagt...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
They are hidden in the walls. No secrets are safe!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
They are hidden in the walls. No secrets are safe!


until someone special found a special thin tunnel in a special wall and filled it all with stone
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvordan får man oppdateringer og hvordan ser vi/får man det som er nytt?
  • 0
Siterer fantomena:
Hvordan får man oppdateringer og hvordan ser vi/får man det som er nytt?


oppdateringene kommer automatisk når du logger på.. Vis minecraft ikke funker da må du på minecraft.net å laste ned ny client.. Gå på minecraft.net og finn bloggen til notch derifra.. der oppdaterer han alltid hva som er i updater og hva som må fikses etc.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
until someone special found a special thin tunnel in a special wall and filled it all with stone


Det var br ikke sant? Den tysteren!
Decyfered!
  • 0
nei...

Han oppdaget at inngangen var ødelagt, altså med en slags kode/segl ting. Så jeg fortalte ham alt

Men så vidt jeg kunne se var ingen skade skjedd osv. Du drev jo å snakket åpenlyst på serveren, tror han kan lese det i loggen... men jeg vet ikke
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
I can read it all
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Måtte torturere han for informasjon.. Kan ikke ha innbrudd i mine secret projects..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det lå vel litt i korta... Og skiltene hjalp vel ikke noe særlig!

Lagt til 2010-11-24 16:32:
Kan vi joine serveren nu?
Decyfered!
  • 0
Nope, R2 vil ikke åpne serveren før vi kan se creepere og skru dem av, i tillegg er det problemer med å plukke opp ting og se andre spillere...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Nope, R2 vil ikke åpne serveren før vi kan se creepere og skru dem av, i tillegg er det problemer med å plukke opp ting og se andre spillere...


I WISH MY PC TURNED TO OBSIDIAN SO I COULD SMASH IT!!!
Decyfered!
  • 0
Well, mine's already a piece of dirt...
Fem-stjerners medlem
  • 0
Mine's made of plastic... Håper Notch lager plastikk
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Lastet ned nye clientene til notch... Kunne se mobsene nå, men gikk fortsatt ikke ann å plukke opp blokker så inntil det går 100% er det ingen grunn til å holde den oppe... Jeg prøver å holde meg så oppdatert som mulig på hva som skjer
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Mine's made of plastic... Håper Notch lager plastikk


Og olje!
Decyfered!
  • 0
BP FTW!

Håper virkelig på gruvehjelm. Lages i jern med enten en fakkel, en lanterne, gult støv, eller lysblokk på midten oppe. Aller helst en lanterne eller gult støv...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
BP FTW!



Håper virkelig på gruvehjelm. Lages i jern med enten en fakkel, en lanterne, gult støv, eller lysblokk på midten oppe. Aller helst en lanterne eller gult støv...


hadde vært sjuukt hjelpsomt!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!