Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Siterer NewAge:
Citerer KamikazeKnut:
BP FTW!



Håper virkelig på gruvehjelm. Lages i jern med enten en fakkel, en lanterne, gult støv, eller lysblokk på midten oppe. Aller helst en lanterne eller gult støv...


hadde vært sjuukt hjelpsomt!


Mobs kan spawne i nærheten, men du kan se litt bedre feks i huler.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Ja, om man ser veldig bra nære, men nesten ingenting lenger unna ville det blitt bra. Men de burde kunne lages med forskjellige ting da, som har forskjellig "holdbarhet"
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kan jeg bygge et høyt tårn på toppen av et fjell på serveren din hvis jeg kjøper Minecraft, NewAge?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Den hadde jo blitt ødelagt som en vanlig hjelm. Kanskje hvis en pil treffer lykten blir lyset ødelagt, men hjelmen gir fortsatt beskyttelse...

Håper at problemene med SMP blir fikset NÅ!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
ja, NÅ, schnell!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Kan jeg bygge et høyt tårn på toppen av et fjell på serveren din hvis jeg kjøper Minecraft, NewAge?


Vis du finner deg et fjell, sure...

Siterer KamikazeKnut:
Den hadde jo blitt ødelagt som en vanlig hjelm. Kanskje hvis en pil treffer lykten blir lyset ødelagt, men hjelmen gir fortsatt beskyttelse...



Håper at problemene med SMP blir fikset NÅ!


åpner den nå.. driter i om det ikke funker I SHALL DIG SOME SHIT!!!

edit: steng igjen.. no blocks no fun
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Awesome.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Så en kis på YouTube crouche, hvordan gjør man det? Holder nemmelig på å lage farms. Foressten, hvor finner jeg bambus og kaktus? Er det noe annet man kan farme? Og når skal jeg "harveste"? Ble mange spørsmål der, men har ikke prøvd farming skikkelig enda... xD
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Så en kis på YouTube crouche, hvordan gjør man det?


Shift-knappen. Syntes det er ubrukelig, for man croucher kun en halv blokk.
  • 0
Shift gjør at du ikke faller av blokker, perfekt for murer og broer Du ødelegger heller ikke crops.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kan noen gi meg IPen til en god server?
  • 0
Sure, du får den på PM. Vi prøver å holde den hemmelig for å unngå grief. ArtooHD er eier av serveren og Admin OP og alt det der. Jeg er Second in command som OP. (br190 Lurer du på noe bare spørr.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Notch skal tydeligvis prøve få ut en til oppdatering idag, senest imorgen.. Denne vil gjøre at vi kan (jeg kan ) velge om vi skal ha på health eller ikke...

Tror jeg kommer til å kjøre nohealth som vi hadde før... og sku det av i spesielle anledninger når vi føler for å kjempe mobs
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja

Vi må lage et fort et sted, og lyse grundig opp rundt spawn. eventuelt lage et fort rundt spawn

Eller noen flukttuneller under spawn.

Jeg spawnet BTW mange ganger utenfor spawn når jeg døde.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Du må kjøpe Minecraft, Blyant! Så kan vi lage skjulte innganger inn til Adminhula til R2, huset til Fattigmann, etc etc!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Du må kjøpe Minecraft, Blyant! Så kan vi lage skjulte innganger inn til Adminhula til R2, huset til Fattigmann, etc etc!


hvor har du fått navnet admin hula egentlig???

det er et secret prosjekt til hele serveren etterhvert..



Og FYI å lage huler inn i vegger osv til folk er ikke ok... da tar du bort muligheten for folk å bygge ut prosjektene sine..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Faunvik:
Du må kjøpe Minecraft, Blyant! Så kan vi lage skjulte innganger inn til Adminhula til R2, huset til Fattigmann, etc etc!


Skjulte innganer er digg
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Så lenge det er i dine egne bygg og ikke i andres bygg. skal BTW når serveren er opp igjen sjekke om det er noen tunneler rundt huset mitt
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Okai da!

Siden det var "siiikret"'n shit, kalte jeg det bare Adminhula!
Decyfered!
  • 0
Fant ikke noen fakkler med x-ray synet mitt

Er det noen som har lagt litt cobbelstone i toppen av hemsen min? Faunvik? har du vært på griefing tur?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Tunneler er en ting, men griefer aldri!

Lagt til 2010-11-25 15:58:
Kunne sånn btw, slå deg, se deg og plukke opp fakkelen. Men når jeg joina serveren døde jeg momentant, mista alt jeg hadde på meg. Når jeg satt ut fakkelen igjen, forsvant den.
Decyfered!
  • 0
Guys! Jeg eier nå minecraft! Kan noen sende meg IP'en til NewAge sin server?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg døde og mistet alt jeg og når jeg joinet første gangen etter oppdateringen. Men jeg fikk mesteparten tilbake når jeg endelig klarte å løpe forbi en haug med creepere, zombier, edderkopper og skjeletter.

Noen hadde og laget en liten stolpe med cobberstone i gården du laget Faunvik. fjernet den med hjelp av en glassklump

Håper at det (serverproblemer) blir fikset så snart som mulig!

Blyant: Sec
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Takk til Knut! Men er serveren til R2 nede?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!