Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Det er noen små problemer fortsatt, men SMP blir bedre og bedre for hver patch. Ganske rart da jeg logget på serveren i går, jeg tok faktisk fall damage noe som var uvant. Men dette gjør jo spillet mye morsommere, blir mye mer survival.
Hurr-Durr
  • 0
Det han sa. men enkelte spillere kan ikke se hverandre, noen kan ikke plukke opp blokker, usynlige creepere (nå kan mobs skrus av), litt slike problemer. Serveren blir åpnet til vanlig tid om morningen (ca kl 11-12) når de problemene blir fikset.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
what he said.


"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noe måtte gjøres med all cobbelstonen min. Hadde en "large chest" full med cobbelstone. Så jeg laga meg et tårn. Du kan se tårnet under, noen kommentarer? (a) Planlegger som du ser å lage en bro, broa skal gå til et annet tårn, der skal det være vann i stedet for lava.

http://bildr.no/image/765621.jpeg
http://bildr.no/image/765618.jpeg


Minecraft er digg

EDIT: Kopier linkene og lim dem inn i en ny fane, da blir de større... skjønner ikke helt hvorfor da men.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Noe måtte gjøres med all cobbelstonen min. Hadde en "large chest" full med cobbelstone. Så jeg laga meg et tårn. Du kan se tårnet under, noen kommentarer? (a) Planlegger som du ser å lage en bro, broa skal gå til et annet tårn, der skal det være vann i stedet for lava.



http://bildr.no/image/765621.jpeg

http://bildr.no/image/765618.jpeg



Minecraft er digg



EDIT: Kopier linkene og lim dem inn i en ny fane, da blir de større... skjønner ikke helt hvorfor da men.


har noe lignende på min sp save.. bare av glass... men nicenice
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du kan lagre dem og bruke dem til å "forsterke" gruver og andre ting. eventuelt lage en kjeller av cobbelstone hvor du plasserer flere kister hvor du lagrer steinen og andre ting du har for mye av. så murer du igjen inngangen og besøker bare stedet hvis du er tom for stein...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Når blir serveren åpnet igjen? eller er den åpen nå??
Carpe Noctem
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Serveren blir åpnet til vanlig tid om morningen (ca kl 11-12) når de problemene blir fikset.


Lagt til 2010-11-25 20:53:
Vet ikke om den er oppegående nå da...

Lagt til 2010-11-25 20:54:
Nei.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer KamikazeKnut erveren blir åpnet til vanlig tid om morningen (ca kl 11-12) når de problemene blir fikset.

Lagt til 2010-11-25 20:53:
Vet ikke om den er oppegående nå da...

Lagt til 2010-11-25 20:54:
Nei.


Har notch fiksa fiendene i MP? Er ikke MP'en nesten helt lik vanlig SP da?? (med flere folk ofc)
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Har notch fiksa fiendene i MP? Er ikke MP'en nesten helt lik vanlig SP da?? (med flere folk ofc)


han har fikset de delvis tror jeg.. Men det er fortsatt utrolig med bugs.. enda en update kom nå.. fikset det at jeg ikke kan plukke opp blocket etc? Nope..håper dette blir fikset asap
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Arawos:Har notch fiksa fiendene i MP? Er ikke MP'en nesten helt lik vanlig SP da?? (med flere folk ofc)

han har fikset de delvis tror jeg.. Men det er fortsatt utrolig med bugs.. enda en update kom nå.. fikset det at jeg ikke kan plukke opp blocket etc? Nope..håper dette blir fikset asap


Kan jeg komme på serveren din nå? :p
Carpe Noctem
  • 0
Nope.. sjekket netopp og kan fortsatt ikke plukke opp blokker.. intill dette blir fikset er den stengt...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Minecraft er digg
  • 0
R2, rop ut når serveren din er klar!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
R2, rop ut når serveren din er klar!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer blyantkvesser:
R2, rop ut når serveren din er klar!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
iwill
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Citerer Faunvik:
Citerer blyantkvesser:
R2, rop ut når serveren din er klar!


Lagt til 2010-11-26 16:16:
Heh, måtte bare..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Wtf? Har netopp laga ferdig det andre tårnet mitt, også dukka det opp en portal til hellvette forran inngangen min. Hvordan fjerner jeg den? Tenkte det bare var å fjerne obsidian steinene rundt portalen, men de vil ikke gå vekk. Må jeg bruke diamant hakke?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Wtf? Har netopp laga ferdig det andre tårnet mitt, også dukka det opp en portal til hellvette forran inngangen min. Hvordan fjerner jeg den? Tenkte det bare var å fjerne obsidian steinene rundt portalen, men de vil ikke gå vekk. Må jeg bruke diamant hakke?



ja
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvordan kjøper jeg minecraft?
  • 0
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer toreofnorway:
Hvordan kjøper jeg minecraft?


Via Minecraft sin hjemmeside, som blyantkvesser nevner. Du kan kun kjøpe spillet via nett, noe som etter min mening er negativt.

Kjenner fullt av folk som har skaffa spillet på andre måter fordi de ikke har mulighet til å kjøpe det, de vil betale, men kan ikke siden det ikke selges i butikkene. Syntes det er litt synd...

Noen som vet om det kommer i butikkene når det lanseres?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Har ikke peiling. Problemene med SMP skal bli fikset i løpet av helgen og de neste ukene i følge: http://notch.tumblr.com/
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Via Minecraft sin hjemmeside, som blyantkvesser nevner. Du kan kun kjøpe spillet via nett, noe som etter min mening er negativt.

Kjenner fullt av folk som har skaffa spillet på andre måter fordi de ikke har mulighet til å kjøpe det, de vil betale, men kan ikke siden det ikke selges i butikkene. Syntes det er litt synd...


Enhver person som lever i 2010 uten mulighet til å kjøpe ting via nett må være under 10 år Sjangsen for at de kommer på disk er lik 0% fordi de er selvstendige utviklere og fleste indie spill kan bare skaffes via nett. De folka du kjenner som har "skaffet seg spillet på andre måter" er pirater uansett om det er fordi de ikke får kjøpt det eller ikke, regner med alle over 13-14 år i disse dager har et ungdomskort og alle som brukte vettet og valgte Nordea kan bruke dette til å handle på nett med.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!