Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Finnes det et sted hvor jeg kan betale i norske kroner og ikke euro?
  • 0
Siterer Polen Shot:
Finnes det et sted hvor jeg kan betale i norske kroner og ikke euro?


Den eneste måten som er "sikker" er via nettsiden. Teknisk sett så betaler du i NOK, bare at prisen er nevnt i Euro.
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Siterer GozMit:
Den eneste måten som er "sikker" er via nettsiden. Teknisk sett så betaler du i NOK, bare at prisen er nevnt i Euro.


Ok, takk. Skal se om jeg får kjøpt det idag
  • 0
Anbefales!

Som sagt tidligere, så koster det for øyeblikket €9.95*. Regner du om til norsk kurs, så blir det så godt som 78.3 NOK. Ikke verst for et spill som du garantert blir sittende med ;)

*Så lenge spillet er i alpha-fasen, når det blir offentliggjort til beta blir prisen tilbake til vanlig (€20)
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Det eneste som hindrer meg fra å kjøpe det nå er at jeg ikke får java til å funke
  • 0
Ville ike kjøpt det akurat nå. Sist jeg skjekket var kontoen til utvilkeren fortsatt låst av PayPal. Litt kjipt å gi penger til en mann, når det kan hende at det bare er mellommannen som får alle.
  • 0
Kjøpte det igår. Fy faen så rått! Har bygget den festningen på en fjellside. Men de grønne folkene som eksploderer er drit irriterende for de ødelegger den hele tiden
  • 0
Siterer Polen Shot:
Kjøpte det igår. Fy faen så rått! Har bygget den festningen på en fjellside. Men de grønne folkene som eksploderer er drit irriterende for de ødelegger den hele tiden


Du kan jo alltids sette vanskelighetsgraden på "peaceful". Da slipper du fiendene, og du kan bygge i fred.
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Du kan jo alltids sette vanskelighetsgraden på "peaceful". Da slipper du fiendene, og du kan bygge i fred.


Jammen da er det jo ikke like gøy. Men jeg har funnet ut hvordan jeg holder de unna huset mitt. Jeg har laget en lava vollgrav rundt hele greien
  • 0
Tenkte spesielt hvis du var i startfasen. Da kan det være greit å begynne på "peaceful" bare for å komme litt i gang, men det høres ut som du fikk det til uansett.

:]
Hei.
  • 0
Må innrømme at jeg hadde på easy i starten
  • 0
Spiller selv mye på "peaceful", siden jeg syns det er morsomt å bare bygge, samt utforske :]
Hei.
  • 0
Hvor sort er det egentlig? jeg har vandret dag inn og dag ut, men ingen ende....
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Hvor sort er det egentlig? jeg har vandret dag inn og dag ut, men ingen ende....


jeg har hørt at verenen din er ca. 3x så stor som vår verden...

Lagt til 2010-09-20 20:26:
btw.. lykke til med og finne enden
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer simidude:
Hvor sort er det egentlig? jeg har vandret dag inn og dag ut, men ingen ende....


jeg har hørt at verenen din er ca. 3x så stor som vår verden...

Lagt til 2010-09-20 20:26:
btw.. lykke til med og finne enden


Har blitt sagt 8 ganger så stor faktisk, men når man kommer til dette stadiet så begynner det å bli ganske ustabilt ;)
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Hele klassen min sitter og spiller ulovlige piratversjoner av dette hele dagen. Vi har bare Maccer med ikke altfor kraftige grafikkort som vi har fått av skolen, så det hakker som bare f*** hvis noen som helst andre programmer kjører. Har ikke prøvd det selv enda, men vurderer å spørre om jeg ikke kunne få en kopi av en koselig klassekamerat
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer GozMit:
Har blitt sagt 8 ganger så stor faktisk, men når man kommer til dette stadiet så begynner det å bli ganske ustabilt ;)


Den utvider seg hele tiden mens man spiller
  • 0
Noen andre enn meg som har lagg problemer og lignende etter den nye updaten? Personen min fryser ofte også må jeg hoppe eller slå får å komme meg utav det... utrolig irriterende...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
SATAN INNI HELVETE. Jeg vandret rundt i den allerede GEDIGNE hulen min, også fant jeg ENDA en GEDIGEN hule. Jeg spradet litt rundt i den nye hulen min, og klarte til slutt å bruke opp alle pickaxene mine. Deretter gikk jeg meg vill, og derreter fant jeg 20 blocker med diamant som jeg ikke kunne gjøre noe med. Jeg fikk nervøst sammenbrudd av å ikke finne veien ut og tok selvmord i lavaen. EPIC STORY IS EPIC.

Takk gud for at jeg hadde på peaceful.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Polen Shot:
Citerer GozMit:
Har blitt sagt 8 ganger så stor faktisk, men når man kommer til dette stadiet så begynner det å bli ganske ustabilt ;)


Den utvider seg hele tiden mens man spiller


ja, når worlden min er på 30mb... og talle blir bare større ettersom mer jeg utforsker. det står også på minecrafts hjemeside " (...) but also has enemies and cave exploring and mining and farming and flowing water and dynamic lighting and a huge (huge) randomly generated world map. (...) "

så ja, kan nok bli større en vår verden vis du vil utforske det resten av livet...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Har versjon alpha 1.1.2

Går det an å spille multiplayer på den? Og kan noen gi en liten guide?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Om du har en piratversjon kan du bare glemme multiplayer. Om du har kjøpt det patches det hele tiden så da kan du bruke mulitplayer.

Flere enn meg som ikke får lyd på spillet? Den forsvant etter patching.
  • 0
Han måtte ta det av, tror jeg Les noen av de siste blogpostene hans.
  • 0
Øhm, jeg lasta ned spillet fra minecraft sine sider, men betalte ingenting..
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!