Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Siterer fattigmann:
Øhm, jeg lasta ned spillet fra minecraft sine sider, men betalte ingenting..


Det er en lang gratis "helg". Du må betale etterhvert dessverre.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Den er ferdig nå
  • 0
Hvis noen har lyst til å spille MP med meg, så finner du meg stort sett på denne IP'en: 109.104.82.118
  • 0
Siterer GozMit:
Har blitt sagt 8 ganger så stor faktisk, men når man kommer til dette stadiet så begynner det å bli ganske ustabilt ;)


Blir nok ganske ustabilt når du går så langt, forutset at du har >9 Petabytes ledig harddiskplass (9216 Terabyte eller 9437184 Gigabytes). Lykke til med å utforske et så stort område.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Gratis versjon funker bare på singel player uansett
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Driver med gratisversjonen nå, og det er overraskende moro! Godt mulig jeg kjøper fullversjonen etterhvert.
Knurr...
  • 0
Siterer simidude:
Gratis versjon funker bare på singel player uansett


Er online på gratisversjonen og.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer simidude:
Gratis versjon funker bare på singel player uansett


Er online på gratisversjonen og.


Var, funker ikke nå ihvertfall.. ikke hos meg ='(
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Funker helt fint hos meg på www.minecraft.net
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Han ga bare ut fullversjonen gratis til han fikk ordnet serverne igjen. Vis litt folkeskikk og kjøp fullversjonen om dere har brukt/vil bruke mye tid på gratisversjonen
  • 0
Siterer bendik920:
Funker helt fint hos meg på www.minecraft.net

jaaa... men det er Minecraft Classic... jeg snakker Minecraft Alpha, the real deal! det er det som er Minecraft!

Classic er bare boring

Lagt til 2010-09-27 20:28:
Siterer Zyrocz:
Han ga bare ut fullversjonen gratis til han fikk ordnet serverne igjen. Vis litt folkeskikk og kjøp fullversjonen om dere har brukt/vil bruke mye tid på gratisversjonen

jeg har ikke kreditkort
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Citerer bendik920:
Funker helt fint hos meg på www.minecraft.net

jaaa... men det er Minecraft Classic... jeg snakker Minecraft Alpha, the real deal! det er det som er Minecraft!

Classic er bare boring

Lagt til 2010-09-27 20:28:
Citerer Zyrocz:
Han ga bare ut fullversjonen gratis til han fikk ordnet serverne igjen. Vis litt folkeskikk og kjøp fullversjonen om dere har brukt/vil bruke mye tid på gratisversjonen

jeg har ikke kreditkort


Få foreldrene dine til å legge cash på paypal kontoen din da?
Jeg for min del har ikke bestemt meg for å kjøpe enda.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Dette spillet er seriøst underholdende. Har sett på en hel del videoer på Youtube og skal teste ut gratisversjonen til helga.
Just kill him with your awesome
  • 0
Noen som blir med på å lage en GR server?
Just kill him with your awesome
  • 0
Jada, go ahead! Jeg joiner glatt den hver gang jeg spiller online.
Fem-stjerners medlem
  • 0
hvordan gjøres det?
Just kill him with your awesome
  • 0
Stress...

Kan noen andre gjøre det?
Just kill him with your awesome
  • 0
Holder på å sette opp en server nå..

Noen som kan teste om de kommer seg inn: 192.168.0.193
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tester..

Funker ikke for meg via Minecraft.exe men jeg er ikke premium heller så kansje det har noe å si?

Ga deg forresten en god stemme fordi du gidder å prøve ;)
Fem-stjerners medlem
  • 0
prøver å finne ut av det nå...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
kk, husk at det kan være fordi jeg ikke har premium account da. Men hva har du kalt serveren? Kansje jeg finner den på http://minecraft.net/servers.jsp
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kalte den Gamereactor nå... Har den linken åpen for å se om jeg finner den hele tiden

Lagt til 2010-10-03 17:37:
Noen som gidder prøve denne linken: http://www.minecraft.net/play.jsp?server=65fea7e19feebeb0b2f2bf
8e9b0c049b


Det er externalURLen... vil bare teste om det funker.. trenger passordet til routeren min for å få ipen men har glemt den..Prøver å finne den men imens vil jeg at noen skal teste linken over og se om det er andre (i.e meg) innpå der...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kom bare til en random demo level...

Men tommel opp fordi du gidder å prøve!
Just kill him with your awesome
  • 0
Ok... fant utav passordet og det der nå.. Har dere noen ønsker om serveren til nå er det:

Survival Mode
Ingen Monstre (går ikke ann å drepe monstre enda)
20 slots
Trær kan gro

Hva vil dere ha så jeg kan prøve å finne utav det men jeg setter den opp
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!