Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Har prøvd gratisutgaven (eller classic utgaven). Ingen monstre, men det var nok til å gjøre meg hektet Jeg har bygget tidenes beste fort.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Idk, men du klarer ikke å gjøre det uansett, realistisk sett. For da må du ha en heelt syyk PC! Saven kræsjer!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Minecraft <3 har spilt tre dager nå å er helt forhekset! Sitter som regel bare å gaper mens jeg spiller

Har bygget meg et sykt kult slott, å tunnelsystemet mitt er så stort at d er helt sykt!
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
YES! Da har jeg skaffet meg minecraft Har begynnt på en hule og begynner å høre skummel musikk. Ingen tegn til iron ores eller coal, men jeg har fått bygd huset mitt ut av hulematerialene.
Carpe Noctem
  • 0
Nice! Nå har jeg akkurat lastet ned Doku's texture pack, og må si at det ser utrolig bra ut!

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=25676

Bare å åpne og lese readme, blir ikke enklere.

Skal sykle ned til mamma på jobben etterpå tenker jeg, for å kjøpe spillet. Har utrolig lyst til å joine Godcraft serveren. Det er en av de minst griefa serverne på hele spillet, fordi han kisen tar 10$ før han gir ut IP'en. Noe som er utrolig bra, den serveren er helt vill. Søk Kanechart på youtube.

Vi kan jo gjøre noe lignende her på GR?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Nice! Nå har jeg akkurat lastet ned Doku's texture pack, og må si at det ser utrolig bra ut!

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=25676

Bare å åpne og lese readme, blir ikke enklere.

Skal sykle ned til mamma på jobben etterpå tenker jeg, for å kjøpe spillet. Har utrolig lyst til å joine Godcraft serveren. Det er en av de minst griefa serverne på hele spillet, fordi han kisen tar 10$ før han gir ut IP'en. Noe som er utrolig bra, den serveren er helt vill. Søk Kanechart på youtube.

Vi kan jo gjøre noe lignende her på GR?


Helst ikke noen betaling, men en hemmelig IP har jeg ikke noe i mot.

Spørsmål:
-Hvor stor er SP verdenen?
-Kan man ødelegge mobspawners?
-Hvor er det best å plante et tre? Har plantet flere og noen har vokst, men nå syns jeg noen bruker enormt lang tid. (Forklar detaljert plis)
Carpe Noctem
  • 0
Nå må vi holde denne tråden i live da! PS: Les bloggen til NewAge om minecraft. Dfer finner du IP'en til en delig server
Carpe Noctem
  • 0
Ja, mente at medlemmer måtte spørre NewAge ( eller noen andre) om IP'en til serveren, sånn at ikke hvem som helst joiner.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer fattigmann:Nice! Nå har jeg akkurat lastet ned Doku's texture pack, og må si at det ser utrolig bra ut!



http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=25676



Bare å åpne og lese readme, blir ikke enklere.



Skal sykle ned til mamma på jobben etterpå tenker jeg, for å kjøpe spillet. Har utrolig lyst til å joine Godcraft serveren. Det er en av de minst griefa serverne på hele spillet, fordi han kisen tar 10$ før han gir ut IP'en. Noe som er utrolig bra, den serveren er helt vill. Søk Kanechart på youtube.



Vi kan jo gjøre noe lignende her på GR?



Helst ikke noen betaling, men en hemmelig IP har jeg ikke noe i mot.



Spørsmål:

-Hvor stor er SP verdenen?

-Kan man ødelegge mobspawners?

-Hvor er det best å plante et tre? Har plantet flere og noen har vokst, men nå syns jeg noen bruker enormt lang tid. (Forklar detaljert plis)


1. SP verdenen er ca. 8x så stor som den vi lever i men saven vil kræsje innen den tid

2. Ja bare slå og slå med pickaxe.. I MP må du bruke TNT for å drepe mobs..

3. Trær bør være plantet innen 4 brikker av vann for å gro... det som er smart er å grave en brikkers vannhull rundt der du planter trær..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Takk!
Carpe Noctem
  • 0
Serveren min blir oppe til jeg legger meg ikveld Når jeg stenger den er den stengt til Mandags morgen mest sannsynligvis..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Serveren min blir oppe til jeg legger meg ikveld Når jeg stenger den er den stengt til Mandags morgen mest sannsynligvis..


Syns du kunne ha gitt serverer adminen til Kjetil eller en anne troverdig fyr i mellomtiden. Det er kjedelig å vente såpass lenge nå som det er høstferie...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer NewAge erveren min blir oppe til jeg legger meg ikveld Når jeg stenger den er den stengt til Mandags morgen mest sannsynligvis..



Syns du kunne ha gitt serverer adminen til Kjetil eller en anne troverdig fyr i mellomtiden. Det er kjedelig å vente såpass lenge nå som det er høstferie...


Dont know how Men vis jeg ikke tar feil så må jeg da sende hele verdenen til han osv.. Og jeg orker ikke det for nå

dere får kjøre SP imens da.. :3
vis ikke tror jeg Olli skulle sette opp server imens men er ikke sikker..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hadde vært kult om vi kunne byggd litt i mellomtiden ja. Orker ikke SP nå. Hadde tenkt å lage en server, men fikk det ikke til :s
Carpe Noctem
  • 0
Søren altså, mitt fire etasjer hus brant ned i dag, siste gangen jeg har lava inne i huset mitt med stein rundt (som tydeligvis ikke hjelper!) Måtte bygge om alt og bruke to dager (i spillet) til å hogge ned nok tre for å få det tilbake til sånn som der var...
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Bernhard: Ild kan spre seg over 2 blokker, så det kan være grunnen til at det brant ned
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Er det noen her som kan sette opp en server?
Carpe Noctem
  • 0
Anyone?
Fem-stjerners medlem
  • 0
SOMEONE, ANYONE, Please RESPOND!!?!!
Carpe Noctem
  • 0
Se om dere får tak i Olli... tror han skulle sette opp
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Se om dere får tak i Olli... tror han skulle sette opp


Kan du ikke åpne den nå? Vi kommer ikke til å herpe eller noe. Vi kan passe på
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Soraki:
Newage hadde jo?

Lagt til 2010-10-15 09:21:
http://www.youtube.com/watch?v=LnjSWPxJxNs

Herregud som jeg lo! xD


Så den også for noen dager siden. syns synd på han
Carpe Noctem
  • 0
Shit's on fire yo!

Samme har skjedd med meg på singleplayer, holdt i en lava bucket og skulle åpne kista mi, da helte den visst ut lavaen inne i huset samtidig som den åpna chesten. Huset brant ned på et par minutt, mens jeg og alle de andre i klassa mi ler som F! Det var dritmorsomt.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Shit's on fire yo!

Samme har skjedd med meg på singleplayer, holdt i en lava bucket og skulle åpne kista mi, da helte den visst ut lavaen inne i huset samtidig som den åpna chesten. Huset brant ned på et par minutt, mens jeg og alle de andre i klassa mi ler som F! Det var dritmorsomt.


Hahaaha
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!